AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Når man dater ei dame - når er det passelig å begynne å holde henne i hånda når man rusler avgårde? Hvor mange dater? Man burde vel ha kysset først? Eller er det noe man gjør først når man offisielt er sammen? For det er jo et slags "statement" er det ikke? Trodde jeg skulle kunne slike ting når jeg har passert tredve, men neida Anonymkode: a1510...3fa 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 Burde helst ha kysset først.For meg er det koselig når jeg vet jeg liker han, og det er gjengjeldt. Dersom en mann/gutt vil holde hånden min før jeg liker de, eller er ordentlig betatt, blir jeg veldig ukomfortabel. To ganger har jeg opplevd at noen har tatt hånden min altfor tidlig og klarte aldri å bli forelsket i de etter det Anonymkode: 86cb8...e55 3
skyflakes Skrevet 22. november 2015 #3 Skrevet 22. november 2015 Man burde ha kysset, og man burde være sikker på at man har gjensidige følelser for hverandre. Jeg syns det er rart å holde hender med noen jeg knapt kjenner, så hvis man har datet en stund så ville jeg syns det var ok. Men dette er jo veldig indivduelt!
Red-Ruby Skrevet 22. november 2015 #4 Skrevet 22. november 2015 Tja, rundt storefri? Neida, jeg hadde ventet til etter kysset i hvert fall og sett litt an 1
breiflabb Skrevet 22. november 2015 #5 Skrevet 22. november 2015 Når jeg er sikker på at følelsene er gjensidig er det greit:)
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #6 Skrevet 22. november 2015 Man bør ha kysset et par ganger først Men holde hender er utrolig koselig Anonymkode: efae5...087 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #7 Skrevet 22. november 2015 Har opplevd at gutten ville holde hender før kyss på første date... noe jeg syns var litt rart, men vi likte hverandre ganske godt. Anonymkode: 8a8b7...165
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #8 Skrevet 23. november 2015 Han jeg dater nå har holdt meg i hånden et par ganger, men vi har ikke kysset enda.Litt merkelig, men det er jo koselig å holde hender hvis man liker hverandre godt nok Anonymkode: 3ac98...613
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå