AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Jeg er bare nysgjerrig, eventuelt har litt for mye tid.Tenkt situasjon - Dette er to kvinner fra tilsvarende bakgrunn med de samme ressurser og muligheter.http://imgur.com/PoQh8HEHvorfor tror du de har utviklet seg rent kroppslig som de har gjort?Hvordan tror du deres livsstil påvirker hverdagen deres, og eventuelt fremtiden?Generaliser så mye du selv vil. Anonymkode: 95e05...09b
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 Hun første er syk. Om det er i hodet eller kroppen eller begge deler har jeg ikke noen forutsetning for å si. Hun har det ikke bra på noen som helst måte og vil dø snart uten at hun får en endring i livet sitt snart. Belastningen på kroppen er for storHun andre ser ut som at hun er svært overvektig, men hun ser glad ut. Jeg tenker hun har dårlig impulskontroll og endel unnskyldninger som har ført henne dit hun er vektmessig. Hun kan og ha forhold i kroppen som gjør at kroppen har blitt som den er. Hvorfor den ene har tatt ene veien og den andre har tatt andre veien kan være en sammensetning av indre ting (somatisk sykdom og psyke) og ytre opplevelser (traumer eller tilfeldigheter) som har ledet dem på sine helt motgående stier. Hvilken tanke har du? Anonymkode: 64398...cb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå