Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Annetnavn_
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet dere når det kommer hele episoder?

Anonymkode: 53d6c...893

Fredag 20:30 på NRK3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av det jeg har  sett til nå, er jeg ikke imponert. Tror ikke Skam med Isak som hovedkarakter er noe for meg, likte jentegjengen så godt. så jeg kommer nok ikke til å se videre. 

Anonymkode: a0214...810

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Av det jeg har  sett til nå, er jeg ikke imponert. Tror ikke Skam med Isak som hovedkarakter er noe for meg, likte jentegjengen så godt. så jeg kommer nok ikke til å se videre. 

Anonymkode: a0214...810

Enig. Isak og den slappe guttegjengen med marihuana-issues, fenger ikke helt. 

Anonymkode: ca37e...e54

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker fortsatt sesong 1 best. Håper handlingen tar seg opp mer etterhvert. Regner med at det blir mer spennende snart. Er ikke så veldig fengende å lese om folk i et kollektiv som diskuterer husvask. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar jo litt tid å bygge opp historien, hadde alle høydepunktene kommet i løpet av to episoder hadde det vært en liturgisk katastrofe. 

Lurer på kva som skjer videre med Even og Isak. Og hva er det med moren hans? Noe psykose-lignende SMS han fikk.. Det var vel en episode som omhandlet dette i sesong 2, noen som husker? 

Anonymkode: 8c0c2...312

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det tar jo litt tid å bygge opp historien, hadde alle høydepunktene kommet i løpet av to episoder hadde det vært en liturgisk katastrofe. 

Lurer på kva som skjer videre med Even og Isak. Og hva er det med moren hans? Noe psykose-lignende SMS han fikk.. Det var vel en episode som omhandlet dette i sesong 2, noen som husker? 

Liturgi :fnise: Dramaturgisk skulle det selvsagt være. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at drt handler om Isak. Blir veldig spennende å se hvordan dette bygger seg opp.

MEN.. liker virkelig ikke hun nye jenten. Føler kkke helt st hun passer inn. I tillegg så irriterer jeg meg av håret hennes av alle ting..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og hva er det med moren hans? Noe psykose-lignende SMS han fikk.. Det var vel en episode som omhandlet dette i sesong 2, noen som husker? 

Det var vel i sesong 1. Jonas fortalte Eva at han måtte passe litt på Isak fordi moren hans hadde klikket og stukket av(?). Noe sånt. Fikk i hvert fall inntrykk av at ting ikke står helt bra til. Er vel derfor han har flyttet ut før de andre også.

Anonymkode: a0d54...676

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker at Henrik Holm (Even) og Ruby Dagnall (Emma) er med i den nye sesongen, de virker begge til å være dyktige skuespillere.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel i sesong 1. Jonas fortalte Eva at han måtte passe litt på Isak fordi moren hans hadde klikket og stukket av(?). Noe sånt. Fikk i hvert fall inntrykk av at ting ikke står helt bra til. Er vel derfor han har flyttet ut før de andre også.

Anonymkode: a0d54...676

Det var faren som stakkav. 

Anonymkode: d0237...700

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke meldinger? Hva stod det?

Anonymkode: 33ea4...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 2. oktober 2016 den 21.36, Allure skrev:

14 år gamle jenter? Dette er da vitterlig ikke målgruppen til Skam, har du levd bak en stein det siste året? :P 

Du får søke opp hva som er anbefalt målgruppe, så finner du raskt ut hvem av oss som lever bak en stein.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Clarity skrev:

Du får søke opp hva som er anbefalt målgruppe, så finner du raskt ut hvem av oss som lever bak en stein.

http://skam.p3.no/om/ 15 år faktisk🙄

Anonymkode: d0237...700

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så skjønn Vilde var når hun skulle snakke på Kosegruppa, når hun ble nervøs, det virket sykt ekte! 

Er ikke særlig begeistret for sesong 3 sålangt, er allerede lei av "kattehookern" og de kule gutta som snakker som om de er med i Breaking bad men skal vel ikke dømme det for tidlig. 

Endret av nutella
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...