Gå til innhold

Bursdag på Freia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har feiret barnebursdag på Freia?

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd, men det må jo bare være en drømmebursdag!

Skrevet

ja ikke sant? :ler:

Lurer på å lage en sånn en for hun som blir elleve nå.....

Skrevet

Åh så glad jeg ville ha blitt om jeg hadde bliit invitert til bursdag på Freia! Og så glad jeg ville blitt om jeg hadde fått det! Go for it!

Skrevet

The page is not available fikk jeg ut av den linken... er det Opera som gjør det?

Skrevet

Men så er det eventuell transport ned dit da....

Foreldrene kan vel ikke vente at jeg kjører alle ned dit? Ville du syns det var greit å møte opp der nede med barnet ditt? Eller ville du ikke giddet da?

Skrevet
The page is not available fikk jeg ut av den linken... er det Opera som gjør det?

Hva sjutton er Opera...?

Jeg får opp siden jeg...?

Skrevet
Men så er det eventuell transport ned dit da....

Foreldrene kan vel ikke vente at jeg kjører alle ned dit? Ville du syns det var greit å møte opp der nede med barnet ditt? Eller ville du ikke giddet da?

Har fulgt og hentet sønnen flere ganger på bursdag på McDonalds, jeg. Helt vanlig.

Skrevet

Det er nettleseren min. Kanskje jeg må bruke Explorer da...

Skrevet

OK! :)

*ringe Freialand på mandag*

Tro om det er lang ventetid...?

Skrevet

Ble litt hekta jeg også, nå! Hva tror dere en 14 år gammel gutt mener om en Freia-bursdag? :ler:

Skrevet

Han syns sikkert det er kult! Husker kusina mi og klassen hennes var der på klassetur fra bondelandet og til hovedstaden, Freiabesøket var visst større enn Tusenfryd.... De gikk i syvende klasse da, og var vel..... fjorten...?

Skrevet

Hvem ville vel takke nei til å feire bursdag på freia :ler: Hadde gjerne blitt med sjøl jeg :sjarmor:

Gjest lilletroll
Skrevet

Hei, JEG vil feire bursdagen min på Freia :sjarmor: Har de lang erfaring med 26 års bursdager der tro?? :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjett hvor sambo vil feire bursdagen sin nå? Han blir 38 om en mnd.....

Kanskje jeg skal ta familen hans med dit???

Skrevet

Man må være mellom 10 og 14 for å ha bursdag der da..... :ler:

Skrevet

Tror ikke du vil få problemer med å få foreldrene til å kjøre dit. Om dere hadde vært hjemme hadde de jo kjørt det til dere, vel? Adressen er irrelevant, og dere kommer til å få en knallfin tur! Rapport ventes!

Skrevet

De har fire måneders ventetid..... :ler:

Skal bestille for neste år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...