AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #1 Del Skrevet 21. november 2015 Hei. Jeg er 21 år og opplever at jeg feiler på det meste akkurat nå...1. Jeg går nytt studie som jeg til en viss grad har interesse for, resten av interessen dabbet av da jeg fikk vite at jeg ikke kom til å ha alle fagene som kreves for å gå masterene jeg kunne tenke meg å gå. Synes det blir for dumt å starte nytt bachelorstudie for 3. gang for å ta de fagene, så biter tennene sammen og skal fullføre den jeg går nå, og ta årsstudium etter det.2. Jeg føler jeg blir mer og mer folkesky, av den grunn at jeg ikke har de riktige sosiale antenner når det kommer til klassen min og på jobben. Jeg selv ønsker ikke å ha noe annet enn profesjonell tilnærming til klasse og jobb, men det later som om man må gi av seg selv og kunne snakke om privatlivet sitt, for å ha god tone med noen I det hele tatt..Var på julebord gjennom jobben for noen dager siden og jeg syntes det ble ubehagelig for meg å måtte sosialisere meg på ikke-jobb-relaterte temaer. Og hver gang jeg sa noe følte jeg rett etterpå at jeg sa noe urelevant eller på feil tidspunkt, og trykket stemning oppstår.. Ikke minst var jeg nedfor etterpå, og er det ennå, om at alle ved julebordet ble roset utenom meg, og ting (på et generelt nivå) ble sagt som fikk meg til å innse at jeg egentlig ikke har gjort jobben min riktig... Jeg ble oppriktig sint inni meg av å høre dette 2 år etter at jeg startet jobben min!Jeg får så lyst til å bare gi opp alt og bare forsvinne! Hva skal jeg gjøre? Hvorfor må jeg være så jævla givende I alle sammenhenger? Jeg er så langt fra flink-pike syndromet! Herregud, jeg har så lyst til å gi faen I alle, men samtidig føler jeg at jeg må forandre personligheten min drastisk for å komme meg frem I livet! Anonymkode: 2d9f1...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meline37 Skrevet 22. november 2015 #2 Del Skrevet 22. november 2015 Hei. Jeg er 21 år og opplever at jeg feiler på det meste akkurat nå...1. Jeg går nytt studie som jeg til en viss grad har interesse for, resten av interessen dabbet av da jeg fikk vite at jeg ikke kom til å ha alle fagene som kreves for å gå masterene jeg kunne tenke meg å gå. Synes det blir for dumt å starte nytt bachelorstudie for 3. gang for å ta de fagene, så biter tennene sammen og skal fullføre den jeg går nå, og ta årsstudium etter det.2. Jeg føler jeg blir mer og mer folkesky, av den grunn at jeg ikke har de riktige sosiale antenner når det kommer til klassen min og på jobben. Jeg selv ønsker ikke å ha noe annet enn profesjonell tilnærming til klasse og jobb, men det later som om man må gi av seg selv og kunne snakke om privatlivet sitt, for å ha god tone med noen I det hele tatt..Var på julebord gjennom jobben for noen dager siden og jeg syntes det ble ubehagelig for meg å måtte sosialisere meg på ikke-jobb-relaterte temaer. Og hver gang jeg sa noe følte jeg rett etterpå at jeg sa noe urelevant eller på feil tidspunkt, og trykket stemning oppstår.. Ikke minst var jeg nedfor etterpå, og er det ennå, om at alle ved julebordet ble roset utenom meg, og ting (på et generelt nivå) ble sagt som fikk meg til å innse at jeg egentlig ikke har gjort jobben min riktig... Jeg ble oppriktig sint inni meg av å høre dette 2 år etter at jeg startet jobben min!Jeg får så lyst til å bare gi opp alt og bare forsvinne! Hva skal jeg gjøre? Hvorfor må jeg være så jævla givende I alle sammenhenger? Jeg er så langt fra flink-pike syndromet! Herregud, jeg har så lyst til å gi faen I alle, men samtidig føler jeg at jeg må forandre personligheten min drastisk for å komme meg frem I livet!Anonymkode: 2d9f1...848Jeg var sånn før. Har litt problemer med å sosialisere meg nå og. Spesiellt der jeg ikke føler meg trygg. Har ofte blitt sint på meg selv for det. Nå de senere årene har jeg blitt tøffere. Men jeg liker ikke julebord og slike saker. Liker ikke store selskaper med for mye mennesker. Da blir jeg stresset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinder Skrevet 24. november 2015 #3 Del Skrevet 24. november 2015 Kanskje det hadde hjulpet å gjøre noe på fritiden som er helt motsatt av jobb og studier, som kan være et sted du finner energi og ro?ikke nødvendigvis noe sosialt, kanskje helt motsatt; noe hvor du fokuserer på deg selv og dine styrker og behov. Yoga, klatring, padling, fotografi eller noe annet.på den måten får du en ekstra fot å stå på, en "fot" som gir deg noe og ikke bare krever av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå