Nåleputa Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 Traff en mann i dag som jeg har truffet før. Han jobber i sportsbutikk, og yter virkelig god service. Han har gitt meg navnet sitt en gang jeg skulle ringe butikken og spørre etter han om en sak.I dag, når jeg traff han, spurte han hvor jeg jobbet. Og jeg sa det. Han husket hvor jeg bodde, for det spurte han om da jeg var der sist jeg snakket med han. Hvordan finner jeg ut hvem han er? Jeg synes det er litt sært å ringe butikken og spørre etter han og snakke med han om han vil ta en kaffe eller noe. Mulig jeg må ta meg en ny tur i butikken og kjøpe en ny jakke...... Hahahaha. Hva synes folk som jobber i butikk å bli sjekka opp? Er det litt på kanten? Kanskje jeg skal gi han tlf nummerert mitt neste gang han er på jobb?Ja, har prøvd fb, og googlet butikken hans og navnet pluss bodsted/fylke.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 Hehe ja du får ta deg en tur i butikken igjen og late som du trenger hjelp fra han til å finne en bra julegave til nevøen din Da får dere pratet litt mere (i og med at han skal hjelpe deg og vise deg og tipse deg) og du kan fint si etter hjelpen da, "Du! Hyggelig å få hjelp av deg, lyst til å ta nummeret mitt for en kaffe en dag? "Jeg ville også sagt ting under hjelpen som "hva liker du best da? ja menn på din alder har vel kanskje ikke så mye bruk for sånn, hehehe" og småpratet med glimt i øyet Anonymkode: f1875...043 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå