Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... faller av.

Det er jo greit, men da jeg kjøpte nye sko nå, brukte jeg dem kanskje 7 ganger før de datt av.

Hva kan man forvente..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er bare limt på.

Det blir litt som fabrikksydde knapper. Man bør egentlig bare være forberedt på at de løsner.

Gå til skomaker å få satt på ny.

Skrevet

En skomaker fikser det fort og billig.

Pass på å ikke gå med dem når de er falt av, for man kan ødelegge hælen så lett da.

Gjest Anonymous
Skrevet

hvis du fremdeles har kvitteringen kan du gå tilbake til butikken du kjøpte dem i og reklamere. På en vanlig vare som sko jo er, bør man kunne forvente mye mer enn 7 kun gangers bruk! Hvis forretningen kjenner kjøpsloven fikser de skoene for deg, eller du får et par nye sko!

Skrevet

Nei, desverre så er ikke hælflikker som faller av reklamasjon.

Gjest Anonymous
Skrevet

ikke når det gjelder etter kun 7 gangers bruk engang?

Skrevet

Kjøpte meg nye sko her om dagen, og da fikk jeg med ekstra sånne hel-dingser(stort ordforråd jah! :ler: )

Så det virker som om det er veldig vanlig (nesten meninga) at de detter av..

Skrevet

Øh.. Hvilken dings menes? Den ytterst på hælen? :klø:

Skrevet
Øh.. Hvilken dings menes? Den ytterst på hælen?  :klø:

Jepp,...en liten viskelær-lignendes-dings,...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp, et kjempeproblem særlig i Bergen med masse brostein... De fleste av mine sko med hælkapper er hos skomakeren etter kort tid, men da holder de lenge. Og jeg har også, som Marii, opplevd å få med et ekstra sett ved kjøp av nye sko. Litt irriterende at de ikke kan feste de godt nok i utgangspunktet.

(Like irriterende som at man må impregnere alt man kjøper i skinn, hvorfor i alle dager kan ikke de gjøre det før jeg kjøper det??)

Skrevet

Jeg gikk til skomaker med en gang, jeg syntes bare det var så ulidelig dårlig.

Jeg kunne selvsagt prøvd å reklamere, men jeg gikk heller til skomaker og betale en hundrings - ville egentlig bare høre om det var vanlig - og det var det jo, tydeligvis ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...