AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 Lurer veldig på når dere merket deres første tegn på graviditet, og hva disse tegnene var? 😊 Anonymkode: 7e35d...82f
boks Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 Jeg bare visste at jeg var det. Kan ikke forklare det..I tillegg ble jeg veldig øm i korsryggen og hadde en "murrende" følelse i magen. Kvalmen kom ca likt med positiv test og hang i alt for lenge. Samme med trøttheten. Testet positivt rett rundt forventet mens, men hadde i grunn "visst" det i en uke nesten.. Denne gangen skjønte jeg det fordi kroppen min skrek gravid, men siden jeg var så i sjokk over det fortrengte jeg alle tegn. Var mange av de samme som sist, minus kvalmen.
nelipot Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 Hadde en mistanke før positiv test på grunn av "annerledes" murring i magen og forandret matlyst. Tok test dagen jeg ventet menstruasjon.
Vattenflaska Skrevet 21. november 2015 #4 Skrevet 21. november 2015 (endret) Mistenkte aldri noe graviditet her.Fikk murringer og ømme bryster 1 uka etter eggløsning som jeg vanligvis fikk før menstruasjon og.Tok test dagen etter jeg ventet menstruasjon. Endret 21. november 2015 av karlakarl
kissi Skrevet 21. november 2015 #5 Skrevet 21. november 2015 Jeg tror jeg var ca 3 uker da jeg merka det. Følte det bare på meg, kjøpte en test, og den viste positivt. Hadde ingen mens å gå ut fra heller. Men de første tegnene etter det var fryktelig ømme pupper. Fantes ingen gode stillinger å ligge i de første ukene!
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #6 Skrevet 21. november 2015 Migrene, ekstremt slapp, voldsomt tørr i halsen. Anonymkode: 267a8...526
lisske Skrevet 21. november 2015 #7 Skrevet 21. november 2015 Merket det på kroppen ca en uke etter test/forventet mens, svært(!!!) trøtt og uggen i kroppen, deretter kom kvalmen/oppkast og den dro ikke med det første :/ Merket ingenting før testen og uka etter, måneden før derimot, da skrek hele kroppen at jeg var gravid(følte det på meg, kvalm og slapp) og da var jeg altså ikke gravid
My_Lady Skrevet 21. november 2015 #8 Skrevet 21. november 2015 Ikke noe tegn, men "visste" bare at jeg kom til å bli gravid den måneden, så en kveld ( 4 dager før IKM) satt jeg og leste på ett prøverforum og fikk bare en følelse av at nå måtte jeg teste. Testen var veldig svak positiv. Veldig spent på om jeg kommer til å vite det på samme måte en evt neste gang.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #9 Skrevet 21. november 2015 I begge svangerskapene har jeg fått mistanke pga en helt ubeskrivelig trøtthet og sjukt ømme pupper. Har aldri opplevd lignende når jeg ikke har vært gravid. Ut fra fosterets størrelse ved oul var jeg knapt passert fire uker med første, og tre uker med andre, når de første symptomene kom og når jeg testet positivt. Anonymkode: 0039b...90e
Shinigami Skrevet 22. november 2015 #10 Skrevet 22. november 2015 En uke før IKM, så ble jeg øm i puppene og hadde svake mensmurringer. Mistenkte at det måtte være et symptom, for jeg får vanligvis ikke ømme pupper og murringer før 1-2 dager før mensen.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #11 Skrevet 22. november 2015 Følte meg rar opp oppblåst i magen, testet veldig positivt samme dag som forventet mens hadde trodd jeg var gravid mange ganger før også, men denne gangen bare kjente jeg det sikkert på en mmåte.Rart det der Anonymkode: f1a88...56e
Gjest Sille4 Skrevet 22. november 2015 #12 Skrevet 22. november 2015 (endret) Merket at noe var anderledes først dagen før jeg testet og testedagen, og det var ett par dager før mensen. Var kvalm på en spesiell måte, brystvortene var så såre at de kjentes solbrente ut og fikk smerter jeg aldri har kjent før midt i magen som varte noen timer begge dagene. Fikk da ett håp, så testet jeg heldigvis positiv Endret 22. november 2015 av Sille4
Surriball Skrevet 22. november 2015 #13 Skrevet 22. november 2015 Puppene mine var uvanlig ømme og kondisen min var veldig dårlig de to siste dagene før jeg testet. Jeg forventet mens en av de to dagene og bestemte meg for at hvis de ikke kommer i løpet av de dagene, så må jeg ta en test. Var visst gravid, ja.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #14 Skrevet 22. november 2015 11 dpo begynte jeg å mistenke pga en rar kniping i magen jeg aldri hadde kjent før. 2 dager senere var testen sterkt positiv. Anonymkode: 0cc14...f3c
Pearl2.0 Skrevet 22. november 2015 #15 Skrevet 22. november 2015 Null energi og ømme bryster rett etter el☺
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #16 Skrevet 22. november 2015 Det mørke feltet rundt brystvortene ble plutselig svært markerte og større. Det samme skjedde med selve brystvortene. Uvisst hvor lenge etter ikm det var, da jeg egentlig ikke hadde noen kontroll på det. Det var vel det eneste tegnet jeg hadde og da forsto jeg at jeg var gravid. Tok digital test hvor det stod gravid 3+. Anonymkode: 7aaec...753
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #17 Skrevet 22. november 2015 Mistenkte at noe var på gang 6 dpo, såpass at jeg kuttet koffein. Ble rimelig sikker fra ca 8 dpo da jeg ble fyllesyk om morgenen. Ikke overrasket over klar positiv test 11 dpo. Var aktive prøvere og etter 1 MA og to kjemiske begynner man å kjenne igjen det som skjer.. 6 dpo kom murringene som kun har kommet så tidlig de 3 gangene noe har prøvd å feste seg/festet seg, derfor kjente jeg det godt igjen Anonymkode: 73ca1...fa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå