AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 Mødre er noe av det mest sexieste som finnes:) Anonymkode: 483a0...d67
Arabella Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 (endret) Hva er det som særmerker mødre sammenlignet med barnløse kvinner? Ettersom tittelen er "alenemødre", tror du de er annerledes enn andre mødre? Endret 21. november 2015 av Arabella 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #3 Skrevet 22. november 2015 Hva er det som særmerker mødre sammenlignet med barnløse kvinner? Ettersom tittelen er "alenemødre", tror du de er annerledes enn andre mødre?Som en kompis av meg sier; En fordel mødre har er at man kan se hvordan kroppen har taklet svangerskap. Hvis man velger en barnløs aner man ikke hva en graviditet kan gjøre med kroppen. (Nå går jeg ut i fra at de som mener dette ønsker seg barn) Anonymkode: 6a5c3...bdd
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #4 Skrevet 22. november 2015 Som en kompis av meg sier; En fordel mødre har er at man kan se hvordan kroppen har taklet svangerskap. Hvis man velger en barnløs aner man ikke hva en graviditet kan gjøre med kroppen. (Nå går jeg ut i fra at de som mener dette ønsker seg barn) Anonymkode: 6a5c3...bddMan kan se bare hvordan kroppen har taklet svangerskap, ja, men alle svangerskap er forskjellige. Noen tar mer på kroppen for eksempel antall kg en legger på seg. Pluss alle vet jo at jo flere svangerskap, jo vanskligere et det å få igjen kroppen sin. Så det er absolutt ingen garanti Anonymkode: b08bc...5ab 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #5 Skrevet 22. november 2015 de kan revne fra fitten til rumpen for alt man vet. Man har da ikke kontroll over avføringen. Det handler også om hvordan man ser ut før. Det fleste tynne blir tynne en stund etter graviditet. En del overvektige fortsetter å være det. Pga de har de samme vanene som de hadde før. Anonymkode: fb4f4...0fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå