Gå til innhold

Bytt ut muslim med jøde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og si meg ville du synes det var greit å omtale jøder slik du omtaler muslimer ?

Mener du det er galt å si det om jøder må du også mene det er galt å si det om muslimer.

Anonymkode: 24ee8...f28

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jøder og muslimer det samme? 

Hva er logikken bak at du må mene det samme om muslimer som du mener om jøder? Forklar.

Anonymkode: 24546...196

• Liker 1
Skrevet

Du leste hva jeg skrev. Men du forstod det ikke

Skrevet

Uenig.

Disse to gruppene har forskjellige utgangspunkt og er av den grunn ikke sammenlignbare. 

• Liker 3
Skrevet

Dere leser hva jeg skriver. Men dere forstår det ikke.

• Liker 1
Skrevet

Du leste hva jeg skrev. Men du forstod det ikke

Helt riktig! Det var derfor jeg ba deg om å FORKLARE, Einstein.

Hvorfor må man mene det samme om muslimer som man mener om jøder?

• Liker 3
Skrevet

Dere leser hva jeg skriver. Men dere forstår det ikke.

Forklar hvorfor vi skal sammenligne to vidt forskjellige grupperinger med forskjellige utgangspunkt og levemønster da?

Forklar oss hvordan du tenker slik at vi kan skjønne litt mer av logikken din. I en debatt må du bruke ord for å kommunisere tankene du sitter med for vi er ikke synske

• Liker 3
Skrevet

Og si meg ville du synes det var greit å omtale jøder slik du omtaler muslimer ?

Mener du det er galt å si det om jøder må du også mene det er galt å si det om muslimer.

Dagens dummeste innlegg. 

:) 

Skal du skrive et innlegg får du ihvertfall være mer konkret. Lærte de deg ikke på ungdomsskolen at det skal være en logisk konklusjon i en tekst og at du må argumentere for det du mener eller har dere ikke kommet ditt i pensumet ennå? Å legge inn et innlegg basert på en antakelse og tro at alle skjønner hva du mener er bare idiotisk. Jeg hadde en tanke om hva du mener, men fy skam deg om du prøver å dra det i den kategorien for da er direkte kunnskapsløs og arrogant. 

Anonymkode: 671d0...067

• Liker 1
Skrevet

I en debatt må du bruke ord for å kommunisere tankene du sitter med for vi er ikke synske

Joda, vi skal være synske og skjønne hva TS mener. Jeg skal dra fra krystallkulen min så kan jeg kanskje suge til meg hjernebølgene til TS og få oppklart situasjonen... "Oh, magiske krystallkule, give me power to read minds"

:) 

Anonymkode: 671d0...067

• Liker 2
Skrevet

Glemmer du at muslimer hater jøder, TS? 

Muslimer har aldri i historien blitt like forfulgt som jøder har blitt, så og sammenligne de to religiøse gruppene blir helt feil. Det er dessverre ikke kun vesten som kan være rasister, vet du! 

Anonymkode: 7d59a...e6f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ok.

Jøder ønsker et verdensomspennende kalifat.

Jødenes kalif heter Abu Bakr Al-Baghdadi

Jødene vender seg mot mekka når de ber til Gud.

Jeg må ærlig innrømme at disse setningene ikke ga mye mening, men jeg kan gjerne bytte ut ordet muslim med jøde.

Endret av Cartman
Skrevet

Nei, ettersom de fleste av mine tanker som omhandler muslimer ikke gjelder for jøder. Det er nettopp derfor det er tanker om muslimer, og ikke jøder eller begge deler.  

Anonymkode: 2e80e...3ed

• Liker 2
Skrevet (endret)

Alle muslimer er jøder.

1. Ishmael sønn av Abraham
2. Ishmael er jøde og pappa til alle arabere
3. Profet Muhammad er etterkommer av Ishmael
4. Alle arabere er jødenes etterkommer
5. Før de ble muslimer var de jøder
6. Profet Muhammed var en jøde og dette er fakta. Til og med muslimske imaner sier det samme.

Jøder og muslimer er de samme folka med forskjellige ideologier eller religioner.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ishmael

Endret av Jetlag
Skrevet

Kan ikke disse jødene dra tilbake dit de kom fra?

Nå må vi beskytte landet vårt frs å bli snik-jødifisert.. Hva med julefeiringen og de norske tradisjonene?

Jødene må rrespektere vår tro.. de kan da ikke bygge de synagogene overalt. 

Vi kan ikke ha sånne folk her.. De dreper og bomber mennesker i Isrsel, og nå kommer de hit? Send jødene tilbake,  så vi ikke får sånne tilstander her også

(Skjønner akkurat hva TS mente! Man kan ikke snakke om andre mennesker på den måten)

Anonymkode: e8dd9...597

• Liker 2
Skrevet

Alle muslimer er jøder.

1. Ishmael sønn av Abraham
2. Ishmael er jøde og pappa til alle arabere
3. Profet Muhammad er etterkommer av Ishmael
4. Alle arabere er jødenes etterkommer
5. Før de ble muslimer var de jøder
6. Profet Muhammed var en jøde og dette er fakta. Til og med muslimske imaner sier det samme.

Jøder og muslimer er de samme folka med forskjellige ideologier eller religioner.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ishmael

I så fall er kristne også jøder. 

For et idiotisk innlegg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...