Gjest BethD Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Har dere noen tips for dating sider på nett som er seriøse og ikke full av freaks..? Jeg er på sukker men har vert der veldig lenge nå og er bare de samme og ikke interessante for meg...Så lurte på om jeg skulle prøve en annen side men aner ikke hva jeg skal gå for..
Okapi Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 Er ikke stort sett de samme folka på alle sidene? 3
Gjest BethD Skrevet 22. november 2015 #3 Skrevet 22. november 2015 Er ikke stort sett de samme folka på alle sidene? Er det ? haha.. så kjipt..:P
Nettinettet Skrevet 22. november 2015 #4 Skrevet 22. november 2015 Det er alle mulige typer mennesker inne på alle nettsidene og det er mange bra der også, du må bare være veldig konsentrert å sortere ut. Jeg satt på Tinder og andre sider flere timer hver dag i 19 dager før jeg møtte mannen i mitt liv. Men da hadde jeg bestemt meg for å finne han også. Jeg møtte han på Tinder.
Gjest BethD Skrevet 22. november 2015 #5 Skrevet 22. november 2015 Det er alle mulige typer mennesker inne på alle nettsidene og det er mange bra der også, du må bare være veldig konsentrert å sortere ut. Jeg satt på Tinder og andre sider flere timer hver dag i 19 dager før jeg møtte mannen i mitt liv. Men da hadde jeg bestemt meg for å finne han også. Jeg møtte han på Tinder.ja man må nok være veldig konsentrert på hvem man snakker med, er jo mange raringer der..Har snakket med en del av de..Første meldingen jeg fikk av en ,var om jeg likte store peniser ... Såe.. ja.. han går ikke i plussboken for å si det sånn..
Gjest gjestvest Skrevet 22. november 2015 #6 Skrevet 22. november 2015 ja man må nok være veldig konsentrert på hvem man snakker med, er jo mange raringer der..Har snakket med en del av de..Første meldingen jeg fikk av en ,var om jeg likte store peniser ... Såe.. ja.. han går ikke i plussboken for å si det sånn..Han hørtes rar ut, ja. Siden han hadde så mange peniser.
Gjest PseudonymBruker Skrevet 22. november 2015 #8 Skrevet 22. november 2015 Første meldingen jeg fikk av en ,var om jeg likte store peniser ... Såe.. ja.. han går ikke i plussboken for å si det sånn..Neste gang foreslår jeg at du svarer "Nei" og legger ved et bilde av en blodig kjøkkenkniv.
Gjest BethD Skrevet 22. november 2015 #9 Skrevet 22. november 2015 Neste gang foreslår jeg at du svarer "Nei" og legger ved et bilde av en blodig kjøkkenkniv. Hahaha :D lurt, skal huske på det
Nettinettet Skrevet 22. november 2015 #10 Skrevet 22. november 2015 ja man må nok være veldig konsentrert på hvem man snakker med, er jo mange raringer der..Har snakket med en del av de..Første meldingen jeg fikk av en ,var om jeg likte store peniser ... Såe.. ja.. han går ikke i plussboken for å si det sånn..Det er bare å ta det som kommer med et smil og fokusere på de som kan være noe. Når jeg sluttet å irritere meg over hvor mye rart som var der inne, og brukte energien på å ta kontakt med de jeg synes virket bra så så jeg helt andre typer der også
Sandie Skrevet 22. november 2015 #11 Skrevet 22. november 2015 Er ikke stort sett de samme folka på alle sidene? Jo,det er min erfaring også.Har prøvd Match,Møteplassen og Sukker.Ser mange av de samme ansiktene alle stedene.
Okapi Skrevet 22. november 2015 #12 Skrevet 22. november 2015 Jo,det er min erfaring også.Har prøvd Match,Møteplassen og Sukker.Ser mange av de samme ansiktene alle stedene. Skal ikke si noe, er jo skyld i det selv. 1
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 22. november 2015 #13 Skrevet 22. november 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder 1
Gjest BethD Skrevet 23. november 2015 #14 Skrevet 23. november 2015 Tall fra sukker, mars 2013 - altså sikkert enda flere nå, men:Antall profiler totalt:496.000La oss si at minst 50% av dette er menn - altså er det 248.000 profiler av menn, og INGEN av disse er interessante for deg? Da tror jeg rett og slett ikke det hjelper å teste ut en annen tjeneste Kilde: https://sukker.no/nyheter/1500Du skjønner det at jeg mente at jeg ikke har truffet noen interessante der inne.. Og jo , jeg har meldt meg inn på et annet sted og innen den første timen så fant jeg flere stk.... Så....
Gjest gjestvest Skrevet 16. januar 2016 #15 Skrevet 16. januar 2016 Den 23.11.2015 at 10.44, BethD skrev: Du skjønner det at jeg mente at jeg ikke har truffet noen interessante der inne.. Og jo , jeg har meldt meg inn på et annet sted og innen den første timen så fant jeg flere stk.... Så.... Hva gjør du her etter all denne tiden? Trodde dette nettdatingprosjektet ditt hadde resultert i date, mann, giftermål, barn, barnebarn, eldrehjem jeg nå. Skuffa. Ut med deg og prøv på nytt.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #16 Skrevet 16. januar 2016 Datingsider har jeg gitt opp. For det første er det på grensen til svindel. De reklamere rmed at man kan komme i kontakt med andre gratis. Det er reinspikka løgn! Det eneste man for gjort som gratismedlem er å opprette profil, og se på andres (begrensede) profiler. For å i det hele tatt bruke disse, må man betale medlemskap, og det kan jeg love deg er DYRT. Vi snakker fra 400-600 kroner pr. måned(!). Og når man vet at det er så jævlig dårlig kvalitet inne på disse sidene, så er det bortkasta penger. Nei, jeg har funnet ut at det er best å gå på byen å møte ekte mennesker! Anonymkode: a8c55...638 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #17 Skrevet 16. januar 2016 Tror du må være helt bevisst på hva du leiter etter og holde deg til det mentalt hele tiden. Tullinger som snakker om penisen sin og andre raringer er på en måte risikoen man må være villig til å ta når man er medlem på sånne sider. Bare slett meldingene, blokker brukeren og glem de. Fokuser hele tiden på de som er noe. MEN for å være ærlig så har jeg ikke troen på nettdating. Jeg føler at jeg ikke passer inn der og tror heller at jeg møter noen i det virkelige liv. Jeg vet at det er en del som møtes via nettdating, men det er også veldig mange som møtes på jobb, gjennom venner, på kafé, i skibakken, på joggetur... younameit! Nettdating er veldig vanskelig for det skal mye til for å avgjøre om en person er den rette basert på noen bilder og tekst. Uansett så tror jeg det er greit å holde seg til en nettside for de fleste er på flere sider. Gudd løkk. Anonymkode: f4db2...fa8
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #18 Skrevet 16. januar 2016 Det er MYE rart på Møteplassen og Match.Noen andre her som har samme erfaring??? Anonymkode: d66b9...203 1
Leifern Skrevet 16. januar 2016 #19 Skrevet 16. januar 2016 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er MYE rart på Møteplassen og Match.Noen andre her som har samme erfaring??? Anonymkode: d66b9...203 Et hett tips: ikke fokuser på raringene! Endret 16. januar 2016 av Leifern 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #20 Skrevet 16. januar 2016 4 timer siden, Leifern skrev: Et hett tips: ikke fokuser på raringene! Hvis man skal ta bort fokuset fra raringene så er det ikke mer å fokusere på der inne. De som er normale drukner i raringer. Anonymkode: f4db2...fa8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå