Gå til innhold

Full...alt for full

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var alt for full i går..hater det virkelig. Tips til å komme over dumskapen i fylla? Vil helst bare glemme deg å late som om jeg ikke husker noe som helst.

Anonymkode: d972e...054

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snakk det ut med de du var med

Anonymkode: 654f7...767

• Liker 1
Skrevet

Jeg og. Huff som jeg sliter i kropp og psyke i dag, syns det er veldig synd på meg nå. Og gjorde så mye dumt :( 

Anonymkode: a65f4...4c2

• Liker 1
Skrevet

Haha, jeg også. Gjorde masse dumme ting :P hadde så fylleangst da jeg våknet i dag morges. 

Anonymkode: d1836...f4c

Skrevet

Fylla har skylda.

Men hvem har skylda for fylla ?

Anonymkode: ee0f7...e5b

• Liker 1
Skrevet

Jeg og. Huff som jeg sliter i kropp og psyke i dag, syns det er veldig synd på meg nå. Og gjorde så mye dumt :( 

Det er ikke synd på deg! Når du er så dum så får du ha det så godt!

Anonymkode: 4416d...155

Skrevet

Det er ikke synd på deg! Når du er så dum så får du ha det så godt!

Anonymkode: 4416d...155

Altså, jeg blir så annerledes på fylla at jeg fraskriver meg alt ansvar for i går. Men kommer meg ikke over alt det dumme jeg gjorde foran så mye folk :( faen. 

Gjest Blondie65
Skrevet

Altså, jeg blir så annerledes på fylla at jeg fraskriver meg alt ansvar for i går. Men kommer meg ikke over alt det dumme jeg gjorde foran så mye folk :( faen. 

Da er du en av de som ikke tåler alkohol. Hadde du vært en av mine venner og sagt det der og fortsatt å drikke ville jeg kuttet deg ut. 

Skrevet

Da er du en av de som ikke tåler alkohol. Hadde du vært en av mine venner og sagt det der og fortsatt å drikke ville jeg kuttet deg ut. 

Har klaget til flere venninner i dag og de har bare vært støttende. Kutte ut et vennskap for noe sånt? Takk Gud for at du ikke er min venn. 

• Liker 3
Gjest Blondie65
Skrevet

Har klaget til flere venninner i dag og de har bare vært støttende. Kutte ut et vennskap for noe sånt? Takk Gud for at du ikke er min venn. 

Hvis du er dritings hver helg, oppfører deg tåpelig fordi alkoholen får deg til å forandre personlighet og du bruker hver søndag til å klage på flatfylleangsten, ja da hadde jeg rett og slett ikke giddet deg. Det er spesielt din holdning om at du ikke er ansvarlig fordi alkoholen får deg til å forandre personlighet som er problemet.

Jeg har en kompis som ville slåss hver gang han drakk sprit. Han ga seg med sprit! Han tålte det ikke, og innså det, tok ansvar, og ga seg. Du tar ikke ansvar. Det er ubehagelig for alle rundt. 

Skrevet

Hvis du er dritings hver helg, oppfører deg tåpelig fordi alkoholen får deg til å forandre personlighet og du bruker hver søndag til å klage på flatfylleangsten, ja da hadde jeg rett og slett ikke giddet deg. Det er spesielt din holdning om at du ikke er ansvarlig fordi alkoholen får deg til å forandre personlighet som er problemet.

Jeg har en kompis som ville slåss hver gang han drakk sprit. Han ga seg med sprit! Han tålte det ikke, og innså det, tok ansvar, og ga seg. Du tar ikke ansvar. Det er ubehagelig for alle rundt. 

Er ute ca 1 gang i mnd, og blir aldri voldelig. Men andre ting gikk over styr i går og jeg sørger litt over hvordan denne alkoholen fikk meg til å gjøre de dummeste ting i går. 

Skrevet

Folk som vil slåss når de er fulle har sannsynligvis skjulte aggresjonsproblemer når de er edru. Det kommer bare frem når bremsene er borte.

Anonymkode: d60a5...073

Skrevet

Så dømmende mange er mot ts! Veldig veldig mange har jo gjort noe dumt i fylla. Er dere sånne perfekte mennesker som aldri gjør noe galt?
Hva er det snakk om da ts? slo du til noen, sa noe du ikke skulle sagt, eller ble du bare mer morsom og frempå?
Tenk på de som fyllekjører? det har jeg aldri gjort selv. men tenker på hvor mye angst de må få...

Hvis det er noen trøst, så kan jeg skrive hva jeg har gjort, som ga meg nerver;
- Slo hardt til min daværende store forelskelse (7 år siden da men). Fy så nervøs jeg var. Han pleide alltid å rote med meg når vi treftes på fest, men da var han edru, og kysset ikke tilbake. Han stod sammen med masse folk, jeg ikke husker hvem var seff. Da slo jeg. Ble redd for at det kanskje stod ei annen dame der, for hørte rykter om at han holdt på med ei da :P tenkte, så lite kontroll jeg hadde, kunne jeg lett slengt dritt eller slått til henne og.

- Var og så full en gang at jeg nesten ikke så noen ting, og begynte å snakke dritt om ei, som satt ved samme bord som meg :P (hun hadde tidligere gitt meg drapstrusler i fylla, så jeg hadde ikke så god grunn til å like henne)
- Alle gangene jeg har hatt litt for mye selvtillit, og ikke helt husket hva jeg har sagt til folk.
- Avslørte noen seksuelle drømmer, noen lesbiske seksuelle drømmer.....om en litt uakseptabel person. Type lærer. Vil ikke skrive her helt hva det var..
- Når du ikke lenger har evne til å bry deg om å være forsiktig med hvem du får drikke av. Og blir "kjent" med en mann som seff vil bli bedre kjent. blir med han for å drikke av drikka hans, og hører noen dager etterpå at han driver med mye narkotika og var voldelig mot eksen sin.

Anonymkode: 3648b...008

Gjest Blondie65
Skrevet

Dette er det jeg reagerte på. Ut fra det som skrives her antar jeg at vedkommende vet at h*n ikke tåler for mye alkohol, likevel drikker h*n seg dritings. Det har etterpå kommet frem at dette ikke skjer så ofte.

Holdningen: "jeg var anderledes på grunn av fylla, derfor fraskriver jeg meg alt ansvar" er uakseptabel. Man får stå for de handlinger en gjør, også når en drikker seg for full. 

Jeg har selvsagt også drukket meg for full og gjort ufattelig dumme ting. Men jeg har aldri sagt at det ikke er mitt ansvar hvordan jeg oppfører meg fordi jeg var full.

Skrevet

Tråden er ryddet for potensielt helseskadelige råd.

Kragebein, mod

Skrevet

Soving hjelper veldig. Angst og nerver er en bivirkning av alkohol, så la det gå sin gang. Dag 2 er alltid bedre, og du føler deg litt flau fremfor skamfull. De fleste har vært der. 

Så, nr 1: sov Nr 2: beklag til noen om du må der nr 3: fuck it! Du dreit deg ut, so what. Så lenge ingen skades, går det kun utover deg selv. Og det er ingen krise 

Anonymkode: 123ad...71f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...