Gå til innhold

Hvordan kle seg sexy (uten at det er for sexy)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å kle meg litt sexy for daten i dag. Skal være hjemme hos han. Jeg vil ikke at det skal se UTFORDRENDE ut, det skal være smakfult og sexy. 

Anonymkode: ad36d...7b9

Videoannonse
Annonse
Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Er enklere hvis du finner noen bilder på google images som representerer din stil, og ber om tilbakemelding på noen av de.

Skrevet

Jeg har lyst å kle meg litt sexy for daten i dag. Skal være hjemme hos han. Jeg vil ikke at det skal se UTFORDRENDE ut, det skal være smakfult og sexy. 

Anonymkode: ad36d...7b9

Sexy har med holdning og væremåte å gjøre, ikke klær! 

Men en god regel for å ikke være vulgær er:

Aldri utrigning + kort skjørt/kjole. Kun en av to deler

• Liker 1
Gjest PseudonymBruker
Skrevet (endret)

Sexy har med holdning og væremåte å gjøre, ikke klær! 

Men en god regel for å ikke være vulgær er:

Aldri utrigning + kort skjørt/kjole. Kun en av to deler

Jeg kan jo kun snakke for meg selv, men for meg så er graden av sexy en blanding av holdning, væremåte, personlighet, utseende (inkludert klær), og hvordan man lukter.

Her er et eksempel på noe jeg mener blir for sexy for en hjemmedate der målet er å bli bedre kjent med hverandres personlighet og ikke bare hverandres kropp (kort kjole uten utrigning) :P : Bilde

Endret av PseudonymBruker
Gjest Gjest_Allis Hagtorn
Skrevet

Da hadde jeg valgt noe som ser litt casual sexy ut. Sånn at det kanskje hadde vært litt for pent til en helt vanlig mandags morgen på jobb, men heller ikke noe som ikke funker på en fredagsøl med venner.

Enten litt kort(men ikke veldig kort) enkel (ikke søt) kjole som ellers dekker hud(spesielt pupper) og ikke er tettsittende, eller sorte tettsittende jeans/bukser med en topp som viser litt hud, typisk sort topp som kanskje viser BH`en i ryggdelen men ikke foran. Skal du ha trang kjole ville jeg valg en litt dekkende som hverken er kort eller utringet. Dog er trang kjole upraktisk om du har tenkt at det kanskje kan bli aktuelt med sex.

Pent classy undertøy i tilfelle klærne går av. Eller uansett egentlig. 

Generelt ikke masse parfyme, sminke eller dill med håret.

Hm..........ser du skal dit idag, altså på en søndag(og i kaldt vær) - og da synes jeg faktisk ingen av forslagene over er helt innafor. Da synes jeg det ser litt i overkant ut å se ut som man like gjerne kunne gått på fest, så i det tilfelle hadde jeg bare tatt på meg normalt pent undertøy og hverdagstøy. Vanlig tettsittende jeans/eller en hverdagskjole. Må du absolutt være sexy får du ta stayups med litt høy denier under kjolen ;)

Skrevet

Mitt svar gjalt generelt om det folk tenker om sexy klær.

Til en hjemmedate på en søndag er en tettsittende bukse, eller tykk strømpebukse og skjørt, med en koselig litt romslig strikkegenser sexy.. ett godt anntrekk.  Tenkt komfertabelt og classisk pent.. IKKE pynta!

Skrevet

Jeg ville valgt en trang jeans eller tights og en stor men fin genser kanskje heklet eller strikket siden vi er i vinterhalvåret og en med litt vid nakke så han får se LITT hud :) Casual men sexy, i mine øyne. For det skal ikke virke for anstrengt heller :)

Anonymkode: 842b5...71d

Skrevet

Jeg er av den oppfatning av at man ikke kan være for sexy kledd. Men man kan være for slutty/utfordrende/dristig/vulgært kledd, og DET er jo ikke sexy i det hele tatt.

Sexy handler ikke om å vise mest mulig hud, pupper og lår, T-skjorte og jeans kan være supersexy, for eksempel. Det handler like mye om væremåte som hva man har på seg.

Anonymkode: c0c86...041

Gjest Gjest_Allis Hagtorn
Skrevet

Jeg er av den oppfatning av at man ikke kan være for sexy kledd. Men man kan være for slutty/utfordrende/dristig/vulgært kledd, og DET er jo ikke sexy i det hele tatt.

Sexy handler ikke om å vise mest mulig hud, pupper og lår, T-skjorte og jeans kan være supersexy, for eksempel. Det handler like mye om væremåte som hva man har på seg.

Og for noen av oss i tillegg til det ytre, like viktig hva som foregår i hjernen og hvordan det formidles ;)

Skrevet

Og for noen av oss i tillegg til det ytre, like viktig hva som foregår i hjernen og hvordan det formidles ;)

Nettopp. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...