Gjest Madley på gamle tomter... Skrevet 1. oktober 2004 #1 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg var inne for å kikke litt da jeg dumpet over innlegg fra 14 des. I fjor den 14 desember så lå jeg i et bilvrak og kjempet for livet. Det er så himla rart å tenke på og litt sårt. Fikk en liten støkk må jeg innrømme, da jeg ramlet over et innlegg skrevet akkurat i halv ti tiden den kvelden :oops: Derfor skal jula i år bli spesiell. For å gjøre opp for det liksom. Ønsker dere alle en flott førjulstid og mange gode juledager!
Gjest 1111 Skrevet 1. oktober 2004 #2 Skrevet 1. oktober 2004 Må være sterkt å tenke tilbake på. jeg ønsker deg og en flott førjulstid
Arkana Skrevet 1. oktober 2004 #4 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg tenker du kommer til å sette ekstra stor pris på denne julen.
Bokalven Skrevet 2. oktober 2004 #6 Skrevet 2. oktober 2004 Håper du får en utrolig flott jul i år, som gift og greier!
magnhild Skrevet 2. oktober 2004 #9 Skrevet 2. oktober 2004 en tøff historie det der. Håper du får en mye bedre jul i år, såm nygift og greier!! :D
Gjest Tex Skrevet 10. oktober 2004 #14 Skrevet 10. oktober 2004 Så utrolig koselig å "se" deg igjen, gamle venn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå