AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Trenger hjelp og søker om råd fra folk som har hatt vellykket nese operasjon!Planen er å fikse bredden på nesen og nese tuppen (detter er jeg fast bestemt på å gjøre)Jeg skal opereres veldig snart på Bærum plastikkirurgi, dr Jarl bunæs skal operere meg. Har sitt litt på andre plastikk klinikker og fant både negative og positive kommentarer på alle jeg så gjennom.Jeg møtte dr.Bunæs på gratis konsultasjon og han virket som en hyggelig mann. Han forklarte hele prosedyren og hvordan han ville fikse nesen min. Selv sier han at han har operert mange neser og at han har masse erfaring. Jeg har enda ikke signert under kontrakten på grunn av usikkerhet. Er det noen som har operert nesa hos Bunæs klinikken? Jeg er desperat og redd for at det kanskje går galt, siden jeg har lest at folk sier at han ikke er så flink og masse annet!?Evt også om dere kan rekommandere meg en klinikk som har lang og god erfaring på nese plastikk.pris har ingen betydning så lenge de gjør en god jobb! ER DESPERAT!! Anonymkode: 672c2...df2
SRC Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 I følge andre neseplstikktråder på KG høres det ut som om mange er fornøyde med Bunæs. Søk gjerne inne på forumet for å lese andres erfaringer
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #3 Skrevet 22. november 2015 I følge andre neseplstikktråder på KG høres det ut som om mange er fornøyde med Bunæs. Søk gjerne inne på forumet for å lese andres erfaringer Har lest en del nå men finner både negative og noen positive erfaringer.det kommer opp både positive og negative kommentarer om alle klinikker.. føles som en kjempe sjanse spill! For håpe jeg ikke ødelegger nesen min...blir helt gal av alle de norske klinikkene.. Anonymkode: 672c2...df2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #4 Skrevet 22. november 2015 Jeg opererte meg hos Stefan Emmes på Plastikkirugisk Institutt i Bergen.Anbefaler han. Anonymkode: 754c3...ce6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå