AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #1 Del Skrevet 22. november 2015 Ja, har du det? Og om du så noe så fortsatte du å knulle? Eller avsluttet det hele. Anonymkode: 2f45c...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 22. november 2015 #2 Del Skrevet 22. november 2015 (endret) Disse rumpehull-trådene tar av! Det finnes vel ikke damer som har sex med bæsjerester rundt rumpehullet!? Endret 22. november 2015 av Rainstorm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #3 Del Skrevet 22. november 2015 Og der var analfjortisen på banen igjen. Søk hjelp for denne fetisjen/hang up`en din, og slutt å lage ekle rumpehulltråder på KG. Herregud. Anonymkode: e207d...19c 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #4 Del Skrevet 22. november 2015 Grunnen til at jeg spør er at jeg hadde nylig en one-night-stand. Og når vi skulle skifte stilling til doggystyle så kunne jeg se det hang igjen rester etter avføring på hårene rundt rumpehullet hennes. Vi var begge fulle og dusjet ikke før vi hoppet til sengs. Anonymkode: 2f45c...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 22. november 2015 #5 Del Skrevet 22. november 2015 Grunnen til at jeg spør er at jeg hadde nylig en one-night-stand. Og når vi skulle skifte stilling til doggystyle så kunne jeg se det hang igjen rester etter avføring på hårene rundt rumpehullet hennes. Vi var begge fulle og dusjet ikke før vi hoppet til sengs.Anonymkode: 2f45c...ed4Man skal ikke trenge å dusje for å ikke ha bæsj i ræva. Herre, tørker ikke folk seg skikkelig?! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 22. november 2015 #6 Del Skrevet 22. november 2015 (endret) Scarred for life my friend! Før du aner det sitter du åsøker på avføringssex på ulike lugubre nettsider.. Hahaha! 😁 nei fra spøk til alvor: hva gjorde DU da? Det er vel det som forstyrrer deg mest, eller hva? Endret 22. november 2015 av cheshirecat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #7 Del Skrevet 22. november 2015 Ofte når man er skikkelig full, i tillegg drikker mye øl og vin, så blir magen deretter. Hun var sikkert å bæsjet ute på byen, og nøyde seg med 3 tørk så full som hun var? Uansett hadde jeg ikke noe annet valg enn å fortsette. Hadde ikke hatt sex på nesten ett år og når jeg endelig fikk napp på byen så kunne jeg ikke risikere at hun skulle miste interessen om jeg ba henne vaske seg i ræva mens vi holdt på.. Anonymkode: 2f45c...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #8 Del Skrevet 22. november 2015 Grunnen til at jeg spør er at jeg hadde nylig en one-night-stand. Og når vi skulle skifte stilling til doggystyle så kunne jeg se det hang igjen rester etter avføring på hårene rundt rumpehullet hennes. Vi var begge fulle og dusjet ikke før vi hoppet til sengs.Anonymkode: 2f45c...ed4Og likevel fortsatte du sexen? Anonymkode: e207d...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 22. november 2015 #9 Del Skrevet 22. november 2015 Man skal ikke trenge å dusje for å ikke ha bæsj i ræva. Herre, tørker ikke folk seg skikkelig?!Jeg leste one night stand og fulle. Kan tenke meg til at hun dreit mens hun var full og tørkingen ble ikke helt som den skulle være, og TS ble offeret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 22. november 2015 #10 Del Skrevet 22. november 2015 Nei og hadde jeg sett det så hadde jeg spurt om hun ikke kunne gå å vaske seg. Jeg er nemlig ikke så glad i bæsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 22. november 2015 #11 Del Skrevet 22. november 2015 Jeg leste one night stand og fulle. Kan tenke meg til at hun dreit mens hun var full og tørkingen ble ikke helt som den skulle være, og TS ble offeret.Hvis man ikke klarer å tørke seg skikkelig etter dobesøk lenger får man ta seg selv i nakkeskinnet og slutte å drikke så mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 22. november 2015 #12 Del Skrevet 22. november 2015 Hvis man ikke klarer å tørke seg skikkelig etter dobesøk lenger får man ta seg selv i nakkeskinnet og slutte å drikke så mye.Helt enig😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 23. november 2015 #13 Del Skrevet 23. november 2015 Nei man vasker seg godt der før analsex og på et onenight stand er det vel ikke vanlig å ta den i toern? Aldri gjort det jeg da. Kun på jenter som har vært kjæresten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:06 #14 Del Skrevet i går, 00:06 Ja hadde en gang en som skulle rimme meg, og det var så godt at jeg ikke klarte holde meg og bæsje fløy i ansiktet hans... ikke møtt han etter det faktisk... så han fikk mer en rester Anonymkode: 19ed6...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå