Sommernatt Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 Ser stadig på Facebook at folk utleverer seg selv og andre til de grader i håp om å vinne konkurranser. Ofte også der hvor det ikke er snakk om en konkurranse! Eksmpel: Bohus legger ut et bilde av to stoler og spør; "hvilken er peneste A eller B? " Kommentarfeltet er fult av kommentarer av typen " Hadde vært fint å vinne en sånn stol nå som man er arbeidsledig og bikkja har stikki av :-(" Samme ser man hvor ukritisk folk er til sider. Tror en H&M-side med 500 likes kommer til å dele ut et H&M-gavekort på 10.000 til en heldig vinner som deler, liker og inviterer alle vennene sine? Særlig.Mister folk virkelig all form for skam og kritisk sans med en gang det er snakk om å vinne noe? 1
Gjest supernova_87 Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 Jeg tror ikke det er det at de mister den. De har den vel ikke til å begynne med heller.
Hattivatti Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 (endret) Det verste er de som utleverer venner og familie typ " Min gode venninne(tagget navn) har nylig gått fra mannen sin fordi han var utro og hun fikk herpes og kjønnsvorter. Siden hun har hatt det så tungt burde hun vinne." Endret 21. november 2015 av The Silence 5
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 21. november 2015 #5 Skrevet 21. november 2015 Utleveringer generelt er en uting uansett hvilke situasjoner det er snakk om. En av de eldre personene i slekta mi eier ikke nettvett, og gratulerte det ene søskenbarnet mitt med forlovelsen før hun selv hadde fått opplyst folk om det på Facebook. Det er å frarøve folk en glede der den nyheten gjelder selv burde få gått ut i allmennheten med. Å forlove seg er jo en glede i seg selv, men også det å kunne fortelle noen om den selv først. Greit at jeg fra før av var blitt opplyst om det gjennom mitt søskenbarns foreldre, men likevel. Litt off topic kanskje, men.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #6 Skrevet 21. november 2015 Ser det veldig ofte på facebook, er flaut å lese. Anonymkode: a530c...6b4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #7 Skrevet 21. november 2015 Det som er så fint med sånne sider er at jeg lett kan sile ut hvem av mine venner som er idioter. Anonymkode: 0ef97...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå