Gå til innhold

Maria Åkerberg hudpleie, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble anbefalt denne serien av hudpleier. Har visst fet hud med tørr overflate.. (var der for analyse og dyprens) 

Men er det noen som har erfaring? Var egentlig ikke så verst i pris heller med rens, toner, peeling, dagkrem og nattkrem.. 

Anonymkode: 6773e...cba

Videoannonse
Annonse
Gjest bruker83924
Skrevet

Nå har jeg ikke erfaring med selve hudpleie-produktene, men har brukt mineralpudderet før. Var veldig fornøyd med det, og måtte slutte ufrivillig. Den eneste forhandleren i byen min byttet sminkemerke til Babor sitt, og det var derfor ikke mulig å få tak i det her.

Hvis hudpleie-produktene er like gode som sminken kan jeg absolutt anbefale det :)

Skrevet

Nå har jeg ikke erfaring med selve hudpleie-produktene, men har brukt mineralpudderet før. Var veldig fornøyd med det, og måtte slutte ufrivillig. Den eneste forhandleren i byen min byttet sminkemerke til Babor sitt, og det var derfor ikke mulig å få tak i det her.

Hvis hudpleie-produktene er like gode som sminken kan jeg absolutt anbefale det :)

Takker for svar! Har veldig lyst til å prøve det. 

Ser for meg at om pudderet er bra, så må resten være det også. Litt lei av bareminerals :-D 

Anonymkode: 6773e...cba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...