Kelsi Skrevet 21. oktober 2016 #1801 Del Skrevet 21. oktober 2016 Fantastisk bra episode. Måtte spole tilbake og se slutten om igjen. La merke til flere detaljer da, blant annet blikket Isak og Even ga hverandre da de kysset hver sin jente. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 21. oktober 2016 #1802 Del Skrevet 21. oktober 2016 Vakkert! Og nydelig Baz Lurhman-referanse. Den måtte jo bare komme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 21. oktober 2016 #1803 Del Skrevet 21. oktober 2016 Jeg DØØØØØØØR! Det er så VAKKERT! Haha, jeg er helt i hundre her. Stod oppreist i sofaen med hendene foran munnen, og bare ventet på at de skulle kysse OGSÅ KOMMER FAEN MEG IBSEN-NOORA SJÆL. Åååååååh 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nutella Skrevet 21. oktober 2016 #1804 Del Skrevet 21. oktober 2016 Det der var en av de beste episodene i hele serien IMO. Fy faen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #1805 Del Skrevet 21. oktober 2016 Fy søren, jeg er imponert over disse unge, uerfarne skuespillerne. Det formelig oser av det siste klippet! Fantastisk! Anonymkode: b048f...5e1 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 21. oktober 2016 #1806 Del Skrevet 21. oktober 2016 2 timer siden, Kelsi skrev: Fantastisk bra episode. Måtte spole tilbake og se slutten om igjen. La merke til flere detaljer da, blant annet blikket Isak og Even ga hverandre da de kysset hver sin jente. Det la jeg også merke til! Even står med åpne øyne, kysser kjæresten sin, imens han ser på Isak. Love it! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 21. oktober 2016 #1807 Del Skrevet 21. oktober 2016 14 minutter siden, Fireball skrev: Det la jeg også merke til! Even står med åpne øyne, kysser kjæresten sin, imens han ser på Isak. Love it! Til denne teksten: "Call your girlfriend It's time you had the talk Give your reasons Say it's not her fault But you just met somebody new" 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anutter Skrevet 21. oktober 2016 #1808 Del Skrevet 21. oktober 2016 2 timer siden, Citronella skrev: Vakkert! Og nydelig Baz Lurhman-referanse. Den måtte jo bare komme! Å!? Hva var Baz Luhrmann referansen i denne episoden? Gikk meg hus fobi, var jo helt satt ut av de blikkene mellom de to - helt vilt hotte vibber og kjemi der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #1809 Del Skrevet 22. oktober 2016 Er han som spiller Isak homofil i virkeligheten? Jeg har så vilt dårlig gaydar. Anonymkode: c6e25...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #1810 Del Skrevet 22. oktober 2016 Hvem er Luhrman? Anonymkode: 930b2...2b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #1811 Del Skrevet 22. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem er Luhrman? Anonymkode: 930b2...2b9 Han som laget Romeo og Juliet-filmen. Anonymkode: cea55...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wolfpotion Skrevet 22. oktober 2016 #1812 Del Skrevet 22. oktober 2016 Trodde ikke jeg kom til å bli sur for å se Noora tilbake, så sykt dårlig timing! Det blikket Even og Isak ga hverandre på dansegulvet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 22. oktober 2016 #1813 Del Skrevet 22. oktober 2016 Er det denne scenen fra Romeo og Julie dere mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #1814 Del Skrevet 22. oktober 2016 Synes sesongen tok seg opp i den nyeste episoden, men det er fortsatt for mye utydelig mumling. Og så er jeg muligens den eneste som ikke synes det er god tv å se noen sende sms og surfe på internett? Men som sagt, det tok seg opp. Spennende å se hva slags rolle Noora får i det hele. Anonymkode: 5a670...b92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #1815 Del Skrevet 22. oktober 2016 Forresten, bare en spekulasjon fra min side. Men kan det tenkes at Even prøver seg på Isak bare for å finne ut om Isak er homofil? En slags felle? Jeg synes den forrige episoden viste noe som må være hverdagen til mange homofile, at de faller for en som viser seg å være hetero. Som jo de fleste er. Virker bare litt optimistisk at han plutselig viser seg å være homo likevel, fem minutter etterpå. Selv om han har dame. Joda, jeg vet sånt skjer. Men synes det blir litt overromantisering hvis den du faller for som homofil dropper dama si på flekken. Og jeg stoler ikke helt på Even etter løgnen om damas protese. Kanskje en test fra Even på hvor lettlurt Isak er? Eller er jeg fullstendig kynisk her Men så synes jeg uansett Even virker slesk, og ville definitivt gått for Eskild Anonymkode: 5a670...b92 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 22. oktober 2016 #1816 Del Skrevet 22. oktober 2016 2 timer siden, Kelsi skrev: Er det denne scenen fra Romeo og Julie dere mener? Det var denne jeg mente, ja. Virkelig flott hensatt til Oslo 2016. Det er dyktige folk som står bak Skam! Det kryr av referanser og lag på lag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 22. oktober 2016 #1817 Del Skrevet 22. oktober 2016 Jeg har også lurt på Evens motiver. Stoler ikke på ham i det hele tatt. Men nå blir det komplisert med romfordelingen i kollektivet! Lurer på hvor Isak ender opp. Må han flytte ut? Må han flytte «hjem»? Kommer han til å sove litt her og litt der på sofaen hos venner og kjente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 22. oktober 2016 #1818 Del Skrevet 22. oktober 2016 1. Jeg har også litt dårlig vibber av Even, vet ikke helt hvorfor men det er noe der som ikke stemmer. 2. Ble så sur når Nora kom inn døren på akkurat det tidspunktet. Forsåvidt, så har jeg ikke skjønt hvor mange episoder det er? Er det slutt neste fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 22. oktober 2016 #1819 Del Skrevet 22. oktober 2016 Akkurat nå, Wanda Maximoff skrev: Forsåvidt, så har jeg ikke skjønt hvor mange episoder det er? Er det slutt neste fredag? Det står at det er ti episoder på NRKs nett-TV, i alle fall. (Det står at gårsdagens episode var 3:10) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle de Jour Skrevet 22. oktober 2016 #1820 Del Skrevet 22. oktober 2016 Sesong 3 blir bare bedre og bedre! Er helt uinteressert i Noora og William nå kjenner jeg, uansett så oppslukt jeg var i vår! angående Even så tviler jeg på at han har noen skjulte onde hensikter. Det hadde blitt så repetisjon av Nikko-dramaet i sesong 2 og det hadde blitt for dumt tenker jeg. Kanskje han er litt usikker selv? Ellers håper jeg på å få vite mer om familien til Isak snart! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå