Nana Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Er det noen her som har erfaringer med opplegget fra StrongBody? Har litt lyst til å prøve det ut, men til 4500,- er jeg usikker på om det er verdt det..
Gjest Herr Heftig Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 (endret) Tror du vil få bedre effekt av å trene med PT på senter. Det koster vel ca. det samme? Edit: Sjekket litt nøyere, og flere av folkene i selskapet er dopere, og han ene er nylig dømt for produksjon og salg. Endret 22. november 2015 av Herr Heftig
Nutz Skrevet 22. november 2015 #3 Skrevet 22. november 2015 Husk at ikke alle disse har relevant utdanning og har vel derfor strengt tatt heller ikke lov til å gi kostholdsråd. Noen av de har PT utdanning, men de fleste er bare fitnessutdøvere.
Nana Skrevet 22. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2015 Tror du vil få bedre effekt av å trene med PT på senter. Det koster vel ca. det samme? Edit: Sjekket litt nøyere, og flere av folkene i selskapet er dopere, og han ene er nylig dømt for produksjon og salg.Joda, klart jeg kan trene med PT, men har lyst å prøve noe nytt.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #5 Skrevet 22. november 2015 Styr unna. Det er få med dokumentert kunnskap, og som andre nevner (tidligere) tilknytning til dopmiljø. Anonymkode: 6c208...314
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #6 Skrevet 23. november 2015 Jeg har gått på kostholdsplan fra Curves. 2500kr. Veldig fornøyd. Jeg, i motsetning til en del andre, synes at man skal teste ut selv før man gjør seg en oppfatning om andre. Ja, de er dømt for doping, men det er ikke det jeg skal ha av dem. Jeg skal ha en kostholdsplan, og der er de ekstremt dyktige. Anonymkode: 2093f...29e 1
Gjest StripeyPanda Skrevet 23. november 2015 #7 Skrevet 23. november 2015 Det finnes mye rimeligere coacher der ute. Som de andre sier, grunnleggeren er dømt for doping (les: her ). Treningsprogram og redusering av fettprosent er noe de fleste ordentlige coacher klarer å få til med sine kunder, og da ville jeg ikke betalt 4500 når jeg kan få det billigere..!
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #8 Skrevet 23. november 2015 Jeg har gått på kostholdsplan fra Curves. 2500kr. Veldig fornøyd. Jeg, i motsetning til en del andre, synes at man skal teste ut selv før man gjør seg en oppfatning om andre. Ja, de er dømt for doping, men det er ikke det jeg skal ha av dem. Jeg skal ha en kostholdsplan, og der er de ekstremt dyktige.Anonymkode: 2093f...29eJeg synes ikke jeg trenger å prøve ut et opplegg fra disse folka og at det må være helt innafor å mene at det rette er å ta avstand på grunnlag av hva visse der har drevet med tidligere. Etter min mening ser det noe om deres holdninger og verdier - disse er jeg ikke enig i. I denne saken er det ikke snakk om småtterier, men produksjon, distribusjon og salg i stor skala. Anonymkode: 6c208...314 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #9 Skrevet 24. november 2015 Jeg synes ikke jeg trenger å prøve ut et opplegg fra disse folka og at det må være helt innafor å mene at det rette er å ta avstand på grunnlag av hva visse der har drevet med tidligere. Etter min mening ser det noe om deres holdninger og verdier - disse er jeg ikke enig i. I denne saken er det ikke snakk om småtterier, men produksjon, distribusjon og salg i stor skala.Anonymkode: 6c208...314Jeg kan banne på at de som produserer maten du spiser, hotellet du sover på eller sjefen i firmaet du jobber hos ikke nødvendigvis har samme verdier som deg. Er lov til å gjøre sin egen oppfatning. Anonymkode: 2093f...29e
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #10 Skrevet 24. november 2015 Jeg har gått på kostholdsplan fra Curves. 2500kr. Veldig fornøyd. Jeg, i motsetning til en del andre, synes at man skal teste ut selv før man gjør seg en oppfatning om andre. Ja, de er dømt for doping, men det er ikke det jeg skal ha av dem. Jeg skal ha en kostholdsplan, og der er de ekstremt dyktige.Anonymkode: 2093f...29eDu vet du bare kan gå til en sykepleier eller ernæringsfysiolog og få en kostholdsplan av de veldig mye billigere? Hvis du kjenner en sykepleier kan det til og med hende at han eller hun setter opp en plan til deg gratis. Sykepleiere har hatt ernæring som fag i utdanningen sin og setter opp planer til sine pasienter svært ofte. Bedre enn en fitnessutøver uten utdanning. Anonymkode: 0c689...57b
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #11 Skrevet 24. november 2015 Du vet du bare kan gå til en sykepleier eller ernæringsfysiolog og få en kostholdsplan av de veldig mye billigere? Hvis du kjenner en sykepleier kan det til og med hende at han eller hun setter opp en plan til deg gratis. Sykepleiere har hatt ernæring som fag i utdanningen sin og setter opp planer til sine pasienter svært ofte. Bedre enn en fitnessutøver uten utdanning. Anonymkode: 0c689...57bJeg vet mye. Men, jeg ønsker å ha kostholdsråd fra mennesker innad sporten jeg driver. Anonymkode: 2093f...29e
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #12 Skrevet 24. november 2015 Jeg kan banne på at de som produserer maten du spiser, hotellet du sover på eller sjefen i firmaet du jobber hos ikke nødvendigvis har samme verdier som deg. Er lov til å gjøre sin egen oppfatning. Anonymkode: 2093f...29eNettopp, og det er grunnen til at jeg aldri ville kjøpt tjenester av virksomhet. Anonymkode: 6c208...314 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #13 Skrevet 24. november 2015 Nettopp, og det er grunnen til at jeg aldri ville kjøpt tjenester av virksomhet.Anonymkode: 6c208...314Ops: "Av en slik virksomhet". Anonymkode: 6c208...314
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #14 Skrevet 24. november 2015 Jeg vet mye. Men, jeg ønsker å ha kostholdsråd fra mennesker innad sporten jeg driver. Anonymkode: 2093f...29eHvilken sport er dette? Anonymkode: 6c208...314 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #15 Skrevet 24. november 2015 Du vet du bare kan gå til en sykepleier eller ernæringsfysiolog og få en kostholdsplan av de veldig mye billigere? Hvis du kjenner en sykepleier kan det til og med hende at han eller hun setter opp en plan til deg gratis. Sykepleiere har hatt ernæring som fag i utdanningen sin og setter opp planer til sine pasienter svært ofte. Bedre enn en fitnessutøver uten utdanning. Anonymkode: 0c689...57bJeg er foresten ingeniør og har hatt økonomi i utdanningen. Vil ikke si at jeg kan alt om økonomi selv om. De som driver med fitness vil nok ha råd fra fitnessutøvere, styrkeløftere fra styrkeløftere og skal man ha råd innen økonomi så spør man nok en økonom. Synes ikke 2500 er så dyrt. Har flere venner som er både klinisk ernæringsfysiologer, personlige trenere og hva mer er, og de tar ca like mye. I tillegg mangler de erfaringen innad min sport. Anonymkode: 2093f...29e 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #16 Skrevet 24. november 2015 Jeg vet mye. Men, jeg ønsker å ha kostholdsråd fra mennesker innad sporten jeg driver. Anonymkode: 2093f...29eDet må være en svært spesiell sport du driver med som må ha ernæringsråd fra folk akkurat innenfor denne sporten. hehe Anonymkode: 0c689...57b 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #17 Skrevet 24. november 2015 Hvilken sport er dette?Anonymkode: 6c208...314Jeg driver med styrkeløft. Og nå veiledes jeg av andre styrkeløftere. Da jeg drev med fitness, ble jeg veileder av andre fitnessutøvere. Anonymkode: 2093f...29e
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #18 Skrevet 24. november 2015 Jeg er foresten ingeniør og har hatt økonomi i utdanningen. Vil ikke si at jeg kan alt om økonomi selv om. De som driver med fitness vil nok ha råd fra fitnessutøvere, styrkeløftere fra styrkeløftere og skal man ha råd innen økonomi så spør man nok en økonom. Synes ikke 2500 er så dyrt. Har flere venner som er både klinisk ernæringsfysiologer, personlige trenere og hva mer er, og de tar ca like mye. I tillegg mangler de erfaringen innad min sport.Anonymkode: 2093f...29eEn sykepleier og ernæringsfysiolog har ernæring som en del av jobben hver eneste dag. Ernæring er ikke rakettforskning, og du trenger derfor ikke sløse 2500 kroner på det. Hilsen noen som har vært toppidrettsutøver. Anonymkode: 0c689...57b
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #19 Skrevet 24. november 2015 Jeg driver med styrkeløft. Og nå veiledes jeg av andre styrkeløftere. Da jeg drev med fitness, ble jeg veileder av andre fitnessutøvere. Anonymkode: 2093f...29eDet er bare tullball at du trenger veiledning fra andre innenfor samme idrett for å ha riktig ernæring. Det er ditt valg å bruke så mye penger på det, men det er likevel tull. Anonymkode: 0c689...57b
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #20 Skrevet 24. november 2015 Jeg driver med styrkeløft. Og nå veiledes jeg av andre styrkeløftere. Da jeg drev med fitness, ble jeg veileder av andre fitnessutøvere. Anonymkode: 2093f...29eDet gjør jeg, også. Og det er ikke så forbasket komplisert å spise riktig at jeg må betale flere laken for kostholdsveiledning. Anonymkode: 6c208...314
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå