Gå til innhold

Skam på NRK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært heldige når det gjelder klipp denne uken! Sana og Isak har et flott vennskap, de støtter hverandre 100 %. :)

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest PseudonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Tita92 skrev:

Vi har vært heldige når det gjelder klipp denne uken! Sana og Isak har et flott vennskap, de støtter hverandre 100 %. :)

Er det en ting som er 100% her, så er det at det å hjelpe Isak etter skolen kun er et påskudd til å få treffe han for å plukke hjernen hans for dritt han sitter på om Sara, slik at Sana kan bruke det mot henne på et senere tidspunkt. Husk at Isak er Sara sin eks, og han sa dagen før: "når jeg ser tilbake på det, så var jeg jo egentlig mer nettpsykolog enn en kjæreste. Skulle gjerne hatt litt penger for all den tiden jeg brukte på å lese drittmeldinger om russevenninner og sånn"

Skrevet

Sesongen er god. Interessant hvordan dette utvikler seg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem banket Isak hvis det ikke var gjengen. Even?

Anonymkode: 5a670...b92

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem banket Isak hvis det ikke var gjengen. Even?

Jeg tror han mente at han ikke ble banket. Han fikk en blåveis fra kanskje ett slag. Det er forskjell på å bli slått ned og å bli banket.

Anonymkode: dc85c...3bc

• Liker 6
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror han mente at han ikke ble banket. Han fikk en blåveis fra kanskje ett slag. Det er forskjell på å bli slått ned og å bli banket.

Enig, tolka det også sånn. Forsvare stoltheten sin. 

Håper Sana er ærlig med Isak, slik at dei kan legge en lur hevnplan sammen. Den bør ikkje vere for fæl, berre sette Sara litt på plass. Men det her skal vel gå litt til h**** før det går bra, så kanskje det Sana gjer er skikkelig fælt. Spenner bein på Noora, som ødelegger Vildes fasade (ref trailer). Bruker Noora sin mail til å spre ting om Vilde som Sara har skrivd?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

My chat. Skjønte ikke helt, blir det bading eller biologi etter skolen i dag?

Anonymkode: 152fb...a53

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

My chat. Skjønte ikke helt, blir det bading eller biologi etter skolen i dag?

Høres ut som om det blir bading

Anonymkode: 0c169...1e7

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som om det blir bading

Nei han sa jo sant ass. Ses etter skolen. Tror det blir tentamenlesing med Sana

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper sana skjønte hva han mente 😆

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, Maleficenta skrev:

Nei han sa jo sant ass. Ses etter skolen. Tror det blir tentamenlesing med Sana

Han sa ikke ses etter skolen, han sa bare "ses", det kan være når som helst, ses i morgen liksom. 

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sa ikke ses etter skolen, han sa bare "ses", det kan være når som helst, ses i morgen liksom. 

Ja ok da men jeg tolka det som at de skulle ses som avtalt. For hun skrev et eller annet om at det ikke er hennes problem om hsn stryker og så gav han et svar som indikerte at hun kanskje har rett.

AnonymBruker
Skrevet

Bare hos meg det ikke funker?

Anonymkode: 7f0b8...dbf

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke at sana utnytter Isak for å ta ned Sara :( 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke den versjonen av Sana som kommer frem i det siste klippet. Nesten litt smertefullt å se på :( 

Anonymkode: e2eaf...7df

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tipper Nooras passord snart tas i bruk.

• Liker 1
Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Tenker Sana sin sjalusi eksploderte da hun så den meldingen fra Noora. Hun tror nok at de gode nyhetene går på at Noora og Yousef har "kost seg" mer enn bare på festen (personlig tror jeg ikke det var det nyheten dreide seg om). 

Nå er det "onde-Sana" som har tatt full kontroll. Og hun går ikke av veien for å lyve for og utnytte en av sine beste venner i jakten på å bygge opp en drittpakke mot Sara. Som kanskje blir publisert fra Noora sin mailkonto? Men gjør Sana det så vil mistanken falle tilbake på henne med en gang. Isak vil forstå at skjermbildene fra facebook-chatten mellom Sara og Isak kommer fra Sana, og Nora vil forstå at det er Sana som har brukt epostkontoen p.g.a. det med passordet. Men kanskje ikke Sana bryr seg om at hun er i ferd med å bli viggo venneløs så lenge hun får påført andre smerte og drama. 

Skrevet

Begynner nesten å lure litt på om det er jeg som er ond her, i og med at alle andre er bekymra, men jeg skjønner Sana ganske godt, jeg. Sara er jo åpenbart både falsk og manipulerende, så da er det vel lov å håpe at det ordner seg for Sana også, selv om det kanskje blir vanskelig å få brukt bevisene mot henne uten at det backfirer på henne selv. 

Forøvrig så tipper jeg at Vilde sine gode nyheter har med William å gjøre, ikke Yousef. Som flere har nevnt i denne tråden så er det veldig urealistisk at William skulle få seg ny dame sånn uten videre. Tipper at nyheten handler om at han kommer tilbake. Kanskje får vi en Hayes-reunion i siste episode eller noe? Det ville i såfall vært konge.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, strandløva skrev:

Enig, tolka det også sånn. Forsvare stoltheten sin. 

Ikke nødvendigvis forsvare stoltheten heller, bare fortelle sannheten? I mitt hode er "banka" å bli slått litt mer sånn til blods. Ett slag er liksom ikke å banke noen.

AnonymBruker
Skrevet

Nå synes det er skikkelig kjedelig på SKAM og Sana oppfører seg jo som en fullstendig bitch. Kunne hun ikke spurt pent om å få en kopp te liksom, måtte hun skjelle ham ut på den måten? :klo: 

Anonymkode: 753ca...807

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...