Gå til innhold

Kleskode glam, hva er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er invitert på julebord, og ser nå at det står kleskode glam. Hva i alle dager betyr det? Har googlet uten å bli noe klokere. 

Det er min samboers arbeidsplass som arrangerer, og der kjenner jeg ingen jeg kan spørre...

Anonymkode: a3cd3...fb2

Skrevet

Glitter og glamour

Skrevet

Men skal det være pent og pyntet eller mer tull og tøys,  liksom?

Skrevet

Mest mulig horete. Kort kjole, dyp utringning, paljetter, masse sminke og skyhøye sko.

Anonymkode: d6605...0a4

• Liker 1
Skrevet

Jeg er invitert på julebord, og ser nå at det står kleskode glam. Hva i alle dager betyr det? Har googlet uten å bli noe klokere. 

Det er min samboers arbeidsplass som arrangerer, og der kjenner jeg ingen jeg kan spørre...

Jeg antar din samboer kjenner noen på arbeidsplassen sin?

Få ham til å undersøke litt.

Hva som legges i glamour for hans arbeidsplass kan være alt fra normal dress for gutta og kjole for damene til skikkelig 70-talls galm med glitter og 'stas', det finner du ikke ut uten at han spør arrangementkommitèen.

Skrevet

Jeg hadde tolket det som å pynte seg med paljetter, glitter, smykker, festsminke, høye hæler, litt sånn "festantrekk" :) 

Anonymkode: a3b78...ee9

Skrevet

Jeg tenker glitter og/eller paljetter. En sort kjole er alltid en sikker vinner, gå for en med litt glitter/paljetter på. 

Anonymkode: dc697...5ea

Skrevet

Eg hadde også satsa på den vesle svarte som sit perfekt, og klaska til med skikkeleg høge hælar, strass og boa.

Skrevet

Eg hadde også satsa på den vesle svarte som sit perfekt, og klaska til med skikkeleg høge hælar, strass og boa.

Enig i dette, men ville droppet boaen. :P

Anonymkode: 9f287...a60

• Liker 1
Skrevet

Her er kjendisenes Glam-antrekk: Kanskje du får noen ideer av å se de

http://www.minmote.no/#!/artikkel/23566519/sjekk-glam-antrekkene-fra-kjendisgallaen

Anonymkode: 4caac...6e7

• Liker 1
Skrevet

Enig i dette, men ville droppet boaen. :P

Anonymkode: 9f287...a60

Nei, nei, boaen må med! :)

Elles er det ganske misforstått at det er glam med gjennomsiktig kjole - det ser generelt sett berre teit ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...