Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst til å jobbe i en kafe. Jeg har en deltidsjobb ved siden av studiene, men ønsker en kafe jobb. Problemet er at jeg er sjenert og ikke helt vet hvordan jeg skal gå frem. Har heller ikke erfaring fra bransjen...

Anonymkode: 1943f...14c

Skrevet

Det er vel bare å dra til kafeen med en åpen søknad og cv? Hva er problemet?

Anonymkode: 9cd1d...977

• Liker 1
Skrevet

Søk på ledige stillinger etterhvert som de dukker opp, eller gå å presenter deg personlig. Serveringsbransjen har ganske stort gjennomtrekk etter min erfaring, så det kan lønne seg å ta noen runder der du bor å høre om det er noe ledig.

Anonymkode: 6c996...f99

Skrevet

Har veldig lyst til å jobbe i en kafe. Jeg har en deltidsjobb ved siden av studiene, men ønsker en kafe jobb. Problemet er at jeg er sjenert og ikke helt vet hvordan jeg skal gå frem. Har heller ikke erfaring fra bransjen...

Anonymkode: 1943f...14c

Da er ikke den bransjen noe for deg, kjære.

Anonymkode: a14b5...943

Skrevet

Da er ikke den bransjen noe for deg, kjære.

Anonymkode: a14b5...943

Selvom hun er sjenert betyr det ikke at hun ikke vil klare jobben. Vil si at en slik jobb er bra for deg som gjerne er litt tilbaketrukket, da dette kan hjelpe deg til å bli mer trygg i sosiale situasjoner (hvis det er grunnen til du er sjenert). Du trenger ikke å være super utadvent men høflig og normalt oppegående. Du tar med deg en cv og søknad går inn på en cafe, spør etter daglig leder og presenterer deg med et smil og sier du kunne tenke deg å jobbe der. Ville dratt til cafer som søker ansatte men og de som ikke har utlyst noen stilling (da vil du ha færre konkurrenter).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...