Aida Skrevet 1. oktober 2004 #1 Skrevet 1. oktober 2004 ... faller av. Det er jo greit, men da jeg kjøpte nye sko nå, brukte jeg dem kanskje 7 ganger før de datt av. Hva kan man forvente..?
orakel Skrevet 1. oktober 2004 #2 Skrevet 1. oktober 2004 De er bare limt på. Det blir litt som fabrikksydde knapper. Man bør egentlig bare være forberedt på at de løsner. Gå til skomaker å få satt på ny.
Sandra Skrevet 1. oktober 2004 #3 Skrevet 1. oktober 2004 En skomaker fikser det fort og billig. Pass på å ikke gå med dem når de er falt av, for man kan ødelegge hælen så lett da.
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #4 Skrevet 1. oktober 2004 hvis du fremdeles har kvitteringen kan du gå tilbake til butikken du kjøpte dem i og reklamere. På en vanlig vare som sko jo er, bør man kunne forvente mye mer enn 7 kun gangers bruk! Hvis forretningen kjenner kjøpsloven fikser de skoene for deg, eller du får et par nye sko!
Sandra Skrevet 1. oktober 2004 #5 Skrevet 1. oktober 2004 Nei, desverre så er ikke hælflikker som faller av reklamasjon.
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #6 Skrevet 1. oktober 2004 ikke når det gjelder etter kun 7 gangers bruk engang?
CheapChampagne Skrevet 2. oktober 2004 #7 Skrevet 2. oktober 2004 Kjøpte meg nye sko her om dagen, og da fikk jeg med ekstra sånne hel-dingser(stort ordforråd jah! ) Så det virker som om det er veldig vanlig (nesten meninga) at de detter av..
Hu i Svingen Skrevet 2. oktober 2004 #8 Skrevet 2. oktober 2004 Øh.. Hvilken dings menes? Den ytterst på hælen? :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 2. oktober 2004 #9 Skrevet 2. oktober 2004 Øh.. Hvilken dings menes? Den ytterst på hælen? :klø: Jepp,...en liten viskelær-lignendes-dings,...
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2004 #11 Skrevet 3. oktober 2004 Jepp, et kjempeproblem særlig i Bergen med masse brostein... De fleste av mine sko med hælkapper er hos skomakeren etter kort tid, men da holder de lenge. Og jeg har også, som Marii, opplevd å få med et ekstra sett ved kjøp av nye sko. Litt irriterende at de ikke kan feste de godt nok i utgangspunktet. (Like irriterende som at man må impregnere alt man kjøper i skinn, hvorfor i alle dager kan ikke de gjøre det før jeg kjøper det??)
Aida Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #12 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg gikk til skomaker med en gang, jeg syntes bare det var så ulidelig dårlig. Jeg kunne selvsagt prøvd å reklamere, men jeg gikk heller til skomaker og betale en hundrings - ville egentlig bare høre om det var vanlig - og det var det jo, tydeligvis ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå