AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 Jeg har lekt meg litt med tanken på å ta en piercing. http://bloggfiler.no/piercinghjelpen.blogg.no/images/1688093-10-1359739121129.jpgSlik som denne, i underleppen altså. Har hatt det før og har fortsatt "hull". Tok den ut for 6 år siden. Er nå 24 år.Er det rart at ei på 24 år har piercing der? Kan jeg ta ei nål og stikke igjennom selv, eller bør jeg dra hos noen som kan det? Hullet er jo der, gropen inni også. Men det har grodd i midten, det er jo hele 6 år siden jeg tok den ut. Kort fortalt; En rev i piercingen i fylla, ble hoven, vond og trang på grunn av at det hovnet opp. Så orket ikke å kjøpe lengre stang, så tok den bare ut. Har litt lyst i tungen også, men samtidig ikke. For det ødelegger tennene og det vil jeg ikke skal skje, også er det jo farligere enn i underleppen med tanke på infeksjoner og konsekvenser hvis det går galt. Anonymkode: ff34d...50f
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 Min personlige mening er at nå er alderen til å ta den ut, om du fremdeles hadde hatt en. Å få seg en sånn piercing når du er midt i tyveårene syns jeg er litt bakvendt, for å være helt ærlig. Det var liksom greit da man var 17 og gikk med palestinaskjerf og var raddis. Jeg klarer ikke å ta voksne mennesker med sånne piercinger seriøst. Men det er min mening. Anonymkode: abdb2...a64
Gjest Explsm Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 Jeg syns du burde ta det, hvis du vil ha det, men dra på studio, det er verdt det.
peppermyntete Skrevet 21. november 2015 #4 Skrevet 21. november 2015 Jeg synes ikke alder har så mye å si (før man begynner å nærme seg 40-50 i alle fall, da begynner det å se litt teit ut på mange) men heller om du kler piercinger. Jeg har flere venninner på din alder med piercinger i ansiktet men de kler dem og har stilen til det. Uansett så vil jeg oppfordre deg til å stikke opp igjen på piercingstudio!
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #5 Skrevet 22. november 2015 Jeg har ingen "stil". Men det er snakk om den minste kulen som finnes. Jeans og singlett og en enkel hoodie, det er meg Kjedelig, grå mus altså. Jeg savner det å bite i den. Det er største grunnen egentlig. Lei av å bite meg i leppen til jeg blør, bedre å bite og rive i piercingen Bestemor er 100% imot piercing og sa hun kom til å trekk tilbake arven hvis vi barnebarna tok piercing. Bare kødd, men hun hatet piercing. Mer enn 2 i ørene var også fy fy. Søsteren min tok det i øyenrbynet - hun fikk kjeftBroren min tok det samme som meg- han fikk kjeftBror nr 2 tok det i øyenbrynet - han fikk kjeftJeg hadde 2, i øyenbrynet og i leppen - Hun la ikke merke til det en gang. Spurte meg flere år senere hvorfor jeg har et hull i leppen etter piercing, da fikk jeg kjeft da jeg nevnte ordet "piercing". Har fått høre det av flere at det passer på meg. Det står ikke ut, det er ikke "WOW piercing". Pappa la ikke merke til det, måtte fortelle han det selv. Tannlegen la ikke merke til det! Før jeg bet i den og han så at leppen min så rar ut også dyttet jeg den ut. Han skvatt til for kulen var helt inne i kjøttet på en måte, fordi jeg bet så mye på den. Den var da "ut" da jeg kom inn og han sjekket munnen, men la ikke merke til den.Når folk får høre at jeg har hatt piercing så sier de "Hæ? Når da?". For ingen la merke til det, for jeg passer til det og det går i ett med ansiktet på en måte. Mamma sa det var noe rart med ansiktet mitt en dag, det var dagen etter jeg tok ut piercingen. Hun sa det manglet noe, og det var da altså piercingen. Den i øyenbrynet tok jeg ut først på grunn av en skade i gymmen. Ei kom borti også fikk jeg et stort sår for den ble revet opp, så jeg måtte ta den ut. Jeg liker ikke store piercinger. Jo mindre, jo finere synes jeg. Så kommer til å gå for den minste kulen jeg kan finne. Så det er bitingen jeg savner nå til de grader. ts Anonymkode: ff34d...50f
Gjest 2JZ Skrevet 22. november 2015 #6 Skrevet 22. november 2015 Ja, det ser veldig teit ut med piercing på voksne. Tenker at de er ekstremt harry som går rundt med det. Det er jo helt ut med piercing i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå