AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #1841 Del Skrevet 24. oktober 2016 13 timer siden, maipai skrev: Ina Svenningdal har kommet inn på Teaterhøyskolen, så kanskje ikke så rart om rollen hennes har blitt noe mindre. Men det har jo Carl-Martin Eggesbø og. Uten at man ser så mye mindre til han. Det vet jeg savner ikke jente-Chris noe mindre for det. Og er det én skole som burde kunne være fleksible i forhold til elever som driver med skuespill, så burde det vel vøre Teaterhøyskolen? Anonymkode: 019cd...a5a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 24. oktober 2016 #1842 Del Skrevet 24. oktober 2016 Er det bare meg eller er TV-serien litt treig? I serien Skam så kan hele ti minutter handle om William som sitter ved siden av en kamerat og ser ned i gulvet. 10 minutter av serien er sånn - jeg har vel spolt halve sesongen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker115236 Skrevet 24. oktober 2016 #1843 Del Skrevet 24. oktober 2016 Nå spekulerer jeg veldig her, uten å legge for mye i det. Men kan det være at Sonja sliter psykisk eller noe, og at det er derfor Even ikke vil gå fra henne? Og at hun er den som må dø for at det skal bli en "episk kjærlighetshistorie"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 24. oktober 2016 #1844 Del Skrevet 24. oktober 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det vet jeg savner ikke jente-Chris noe mindre for det. Og er det én skole som burde kunne være fleksible i forhold til elever som driver med skuespill, så burde det vel vøre Teaterhøyskolen? Anonymkode: 019cd...a5a Teaterhøgskolen har et svært tett studieprogram med veldig mye obligatorisk (og mange interne oppsetninger etc), så nei, det ville vært veldig vanskelig. Og er det en skole i Norge som kan koste på seg å ikke være veldig fleksible, er det jo teaterhøgskolen, med flere hundre søkere til 8 studieplasser... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 24. oktober 2016 #1845 Del Skrevet 24. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje Jonas også må ta et valg senere i sesongen? Dersom Isak kommer ut av skapet, og de andre gutta gir han litt pes for det, så må Jonas velge mellom å støtte Isak eller velge safe og henge seg på de andre gutta? Anonymkode: 152fb...a53 Jeg er ganske sikker på at Jonas vet at Isak er homofil. Han prøver jo å være der for han, men Isak gjør det ikke lett gitt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandløva Skrevet 24. oktober 2016 #1846 Del Skrevet 24. oktober 2016 6 timer siden, Rosalie skrev: Det er vel ikke egentlig noe valg - enten å ditche bestekompisen som han alltid har hatt eller to kompiser han ikke har kjent særlig lenge... Noen som tok skapsymbolikken i formiddagens klipp? Jupp - den var fin. Even som opna skapet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 24. oktober 2016 #1847 Del Skrevet 24. oktober 2016 (endret) På 24.10.2016 den 17.17, Pentu skrev: Jeg er ganske sikker på at Jonas vet at Isak er homofil. Han prøver jo å være der for han, men Isak gjør det ikke lett gitt. Det er jo de nærmeste som kan såre deg verst. Jeg har jo sittet og sett på akkurat den greia mellom de to nå, det ser litt sånn ut som han vet det. Endret 26. oktober 2016 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 24. oktober 2016 #1848 Del Skrevet 24. oktober 2016 Æææ, jeg liker ikke Emma! Syns ikke hun er noen god skuespiller i det hele tatt.. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #1849 Del Skrevet 24. oktober 2016 5 minutter siden, Birdo skrev: Æææ, jeg liker ikke Emma! Syns ikke hun er noen god skuespiller i det hele tatt.. Litt enig der... Hun er litt "for mye" skuespiller på en måte. Håper det kommer seg etterhvert Anonymkode: 9a5a2...642 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #1850 Del Skrevet 24. oktober 2016 23 timer siden, Pentu skrev: Spørsmålet er mer. Hvor er foreldrene? Vet jo at vi har fått forklaringer på det, men er dette normalt? Var ikke det når jeg var 16. Jeg hadde en i klassen (2 Vgs) som bodde på hybel fordi han hadde sinnsykt lang reisevei, men han var nesten litt eksotisk. Hadde aldri hørt om at noen på vår alder kunne gjøre sånt. 🙈 Jeg og alle mine tre søsken flyttet på hybel som 15 og 16-åringer. Helt normalt der jeg kommer fra Ikke så vanlig i byene har jeg skjønt, jeg var den eneste i min klasse på VGS. Men, for de som bodde hjemme, og hos meg selv på ungdomsskolen, så var heller aldri foreldrene "med" på noe vis. Jeg hadde kjellerstue som vennene mine gikk direkte inn i gjennom kjellerinngangen. Stort sett lignende løsninger hos andre også, feks. at trappa var i gangen eller noe. Familietid hadde vi da vi ikke hadde venner på besøk, og da vi spiste middag (var alltid lov å ha med et drøss venner hjem). På VGS besøkte jeg jo ofte de som bodde hjemme, og tror jeg møtte foreldrene til de kanskje en eneste gang eller noe. Vi kom jo gjerne hjem før foreldrene var ferdig på jobb, og rett på rommet/kjellerstua/loftstua. Det at foreldrene ikke er noe tilstede synes jeg er noe av det MEST realistiske med serien. For ingen har sånn happy family-greier om du er i en vennegjeng med festing etc. De som har foreldre som tar plass under vennebesøk er jo de som ikke deltar i slike vennegjenger, som ikke drar på vors osv. Anonymkode: d455f...38e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #1851 Del Skrevet 24. oktober 2016 På 10/22/2016 den 6.50, AnonymBruker skrev: Hvem er Luhrman? Anonymkode: 930b2...2b9 Heelt uenig. Hun er så sykt troverdig, kanskje den rollefiguren jeg kjenner best igjen av alle. Anonymkode: ed3e9...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #1852 Del Skrevet 24. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Heelt uenig. Hun er så sykt troverdig, kanskje den rollefiguren jeg kjenner best igjen av alle. Anonymkode: ed3e9...44f Om noen lurte så var dette ment som kommentar om Emma. Anonymkode: ed3e9...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 24. oktober 2016 #1853 Del Skrevet 24. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heelt uenig. Hun er så sykt troverdig, kanskje den rollefiguren jeg kjenner best igjen av alle. Anonymkode: ed3e9...44f Godt vi er forskjellige da! Jeg syns hun er dønn kjedelig, ikke troverdig i det hele tatt og alt for mye. Hun tar så fryktelig mye plass uten å tilføre noe.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 25. oktober 2016 #1854 Del Skrevet 25. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Om noen lurte så var dette ment som kommentar om Emma. Anonymkode: ed3e9...44f Jeg kjenner også igjen Rosalie, 16 år, veldig godt i Emma. Husker feks at jeg var forelsket på randen mot galskap. Og jeg var på. Veldig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 25. oktober 2016 #1855 Del Skrevet 25. oktober 2016 Emma er så lik som det jeg og mine venninner var da vi ville ha oppmerksomhet fra noen vi likte. Skulle være sååå kul og chill, men ble på randen til desperat noen ganger. Usj, så flaut.. Men syns ikke skuespilleren er så veldig god i forhold til de andre. Ikke like troverdig selv om jeg kjenner meg litt igjen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 25. oktober 2016 #1856 Del Skrevet 25. oktober 2016 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og alle mine tre søsken flyttet på hybel som 15 og 16-åringer. Helt normalt der jeg kommer fra Ikke så vanlig i byene har jeg skjønt, jeg var den eneste i min klasse på VGS. Anonymkode: d455f...38e Veldig mange som gjør det i Oslo, og Men da kommer det ofte av fri vilje, ikke noe man har behov for. 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Heelt uenig. Hun er så sykt troverdig, kanskje den rollefiguren jeg kjenner best igjen av alle. Anonymkode: ed3e9...44f Jeg kjenner meg også igjen i henne. Hun er en sånn overivrig, gira og helt på randen etter Isak. Sånn sett så er jeg veldig nysgjerrig på hvordan de kommer til å vri på karakteren hennes utover sesongen hvis Isak kommer ut av skapet sitt. Magefølelsen min sier at hun kommer ikke til å være forståelsesfull. Endret 25. oktober 2016 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #1857 Del Skrevet 25. oktober 2016 Liker ikke Mahdi noe særlig, føler ikke han er noe god venn. Kan kanskje ha noe med at han og Isak ikke kjenner hverandre så godt, men det er bare hvordan han har reagert i noen av situasjonene, ikke en type person jeg liker. Anonymkode: 8f987...f85 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 26. oktober 2016 #1858 Del Skrevet 26. oktober 2016 På 24.10.2016 den 15.18, fuglekvitter__ skrev: Er det bare meg eller er TV-serien litt treig? I serien Skam så kan hele ti minutter handle om William som sitter ved siden av en kamerat og ser ned i gulvet. 10 minutter av serien er sånn - jeg har vel spolt halve sesongen. Ja, den er jo litt treigere enn hva man er vant til på tv. Men jeg syns det er noe av det beste med serien. At de tar seg tid til å dvele, og at det også gjør det hele mer realistisk. Vanlige folk har jo ikke masse treffende kommentarer på løpende bånd, slik de har i de fleste serier. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1859 Del Skrevet 27. oktober 2016 På 25. oktober 2016 den 22.37, AnonymBruker skrev: Liker ikke Mahdi noe særlig, føler ikke han er noe god venn. Kan kanskje ha noe med at han og Isak ikke kjenner hverandre så godt, men det er bare hvordan han har reagert i noen av situasjonene, ikke en type person jeg liker. Anonymkode: 8f987...f85 Hvem bryr seg om hva du mener? Anonymkode: d0237...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1860 Del Skrevet 27. oktober 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem bryr seg om hva du mener? Anonymkode: d0237...700 Det er lov til å mene ting i en tråd som omhandler.. ting lsm. Anonymkode: dc85c...3bc 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå