AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #4621 Del Skrevet 12. mai 2017 Kanskje Elias er han som likte Even, og ble dritsjalu da han så de synge sammen? NOE er det som vi ikke vet der! For Even stoppa jo med synginga da han så de.. Anonymkode: ae4c5...237 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 12. mai 2017 #4622 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) Iman Meskini er så utrolig vakker! Endret 12. mai 2017 av Tita92 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12. mai 2017 #4623 Del Skrevet 12. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje Elias er han som likte Even, og ble dritsjalu da han så de synge sammen? NOE er det som vi ikke vet der! For Even stoppa jo med synginga da han så de.. Anonymkode: ae4c5...237 Neei jeg tror Mikael egentlig liker Even. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12. mai 2017 #4624 Del Skrevet 12. mai 2017 2 minutter siden, mjauritz skrev: Ja, Sana kan bli såret, men det gjør ikke Yousef til en drittsekk. Jeg skjønner at Sana syntes det var vondt, men det er ikke Yousef som er en dritt fordi han liker en annen enn henne. Om han så på Sana på en måte betyr det ikke at de er eksklusive. De flørtet litt, men ingen av de ga uttrykk for noe mer enn å prøve å forstå hverandre og de flørtet. Hvis en fyr ser på meg på en romantisk måte så er ikke han en dritt om han roter med en annen på en fest uka etter... Neei men det er jo yousana jooo. JEG vil at det skal bli deeee. Noora tok jo allerede en gutt en av venninnene likte.Vil ikke at historien skal gjenta seg selv. Og noora og yousef kler hverandre overhode ikke. For Noora er han uansett garantert bare en rebound Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #4625 Del Skrevet 12. mai 2017 Tipper det er konflikten rundt Even og Mikael som er årsaken til at Isak ble slått. Kanskje ballonggutta sa noe stygt om Even, og så kom Isak til unsetning? Jeg forstår også Yousef. Han har jo helt sikkert fått inntrykk av Sana som ganske konservativ, og tenker kanskje at han derfor ikke har sjans, og at Sana må være sammen med en muslim. I tillegg er det ikke sikkert han er helt klar for kone og barn enda, og han vet at han ikke kan være kjæreste med Sana som med andre jenter. Det virket heller ikke som at hooking med Noora var så lidenskapelig. Men det at hun ikke lenger skal være med på bussen... Det er drøyt. Anonymkode: 26b03...697 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #4626 Del Skrevet 12. mai 2017 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Neei jeg tror Mikael egentlig liker Even. Njaa.. kanskje Isak er supernysgjerrig på hva som skjedde of hvordan de kjennerhverandre at han slengte med leppa for å fremprovosere sannheten? Anonymkode: ae4c5...237 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12. mai 2017 #4627 Del Skrevet 12. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Njaa.. kanskje Isak er supernysgjerrig på hva som skjedde of hvordan de kjennerhverandre at han slengte med leppa for å fremprovosere sannheten? Anonymkode: ae4c5...237 Ja. Er syykt nysgjerrig på hva som skjedde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PseudonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #4628 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) What comes around goes around.... Sånn går det når man oppfører seg som en douche mot andre, og ikke klarer å snakke sammen også om ting som er vanskelige. Endret 12. mai 2017 av PseudonymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #4629 Del Skrevet 12. mai 2017 Yousef trodde vel kanskje at sana ikke likte han? Hun slettet han fra face og svarte han ikke. og Noora vet ikke at sana liker Yousef. Anonymkode: 152fb...a53 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12. mai 2017 #4630 Del Skrevet 12. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Yousef trodde vel kanskje at sana ikke likte han? Hun slettet han fra face og svarte han ikke. og Noora vet ikke at sana liker Yousef. Anonymkode: 152fb...a53 Nei men.... ååååh 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #4631 Del Skrevet 12. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Yousef trodde vel kanskje at sana ikke likte han? Hun slettet han fra face og svarte han ikke. og Noora vet ikke at sana liker Yousef. Anonymkode: 152fb...a53 Tenker jeg også. Anonymkode: 4c968...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12. mai 2017 #4632 Del Skrevet 12. mai 2017 23 minutter siden, PseudonymBruker skrev: What comes around goes around.... Sånn går det når man oppfører seg som en douche mot andre, og ikke klarer å snakke sammen også om ting som er vanskelige. Ja er dumt at Sana alltid skal framstå som sur og sjefete. Usikkerheten ødelegger for henne. Men altså for å være ærlig. Hujaben hjelper ikke... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitlife Skrevet 12. mai 2017 #4633 Del Skrevet 12. mai 2017 Hvordan tolker dere gulrota? Det ser ut som at det var Noora som spiste den, men jeg vet ikke hva det skal bety. Kan det være et symbol på at hun deler Sanas liv i tusen knas? Eller at Noora på en måte "kjører" over Sanas følelser? At hun har "makt" fordi tennene er harde og gulrota, som er en stakkarslig liten grønnsak, ikke kan gjøre noe motstand (nettopp fordi det er en GULROT)? Haha, jeg tror jeg overanalyserer nå. Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #4634 Del Skrevet 12. mai 2017 Jeg vil også gjerne høre gulrot-teorier! I tillegg ser vi et ansikt/smil på slutten, hvem er det?? Chris? Og i gulrotsekvensen er det også masse blondt hår, signaliserer dette noen endring for Sana og hijaben? Anonymkode: 6d485...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12. mai 2017 #4635 Del Skrevet 12. mai 2017 6 minutter siden, fitlife skrev: Hvordan tolker dere gulrota? Det ser ut som at det var Noora som spiste den, men jeg vet ikke hva det skal bety. Kan det være et symbol på at hun deler Sanas liv i tusen knas? Eller at Noora på en måte "kjører" over Sanas følelser? At hun har "makt" fordi tennene er harde og gulrota, som er en stakkarslig liten grønnsak, ikke kan gjøre noe motstand (nettopp fordi det er en GULROT)? Haha, jeg tror jeg overanalyserer nå. Hva tror dere? Åå syns det så ut som sana knasket på den. Tolka det som at hun klekker ut en hevnplan.. hehe nei jeg vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12. mai 2017 #4636 Del Skrevet 12. mai 2017 Så klippet på nytt. Ja det må vært noora som knaskra på gulrota. Hun tar fra sana yousef som er "gulrota". Og smilefjeset så ut som sara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #4637 Del Skrevet 12. mai 2017 2 minutter siden, Maleficenta skrev: Så klippet på nytt. Ja det må vært noora som knaskra på gulrota. Hun tar fra sana yousef som er "gulrota". Og smilefjeset så ut som sara. Det må være herfra Sana har tenkt å "spenne bein" for Noora da, slik som i introen. Ikke at Noora har gjort så mye galt da, men.. Anonymkode: 6d485...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12. mai 2017 #4638 Del Skrevet 12. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må være herfra Sana har tenkt å "spenne bein" for Noora da, slik som i introen. Ikke at Noora har gjort så mye galt da, men.. Anonymkode: 6d485...34f Sjalusi kan gjøre folk ganske jævlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 12. mai 2017 #4639 Del Skrevet 12. mai 2017 Yousef "lærte" jo Sana å skrelle gulrøtter. Kan det ha sammenheng med gulroten Nora knasker på? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12. mai 2017 #4640 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) 1 minutt siden, fuerza skrev: Yousef "lærte" jo Sana å skrelle gulrøtter. Kan det ha sammenheng med gulroten Nora knasker på? Aha. Nå er det Noora han hjelper å skrelle gulrøtter Endret 12. mai 2017 av Maleficenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå