Gjest Wanda Maximoff Skrevet 29. oktober 2016 #1921 Skrevet 29. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Uansett så må jeg bsre slenge meg på her. Tarjei er så sykt dyktig. Jeg håper vi får se masse av han i fremtiden! Anonymkode: 69441...3ee Jeg tror ikke han kommer til å være arbeidsledig de nærmeste årene blir bare spennende å se hvor han ender opp
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 29. oktober 2016 #1922 Skrevet 29. oktober 2016 Nå har jeg for øvrig sett dagens klipp et titalls ganger. Knis!! For et vakkert øyeblikk
Gjest blåbærpike Skrevet 29. oktober 2016 #1923 Skrevet 29. oktober 2016 12 timer siden, strandløva skrev: Men no er det jo slutt mellom Noora og William, sjølv om ho kaller det pause. Så det endte ikkje såå lykkelig då. Håper på at det går bra for Isak, men føler også at det er noko som skurrer med Even. Siden han er 97-er så skulle han egentlig vert russ i vår, så han har blitt hengande et år bak.. kan jo vere fleire grunner til det då. 9 timer siden, AnonymBruker skrev: men nå har lerkefuglen forlatt William, så dukkehjemreferansen stemte jo faktisk 100 prosent Anonymkode: 696ce...28e Jeg tror det har samenheng med at Thomas Hayes bestemte seg for å slutte i SKAM, og at han og Noora fremdeles hadde vært er par om ikke.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #1924 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg har sett klippet er par ganger nå, og jeg tror også kanskje at det var Jonas som banket på døren :/ Anonymkode: 69441...3ee 1
Gjest Citronella Skrevet 29. oktober 2016 #1925 Skrevet 29. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sett klippet er par ganger nå, og jeg tror også kanskje at det var Jonas som banket på døren :/ Anonymkode: 69441...3ee NEi. Det var ikke Jonas som banket på døren. Riktignok er Skam et utkomme av frempek og referanser, men noen av dere i denne tråden bare slenger ut antagelser, uten å at dere har et grunnlag for å slenge ut.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #1926 Skrevet 29. oktober 2016 Akkurat nå, Citronella skrev: NEi. Det var ikke Jonas som banket på døren. Riktignok er Skam et utkomme av frempek og referanser, men noen av dere i denne tråden bare slenger ut antagelser, uten å at dere har et grunnlag for å slenge ut. Hør etter på stemmen da, det er jo Jonas! Anonymkode: 152fb...a53 1
Gjest Citronella Skrevet 29. oktober 2016 #1927 Skrevet 29. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hør etter på stemmen da, det er jo Jonas! Anonymkode: 152fb...a53 Det er ikke Jonas. Det er rett og slett ikke et move som passer inn i historien.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #1928 Skrevet 29. oktober 2016 15 minutter siden, Citronella skrev: NEi. Det var ikke Jonas som banket på døren. Riktignok er Skam et utkomme av frempek og referanser, men noen av dere i denne tråden bare slenger ut antagelser, uten å at dere har et grunnlag for å slenge ut. Haha, slapp av. Ikke bli sint. Jeg sier ikke at det ER Jonas. Jeg sa TROR, det vil si; jeg syns stemmen høres ut som Jonas (men er selvfølgelig åpen for at jeg tar feil). Og det må da være lov!? Vi får vel uansett svar på det innen et par dager. Anonymkode: 69441...3ee
Sol79 Skrevet 29. oktober 2016 #1929 Skrevet 29. oktober 2016 7 timer siden, Wanda Maximoff skrev: Jeg og! Utrolig imponerende 17-åring. Husker satt og på Skavlan mens han sa at han SKULLE bli skuespiller. Aksel Hennie svarte han med å si: Du ER skuespiller. Ja, det Skavlan-intervjuet var ganske morsomt. Noora fremstår i serien som tenkende og veldig reflektert, mens skuespilleren framstod som det stikk motsatte. Han andre som er noen år yngre framstod langt mer oppegående enn henne. 3
Gjest Citronella Skrevet 29. oktober 2016 #1930 Skrevet 29. oktober 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, slapp av. Ikke bli sint. Jeg sier ikke at det ER Jonas. Jeg sa TROR, det vil si; jeg syns stemmen høres ut som Jonas (men er selvfølgelig åpen for at jeg tar feil). Og det må da være lov!? Vi får vel uansett svar på det innen et par dager. Anonymkode: 69441...3ee Sint? Nope.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #1931 Skrevet 29. oktober 2016 Ser mange skriver om disse referansene til Romeo og Juliet og hvorvidt dette ender svært dårlig. Nå var jo historien i bunn og grunn om forbudt kjærlighet og to mennesker som gjorde alt for å være sammen. Og dette ser vi nå i Even og Isak. Se bort fra resten. Helt ærlig tror jeg sesongen vil handle om at Even ikke vil ut av skapet, men samtidig være med Isak. Noe som kanskje blir veldig mye fram og tilbake, og opp og ned med følelser. Det vil nok bli en karusell med forbudte følelser. Om ensomhet OG kjærlighet. Og for Isak sin del, så vil det være hvorvidt han skal være ærlig med resten, uvitende om hvem som eventuelt står der med han til slutt. Anonymkode: 33e64...1c5 7
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #1932 Skrevet 30. oktober 2016 På 24. oktober 2016 den 0.47, Pentu skrev: Chris har vel en søster. Hun studerte i Stockholm med broren til William. Eva har halvsøsken i Bergen. Isak har en søster. Jonas har en søster han og. Spørsmålet er mer. Hvor er foreldrene? Vet jo at vi har fått forklaringer på det, men er dette normalt? Var ikke det når jeg var 16. Jeg hadde en i klassen (2 Vgs) som bodde på hybel fordi han hadde sinnsykt lang reisevei, men han var nesten litt eksotisk. Hadde aldri hørt om at noen på vår alder kunne gjøre sånt. 🙈 Tror det er et bevisst valg at foreldrene ikke er særlig synlige i serien. I den alderen har man sitt eget liv, selv om man bor hjemme. Ihvertfall hadde jeg det slik. Foreldrene mine var ikke en del av livet mitt, jeg lot dem ikke være det. Jeg hadde nok med skole, venner og ikke minst forelskelser som kom og gikk. Det var MYE som skjedde, og familien var helt uinteressant. Først da jeg ble eldre, lot jeg foreldrene mine slippe inn igjen. Anonymkode: 36799...797 6
_Malene Skrevet 30. oktober 2016 #1933 Skrevet 30. oktober 2016 På 21. oktober 2016 den 19.41, AnonymBruker skrev: Denne sesongen er lett den beste. Beste love-story også, er så utrolig bra bygd opp og utført. Synes det er forfriskende med en gutte-versjon Anonymkode: b2991...7d6 Helt enig!
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #1934 Skrevet 30. oktober 2016 11 timer siden, Citronella skrev: Sint? Nope. Bra Anonymkode: 69441...3ee
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 30. oktober 2016 #1935 Skrevet 30. oktober 2016 (endret) Jeg skjønte ikke, betyr det at han ditcha gutta på lørdagen for å være med Even? Ser jo både Noora og Eskild prøver å dra det ut av Isak om hvem Even. De har jo diskutert om han var homofil før eller ikke, så nå flyr nok tankene oppi hodet dem om hva som har skjedd. Isak så ut som han var tatt på senga og ville ikke diskutere det! Endret 30. oktober 2016 av Wanda Maximoff
Kvalitet Skrevet 30. oktober 2016 #1936 Skrevet 30. oktober 2016 14 timer siden, Wanda Maximoff skrev: Nå har jeg for øvrig sett dagens klipp et titalls ganger. Knis!! For et vakkert øyeblikk Enig, men teksten på sangen.... I'm not in love, so don't forget it, it's just a phase I'm going through....😰😰😢 2
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 30. oktober 2016 #1937 Skrevet 30. oktober 2016 7 minutter siden, Kvalitet skrev: Enig, men teksten på sangen.... I'm not in love, so don't forget it, it's just a phase I'm going through....😰😰😢 Ja, den var utrolig fin og passende syns jeg.
Porcelain Skrevet 30. oktober 2016 #1938 Skrevet 30. oktober 2016 58 minutter siden, Wanda Maximoff skrev: Jeg skjønte ikke, betyr det at han ditcha gutta på lørdagen for å være med Even? Ser jo både Noora og Eskild prøver å dra det ut av Isak om hvem Even. De har jo diskutert om han var homofil før eller ikke, så nå flyr nok tankene oppi hodet dem om hva som har skjedd. Isak så ut som han var tatt på senga og ville ikke diskutere det! Tror det, Jonas sin instagram har blitt oppdatert med bilder av Magnus og han andre som jeg ikke husker navnet på.
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 30. oktober 2016 #1939 Skrevet 30. oktober 2016 Akkurat nå, Porcelain skrev: Tror det, Jonas sin instagram har blitt oppdatert med bilder av Magnus og han andre som jeg ikke husker navnet på. Hva heter den?
Selma1984 Skrevet 30. oktober 2016 #1940 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg får en dårlig følelse av Even. Jeg synes han virker veldig labil. Hele historien minner om "Mannen som elsket Yngve", både med all den fantastiske 80-tallsmusikken og med mystikken hos Even. Men det virker som dette forholdet leder til noe destruktivt Dagens klipp forresten: fantastisk spilt av Tarjei! Man kunne riktig kjenne angsten Tenk at en ungdomsserie kan fenge ei gammal dame så mye, haha... 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå