AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #4821 Del Skrevet 27. mai 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke en gang wifi-navnet til Isak var tilfeldig. Gule gardiner. Anonymkode: da7fd...deb Hæ Anonymkode: dc85c...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 27. mai 2017 #4822 Del Skrevet 27. mai 2017 Jeg husker dette med "gule gardiner" fra da Isak og Even lå og fablet om parallelle universer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nath3lie Skrevet 27. mai 2017 #4823 Del Skrevet 27. mai 2017 10 minutter siden, Tapas skrev: Så utrolig provoserende med sånne meningsløse innlegg. Deres tid er OVER. Aksepter eller gtfo! Unnskyld meg? Jeg sa da ikke noe galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #4824 Del Skrevet 27. mai 2017 Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være et problem at noen påpeker at denne sesongen er kjedelig. Hvor bra man syns serien er, eller om man liker retningen serien tar, er en naturlig ting å kommentere. Det er også vanlig at man sammenligner serier med tidligere sesonger. Hvis man har vært aktiv her før og gledet seg til denne sesongen, så må det være helt innafor å uttrykke skuffelse. Trådstarter spør også spørsmålet "hva synes du?". Det står ingen steder at det kun er lov å komme med god-ord, konspirasjoner og lovprisninger av Julie Andem i denne tråden. Anonymkode: 26b03...697 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 27. mai 2017 #4825 Del Skrevet 27. mai 2017 Poenget er litt at.. Yosef brydde seg nok om Even til å forlate religionen. Det er ganske stort. Isak er sammen med Even. Og Elias- bestekompis til Yosef, denger løs på Isak. Jeg synes det skurrer, uansett om det dreier seg om homofili el ikke.. Håper vi får en god forklaring på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #4826 Del Skrevet 27. mai 2017 4 timer siden, Mynona skrev: Hvorfor er det unaturlig at man har venner som tror på noe annet en enselv? Og vet vi egentlig at det var fordi Isak er homofil at de gikk løs på han? Eller var det noe annet som var grunnen? Da kunne de jo like gjerne gått løs på Even? Akkurat det jeg tenkte og. Jeg tviler på at han fikk bank bare fordi han er homofil, da ville de heller gått etter Even som er deres tidligere venn som de åpenbart har negative følelser overfor. Anonymkode: 753ca...807 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 27. mai 2017 #4827 Del Skrevet 27. mai 2017 På 5/26/2017 den 22.30, AnonymBruker skrev: Sana er en sterk person samtidig som hun er rett på sak, ærlig, sarkastisk, osv. Oppsummert: hun har en sterk personlighet. Kanskje litt in your face, men det er sånn hun er. At hun ber Isak om å tilby henne noe på den måten hun gjorde det på er jo bare morsomt! Er jo tydelig at Isak og de rundt henne ikke dveler over den delen av personligheten hennes, da de vet at hun er en god person og at hun er glad i dem. Væremåten hennes er bare sånn. Take it or leave it. Synes det blir for dumt at så mange i tråden skal syte over at hun er for sur eller bitchy, hadde hun vært såpass fæl som dere skal ha henne til å være hadde hun aldri hatt venner. Personlig skulle jeg ønske jeg hadde en slik venn som henne i livet, hun er RÅ og hysterisk morsom Anonymkode: 7ae87...b60 Hvorfor det. Hun ER bitchy. Det er en ting å bruke sarkasme men når hun er sur og nedlatende i tillegg. Jeg hadde ikke klart å vært venner med ei slik som henne. Jeg hadde bare blitt lei meg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 27. mai 2017 #4828 Del Skrevet 27. mai 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke en gang wifi-navnet til Isak var tilfeldig. Gule gardiner. Anonymkode: da7fd...deb Var det ikke gullgardiner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #4829 Del Skrevet 27. mai 2017 8 minutter siden, Maleficenta skrev: Var det ikke gullgardiner? Nope, gule gardiner. Som i hjernen er alene-klippet http://skam.p3.no/2016/10/29/hjernen-er-alene/ Anonymkode: 753ca...807 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #4830 Del Skrevet 28. mai 2017 11 timer siden, Maleficenta skrev: Hvorfor det. Hun ER bitchy. Det er en ting å bruke sarkasme men når hun er sur og nedlatende i tillegg. Jeg hadde ikke klart å vært venner med ei slik som henne. Jeg hadde bare blitt lei meg Hun er ikke noe mer bitchy enn d de fleste jenter var mot folk de ikke likte på vgs Anonymkode: 7ae87...b60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #4831 Del Skrevet 28. mai 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke en gang wifi-navnet til Isak var tilfeldig. Gule gardiner. Anonymkode: da7fd...deb Hææ fortell!? Skjønner ikke😬 Anonymkode: 9309f...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #4832 Del Skrevet 28. mai 2017 Nå blir det action!! Anonymkode: ca664...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #4833 Del Skrevet 28. mai 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hææ fortell!? Skjønner ikke😬 Anonymkode: 9309f...7cd Svaret finner du her: http://skam.p3.no/2016/10/29/hjernen-er-alene/ Anonymkode: 315ac...27d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. mai 2017 #4834 Del Skrevet 28. mai 2017 Stakars Sana Blir spennende å se om hun er hevngjerrig nok til å misbruke passordet til Noora nå da. Men så rart at Elias ikke visste det, og han virket veldig overrasket også, som om han trodde Yousef likte Sana tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #4835 Del Skrevet 28. mai 2017 Hvor mange episoder er det igjen? Håper ikke Sana bruker hele neste uke på å tenke over om hun skal bruke passordet eller ikke. Anonymkode: 5a670...b92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #4836 Del Skrevet 28. mai 2017 Noen andre som ikke får spilt av nyeste klipp ? Anonymkode: 8a03b...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PseudonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #4837 Del Skrevet 28. mai 2017 Sånn ja Sana, logg på kontoen til Noora nå og send noen drittpakker så vi får litt mer drama. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 28. mai 2017 #4838 Del Skrevet 28. mai 2017 18 timer siden, Maleficenta skrev: Hvorfor det. Hun ER bitchy. Det er en ting å bruke sarkasme men når hun er sur og nedlatende i tillegg. Jeg hadde ikke klart å vært venner med ei slik som henne. Jeg hadde bare blitt lei meg Det kan godt være hun er bitchy. Men hun er en ærlig og ekte bitch. Syns det er fint av serieprodusentene å fremelske det ekte mennesket, som de egentlig har gjort i alle sesongene. Det er nok av programmer ymtet på ungdommer med idealer som er umulige å oppnå. Men det er en helt annen debatt Jeg elsker når Isak sier "fake fake fake", og syns det gjenspeiler alle sesongenes essens. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #4839 Del Skrevet 28. mai 2017 Føler meg i mindretall her, men jeg synes denne sesongen har vært en av de beste. Kan forstå at en del ikke kjenner seg igjen, jeg er ikke muslim jeg heller, men jeg kjenner meg så godt igjen i gutteproblemene hennes, konflikter og ryktespredning. Det var ikke Islam som holdt meg tilbake på den tiden, men jeg var usikker på meg selv og befant meg i mange av de lignende situasjonene. Spesielt siste klippet traff skikkelig godt... det blir spennende å se om hun bruker passordet, men håper at hun ikke bruker hele uken på å tenke over det. Fint at vi får klipp så ofte, men tempoet burde justeres opp. Anonymkode: ee990...7e8 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberry Fields Skrevet 28. mai 2017 #4840 Del Skrevet 28. mai 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler meg i mindretall her, men jeg synes denne sesongen har vært en av de beste. Kan forstå at en del ikke kjenner seg igjen, jeg er ikke muslim jeg heller, men jeg kjenner meg så godt igjen i gutteproblemene hennes, konflikter og ryktespredning. Det var ikke Islam som holdt meg tilbake på den tiden, men jeg var usikker på meg selv og befant meg i mange av de lignende situasjonene. Spesielt siste klippet traff skikkelig godt... det blir spennende å se om hun bruker passordet, men håper at hun ikke bruker hele uken på å tenke over det. Fint at vi får klipp så ofte, men tempoet burde justeres opp. Anonymkode: ee990...7e8 Samme her, denne og sesong 1 er mine favoritter. I motsetning til mange, var jeg ikke så fan av Isaks sesong. Ååå, håper at Yousef og Noora møter hverandre for å snakke om Sana og om hvordan de kan gjøre henne glad igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå