Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farget håret mørkere etter bleking for 3 måneder siden, endte opp med litt ujevn farge og litt grønnskjær. Noen som kan anbefale meg et bra produkt for å få vekk grønnskjæret? Leste på bloggen til Charlotte Elveland at Kevin Murphy Maxi Wash kan være bra?

http://elveland.no/?p=748

Håper på svar, dette er jammen meg ikke mye moro :(

Anonymkode: 69a0b...377

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Renseshampo. Redken cleansing cream er super. Husk fuktighetskur og balsam da denne stjeler fuktighet siden der er såpass dyprensende. Husk å vask i lengdene dine også siden du mest sannsynlig har mest grønnskjær der. 

Skrevet

Kjipt. Slikt som skjer av og til :fnise:

Når man bleiker håret fjerner man røde pigmenter, så det er trolig det som har skjedd. Bruk en toning med rødskjer i, eller bruk en hårfarge som har rødtoner i seg. Lillashampoo kan også funke siden det har litt rødt i seg. Dette er noen ting som -kan- funke. Jeg er ikke frisør, men har farget håret mitt selv mange ganger og hadde helt hvitt hår en gang, og da hadde jeg også dette ''grønnskjæret'' du beskriver. Frisør er vel kanskje det beste tipset hvis du vil være helt sikker.

Skrevet

Etter en del sjamponeringer og kurer så er håret mykt og glatt igjen. Men fargen er VELDIG ujevn, rød/brunlig mørk innerst og blek askeblond i de ytterste 20 cm.. Vurderer å vaske/kure håret daglig i en uke for så å farge håret i en nyanse lysere enn den jeg brukte sist.. hva tror dere? Jeg brukte Garnier Nutrisse 7.. Krysse fingrene for at fargen blir jevnere... har ikke råd til å bruke 1500-2000 kr hos frisør nå rett og slett..

Anonymkode: 69a0b...377

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...