Gå til innhold

Lekre dressbukser, hvor?


Gjest the imp

Anbefalte innlegg

Gjest the imp

Jeg er på jakt etter stilige dressbukser også, hvor finner jeg det? Tips gjerne om steder jeg kan få kjøpt både jakke og bukse. Vil ha noe som holder på fargene og ikke blir blasse og stygge med en gang i tillegg til at de bør holde fasongen bra og ikke bli nuppete etter 1 vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en dressbukse jeg digger over alt i denne verden. Den er fra Blues Original, kjøpte den i en butikk på CC vest for 2,5 år siden. Jeg har brukt den mye, spesielt ute på byen og den er ikke falmet eller nuppete og har like fin fasong ennå (men den bør renses, jeg har vasket den på finvask i maskinen da og det gikk bra). Den var vel litt dyr, rett under 1000 men verdt hver krone. Stoffet er i et slags ullmateriale tror jeg.

Noen som vet hvor de selger Blues nå for tiden? Har lett etter en til men jeg finner det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg synes Mexx har fine dressbukser; har to derfra selv. En svart med nålestriper som jeg kjøpte i Nederland, og en som er svart og har en slags spenne i siden.

Begge to sitter relativt lavt på livet, og har rette vide bein med press. Den fasongen trives jeg veldig godt i. Pris ca 6-700.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig m Ethereal. Mexx har kjempefine dressbukser. jeg har 2 par svarte i forskjellige utgaver. Har oxo en lys jakke og dressbukse fra Oasis som jeg har brukt veldig mye, men som tross dette holser seg god i fasong/kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert innmari dumt spørsmål' date=' men hvor har de Mexx butikker i Oslo sentrum evt Sandvika???[/quote']

Glassmagasinet, Steen & Strøm, Byporten, CC Vest + at de selger Mexx hos en del andre butikker også, f.eks. hos Match.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant meg en fin dressbukse på H&M som jeg er kjempefornøyd med. Måtte lete litt, da de har mange i sånn "glatt" stoff. Jeg foretrekker de buksene som er litt mer myke (og varme) i stoffet. Min var grå med sorte striper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant meg en fin dressbukse på H&M som jeg er kjempefornøyd med. Måtte lete litt' date=' da de har mange i sånn "glatt" stoff. Jeg foretrekker de buksene som er litt mer myke (og varme) i stoffet. Min var grå med sorte striper.[/quote']

:Nikke:

Min er brun med lilla striper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ligger en Filippa K butikk rett bak slottet på Frogner. Husker ikke helt hva gata heter, men det er parallellgata til Niels Juels gate (bare ett hakk nærmere slottet), hvis jeg husker rett. Ellers selger de enkelte Filippa K varer på BikBok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...