Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar nattlysolje, og omega 3. Samt skal begynne med å rense huden hver kveld. 
Tenker kjøpe meg et kit fra dermalogica. Eller evt en krem og rens separat. Jeg vet ikke om jeg burde kjøpe meg en rens som er kremete. 
Ble anbefalt skumrensen av en hudpleier da jeg har en del sorte prikker og porer i kinnene og på nesa. Samtidig har jeg en sensitiv hud så tenker at nå som det blir kaldere er det nok lurere med en annen rens og evt bruke skumrensen sånn av og til. Men kan en kremrens bli for mektig for huden? Huden er fet til kombinert. Får nesten aldri kviser, men er de sorte prikkene og porene som tilsier at huden min er fet i bunnen og var en del plaget som tenåring. Kremer synes jeg er det enkleste. Bruker alltid en oljefri krem og en mild toner. 

Men blir ikke klok på rensingen. Kjæresten min renser aldri huden og har veldig fin hud og jeg tenker at en del menn har det på grunn av at de ikke renser. Men mange sier jo at huden bør renses. Jeg har hatt en del år der jeg ikke har renset huden og det har i grunnen fungert veldig fint, dog jeg ikke har fått bukt med de sorte prikkene. Men jeg ble kvitt kvisene jeg hadde slitt med og huden var ikke spesielt tørr. Så at jo mer vann jeg tilførte jo bedre ble akkurat dette problemet, og var nøye med spf om sommeren. 

Men jeg tenker at hvis jeg ikke skal rense hvordan skal jeg da få fjernet evt solkrem? Eller forsvinner dette av seg selv inn i huden slik at den ikke ligger ovenpå som et lag? 

Anonymkode: 7bceb...f74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp. :-)

Anonymkode: 7bceb...f74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...