AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 Jeg er invitert på julebord, og ser nå at det står kleskode glam. Hva i alle dager betyr det? Har googlet uten å bli noe klokere. Det er min samboers arbeidsplass som arrangerer, og der kjenner jeg ingen jeg kan spørre... Anonymkode: a3cd3...fb2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 Men skal det være pent og pyntet eller mer tull og tøys, liksom? Anonymkode: a3cd3...fb2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #4 Skrevet 21. november 2015 Mest mulig horete. Kort kjole, dyp utringning, paljetter, masse sminke og skyhøye sko. Anonymkode: d6605...0a4 1
Mis(s)Understood Skrevet 21. november 2015 #5 Skrevet 21. november 2015 Jeg er invitert på julebord, og ser nå at det står kleskode glam. Hva i alle dager betyr det? Har googlet uten å bli noe klokere. Det er min samboers arbeidsplass som arrangerer, og der kjenner jeg ingen jeg kan spørre... Anonymkode: a3cd3...fb2Jeg antar din samboer kjenner noen på arbeidsplassen sin?Få ham til å undersøke litt.Hva som legges i glamour for hans arbeidsplass kan være alt fra normal dress for gutta og kjole for damene til skikkelig 70-talls galm med glitter og 'stas', det finner du ikke ut uten at han spør arrangementkommitèen.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #6 Skrevet 21. november 2015 Jeg hadde tolket det som å pynte seg med paljetter, glitter, smykker, festsminke, høye hæler, litt sånn "festantrekk" Anonymkode: a3b78...ee9
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #7 Skrevet 22. november 2015 Jeg tenker glitter og/eller paljetter. En sort kjole er alltid en sikker vinner, gå for en med litt glitter/paljetter på. Anonymkode: dc697...5ea
Gjest Tigress Skrevet 22. november 2015 #8 Skrevet 22. november 2015 Eg hadde også satsa på den vesle svarte som sit perfekt, og klaska til med skikkeleg høge hælar, strass og boa.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #9 Skrevet 23. november 2015 Eg hadde også satsa på den vesle svarte som sit perfekt, og klaska til med skikkeleg høge hælar, strass og boa.Enig i dette, men ville droppet boaen. Anonymkode: 9f287...a60 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #10 Skrevet 24. november 2015 Jeg er invitert på julebord, og ser nå at det står kleskode glam. Hva i alle dager betyr det? Har googlet uten å bli noe klokere. Det er min samboers arbeidsplass som arrangerer, og der kjenner jeg ingen jeg kan spørre... Anonymkode: a3cd3...fb2Her er kjendisenes Glam-antrekk: Kanskje du får noen ideer av å se dehttp://www.minmote.no/#!/artikkel/23566519/sjekk-glam-antrekkene-fra-kjendisgallaen Anonymkode: 4caac...6e7 1
Gjest Tigress Skrevet 24. november 2015 #11 Skrevet 24. november 2015 Enig i dette, men ville droppet boaen. Anonymkode: 9f287...a60Nei, nei, boaen må med! Elles er det ganske misforstått at det er glam med gjennomsiktig kjole - det ser generelt sett berre teit ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå