AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Trenger hjelp asap! Sov hos date igår. Har mensen, fortalte han det før vi dro hjem til ham. Han dro ut for å handle og jeg gikk på do. Oppdaget at har blødd gjennom! Hadde på meg hans joggebukse har nå tre alternativer: 1) gjemme buksa i veska, ta den med hjem for å vaske den og snike den tilbake til leiligheten hans ved senere anledning, 2) ta med buksa hjem og hive den, late som ingenting dersom han noensinne spør etter den, 3) fortelle det som det er selv om det er pinlig. Han er en moden, hyggelig fyr og jeg tror han vil ta det godt, men jeg synes det er så pinlig, særlig siden det er så tidlig i forholdet. Hva skal jeg gjøre? Han kommer straks hjem, så jeg trenger hjelp kjapt! Anonymkode: 63808...0e1
spinelli Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 Ikke kast buksa hans, vær så snill! Si det du. Og foreslå at du tar den med deg hjem og vasker den, om du syns det er ekkelt at han gjør det? 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #3 Skrevet 22. november 2015 Jeg vil definitivt vaske den selv. Det er en gammel bukse som er for liten for ham, så jeg tror ikke det vil gjøre ham noe hvis jeg hiver den. Anonymkode: 63808...0e1
Gjest Kim Skrevet 22. november 2015 #4 Skrevet 22. november 2015 Si det som det er, det er jo HELT uproblematisk.
Ananas. Skrevet 22. november 2015 #5 Skrevet 22. november 2015 Ikke foreslå å vaske den engang, pakk den ned, si at du tar den med hjem for å vaske den, evt. at du kjøper en ny. Da har han mulighet til å respondere med at den bare kan kastes e.l., om han mener det. Jeg mistenker at den buksa kommer til å plage deg uforholdsmessig mye i etterkant om du bare tar den med deg og kaster den. Du kommer liksom til å huske bukseepisoden i lang tid etterpå selv om det egentlig ikke har noe å si, i alle fall om du ligner på meg. 1
Mis(s)Understood Skrevet 22. november 2015 #6 Skrevet 22. november 2015 Har ikke daten din vaskemaskin?Altså... verden har ikke gått under, du har bare fått mensen. Hvor vanskelig er det å si det som det er og at du puttet buksa hans i maskinen, og stikker ut og kjøper bind, - "snart tilbake " 5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #7 Skrevet 22. november 2015 Jeg hadde sneket den med hjem og vasket den.Opplevde det samme en gang med en jeg hadde datet 2-3 ganger tidligere.Blødde igjennom på lakenet i senga.Det var en stor rød flekk på strørrelse med middles stor mobiltelefon,så det var umulig å ikke se Jeg beklaget til han og sa jeg hadde fått mensen.Virket som han tok det greit men i ettertid fant jeg ut at han hadde fortalt flere av våre felles bekjente at han hadde tatt jomfrudommen min!Siden jeg var langt over 30,og hadde vært i samboerforhold tildligere var det utrolig av han å lyve om det,men flere trodde på skrytingen hans.Guttunger altså... Anonymkode: f6da4...4bc
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #8 Skrevet 22. november 2015 Jeg hadde sneket den med hjem og vasket den.Opplevde det samme en gang med en jeg hadde datet 2-3 ganger tidligere.Blødde igjennom på lakenet i senga.Det var en stor rød flekk på strørrelse med middles stor mobiltelefon,så det var umulig å ikke se Jeg beklaget til han og sa jeg hadde fått mensen.Virket som han tok det greit men i ettertid fant jeg ut at han hadde fortalt flere av våre felles bekjente at han hadde tatt jomfrudommen min!Siden jeg var langt over 30,og hadde vært i samboerforhold tildligere var det utrolig av han å lyve om det,men flere trodde på skrytingen hans.Guttunger altså...Anonymkode: f6da4...4bcHvis det var felles bekjente så var det vel han som kom dårlig ut i og med at de vet du har vært i samboerforhold. Anonymkode: 486b5...625
herremann Skrevet 22. november 2015 #9 Skrevet 22. november 2015 Si det.Vil gi deg en god indikasjon på hvem han egentlig er.En normal kar forstår at uhell kan skje. 1
Gjest gjestvest Skrevet 22. november 2015 #10 Skrevet 22. november 2015 (endret) Jeg oppfatter TS slik at dette er en vanskelig situasjon for henne: Ikke et emne hun ønsker å ta opp.Spør om du kan få låne buksa litt. Si at den var så god og behagelig å bruke. Og så tar du den med hjem, vasker og leverer tilbake. Endret 22. november 2015 av gjestvest
Ms.Sommerfugl Skrevet 22. november 2015 #11 Skrevet 22. november 2015 Menstruasjon er noe av det mest naturlige som finnes (med unntak for menn da, obviously). Hvis han faktisk er en moden og hyggelig fyr så vil han ikke se på det som noe å skamme seg over! Mensen får (nesten) alle kvinner.Si hva som skjedde, og si at du tar den med hjem for å vaske den. En dag ser du tilbake på dette og kan le av det men forstår jo at det er litt flaut, da. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #12 Skrevet 22. november 2015 Hvis det var felles bekjente så var det vel han som kom dårlig ut i og med at de vet du har vært i samboerforhold.Anonymkode: 486b5...625Ja,men han sådde en mistanke hos enkelte som er dumme nok til å tro på tullete rykter.Fikk spørsmål i lang tid etterpå om dette var sant. Anonymkode: f6da4...4bc
Sandie Skrevet 22. november 2015 #13 Skrevet 22. november 2015 Jeg hadde sikkert prøvd å ta den med hjem til vask,men det er jo likevel mulig han skjønner grunnen,siden han vet du hadde mensen.Uansett er det ingen stor krise hvis mannen er normalt moden og oppegående
avida30 Skrevet 22. november 2015 #14 Skrevet 22. november 2015 Mensen er naturlig og lekkasjer skjer! Det må menn bare skjønne og bli opplyst om, sånn at det blir mindre tabu også er ikke noe skam med mensenuhell
Gjest PseudonymBruker Skrevet 22. november 2015 #15 Skrevet 22. november 2015 Jeg antar han har kommet hjem fra butikken nå, og at dette har ordnet seg. Modne menn (du skrev ihvertfall at han var moden) tåler å høre om og se resultatet av mensen uten at det betyr noe negativt. Dersom han freaker ut over dette, så kan du takke deg selv for at du fant det ut nå så tidlig, dumpe han og finne noen andre.
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 22. november 2015 #16 Skrevet 22. november 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #17 Skrevet 22. november 2015 TS her. Takk for svar folkens. Jeg tenkte på å spørre om jeg kunne låne buksa, men den hadde en rimelig påfallende flekk, så jeg ville helst ikke at han skulle se den. Jeg pakket den rett og slett med i veska og vasket den da jeg kom hjem. Planlegger å ta den med når jeg skal til ham igjen om et par dager, og bare nevne i forbifarten at jeg tok den med hjem for å vaske den. Hvis han sier noe til det så kan jeg heller forklare mer, men jeg håper vel egentlig at han ikke vil tenke noe over det. Vet jo at det er helt naturlig med mensen, men litt pinlig synes jeg det er altså! Takk for råd alle sammen Anonymkode: 63808...0e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå