Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var litt kaotisk det med Elias og kompisene og isak? Hva skjedde egentlig? Var det uprovosert vold fordi han er homofil eller hva skjedde egentlig?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Noen muslimske jenter her som kjenne seg i sanaa? Ville dere ha valgt en ikke muslim? Håper det ordner seg for henne og alle i slik situasjon ...... 

Anonymkode: e2ccd...1f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen muslimske jenter her som kjenne seg i sanaa? Ville dere ha valgt en ikke muslim? Håper det ordner seg for henne og alle i slik situasjon ...... 

Anonymkode: e2ccd...1f9

Jousef er jo eeegentlig muslim. Han har jo nylig mistet troen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fy fader dette ble for mye å takle! 

Anonymkode: 152fb...a53

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Tita92 skrev:

Det blir pause frem til 22.mai...Sjekk skam-siden.

Hæ? Neeeeei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff :( det er jo bare trist. Men samtidig realistisk. Hvor ofte er det sånn at den man liker, liker deg tilbake selv når man trodde det var gjensidighet. Det har hvertfall skjedd meg noen ganger gjennom livet og se den jeg liker kysse en annen. 

Ellers er det ikke sikkert at det var yosuf som var på Noora her, vi ser jo bare et lite øyeblikk og ikke det som skjedde i forkant. For hvor mange har ikke fått et akutt behov for å komme seg over noen når man er såra, hvilket Noora også er akkurat nå. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser Imagine for sjette gang :laugh: for et magisk øyeblikk. Og så rakner alt... 

Anonymkode: 5a670...b92

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, pinar skrev:

Huff :( det er jo bare trist. Men samtidig realistisk. Hvor ofte er det sånn at den man liker, liker deg tilbake selv når man trodde det var gjensidighet. Det har hvertfall skjedd meg noen ganger gjennom livet og se den jeg liker kysse en annen. 

Ellers er det ikke sikkert at det var yosuf som var på Noora her, vi ser jo bare et lite øyeblikk og ikke det som skjedde i forkant. For hvor mange har ikke fått et akutt behov for å komme seg over noen når man er såra, hvilket Noora også er akkurat nå. 

Men måtte han kysse henne tilbake da? Joo han liker jo sana. Det har vi jo sett hele tiden.

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke uventa at de tar en ukes pause. Festklippet med Isak hvor Even har outet han som homofil og han kysser damekjæresten sin... Isak som løper og faller sammen i sorg på fortauet. Det var også da de tok en ukes pause sist.

Mange likhetstrekk og oppbygging. Sana var nydelig i dette klippet. Veldig pent hodeplagg. Jeg vet hvordan det er å bli utestengt fordi man bare er litt rar eller annerledes. Gråter. Føles utrolig vondt og vet godt hvordan det kjennes. Hvorfor skal ikke hun få være på buss?! Er Vilde og de så jævlig at de driter i Sana? Håper Chris står opp for Sana nå. Og Noora må få hele historien om hvorfor Sana ikke sa noe.

Yousef er en douch. Skal Sana ta leftovers nå? Hun ser ikke bare etter en kjæreste, men sin fremtidige ektemann og far til sine barn. Hun tenker nok litt mer langsiktig enn de andre jentene. Hele gjengen faller fra hverandre. Vilde har vært frekk mot Sana siden  day one og benytter første mulighet til å kaste Sana under bussen til fordel for egen popularitet.

Og hva søren var det greiene med Elias?! Dersom han overhørte samtalen mellom Sana og moren og virket så forstående hvorfor kommer han å "hater på" Isak?! Alt er fuckings Love!

Anonymkode: 8a03b...33c

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser Imagine for sjette gang :laugh: for et magisk øyeblikk. Og så rakner alt... 

Anonymkode: 5a670...b92

Ja alt var så koselig med den sangen og alt før det når alle kosa seg. Og så fikk vi se goingen Eskild igjen 😀. Men så ble alt bare dumt og trist

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke uventa at de tar en ukes pause. Festklippet med Isak hvor Even har outet han som homofil og han kysser damekjæresten sin... Isak som løper og faller sammen i sorg på fortauet. Det var også da de tok en ukes pause sist.

Mange likhetstrekk og oppbygging. Sana var nydelig i dette klippet. Veldig pent hodeplagg. Jeg vet hvordan det er å bli utestengt fordi man bare er litt rar eller annerledes. Gråter. Føles utrolig vondt og vet godt hvordan det kjennes. Hvorfor skal ikke hun få være på buss?! Er Vilde og de så jævlig at de driter i Sana? Håper Chris står opp for Sana nå. Og Noora må få hele historien om hvorfor Sana ikke sa noe.

Yousef er en douch. Skal Sana ta leftovers nå? Hun ser ikke bare etter en kjæreste, men sin fremtidige ektemann og far til sine barn. Hun tenker nok litt mer langsiktig enn de andre jentene. Hele gjengen faller fra hverandre. Vilde har vært frekk mot Sana siden  day one og benytter første mulighet til å kaste Sana under bussen til fordel for egen popularitet.

Og hva søren var det greiene med Elias?! Dersom han overhørte samtalen mellom Sana og moren og virket så forstående hvorfor kommer han å "hater på" Isak?! Alt er fuckings Love!

Jeg tror ikke Vilde vil gjøre noe stygt mot Sana. Tror ikke de jentene vet hva pm jentene driver med ang å skvise sana ut av bussen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Jeg tror ikke Vilde vil gjøre noe stygt mot Sana. Tror ikke de jentene vet hva pm jentene driver med ang å skvise sana ut av bussen.

Sikker? Da Sana spurte om de snakka om bussen den festen hun og Noora ikke var på så virka hun så ufølsom og unnvikende. Legg også merke til at Vilde la ut bilde på insta av bussgjengen når de hadde møte hos Sana og klippet Sana ut av bildet! Vilde er også den som har vært mest aktiv vedrørende bussen og selvutnevnt bussjef. Hun liker nok ikke at Sana har tatt kontroll på den viktige drømmen hennes. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sikker? Da Sana spurte om de snakka om bussen den festen hun og Noora ikke var på så virka hun så ufølsom og unnvikende. Legg også merke til at Vilde la ut bilde på insta av bussgjengen når de hadde møte hos Sana og klippet Sana ut av bildet! Vilde er også den som har vært mest aktiv vedrørende bussen og selvutnevnt bussjef. Hun liker nok ikke at Sana har tatt kontroll på den viktige drømmen hennes. 

Ååå det fikk jeg ikke med meg, at hun var klippet ut av bildet.. hvilket klipp var dette nå igjen. Fikk lyst å se det på nytt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Tror fortsatt de andre jentene vender seg mot Sana. Pga Noora kommer til å snakke dårlig om Sana, og de andre jentene ikke er tøffe nok/bryr seg nok til å støtte henne.

Men det var litt rart; først slåsskamp, så kommer Yosef tilbake for å kline med Noora? 

Stakkars Sana. Hun var veldig fin i kveld og smilende. Men ante meg at hennes oppførsel ville slå dårlig ut på henne.

Endret av Mattie16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk vondt av Sana, men samtidig syntes jeg deler av det var litt fortjent. Hun hadde ikke penger til bussen, hun krevde å bli sjef og hun behandlet PM gjengen som dritt - det er egentlig ikke såå rart at de ikke ville ha hun med da. Hadde hun oppført seg og ikke krevd å bli sjef så tror jeg nok det hadde vært en annen tone.
Likevel skikkelig dårlig når de gjør det på den måten! Håper de andre jentene stiller opp for Sana og at heller de lager seg en van eller noe. Å være på en dum russebuss er ikke viktigere enn gode vennskap, selv om jeg kan skjønne om Vilde heller vil det - for Sana har jo egentlig bare vært kjip mot henne. 

Og Yousef da, altså, selv om en fyr flørter litt og følger deg hjem så betyr det ikke at man er i et forhold. Han satt jo å snakket med Noora på første festen, og ble bedt om å hilse fra han.. kanskje han var interessert i Noora og ikke Sana? Kanskje han ikke tenkte på Sana sånn fordi 1. Hun er muslim og ikke han og 2. Hun er søsteren til bestevennen hans. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Maleficenta skrev:

Ååå det fikk jeg ikke med meg, at hun var klippet ut av bildet.. hvilket klipp var dette nå igjen. Fikk lyst å se det på nytt..

Ok fant det nå. Var halve Sana på bildet og vilde kuppa hele bildet. Faen. Kanskje du har rett. Men tror det er fordi Vilde er sur på sana fordi sana tok styringa. Men dårlig gjort da. De hadde ikke vært på bussen hadde det ikke vært for sana.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mjauritz skrev:

Jeg fikk vondt av Sana, men samtidig syntes jeg deler av det var litt fortjent. Hun hadde ikke penger til bussen, hun krevde å bli sjef og hun behandlet PM gjengen som dritt - det er egentlig ikke såå rart at de ikke ville ha hun med da. Hadde hun oppført seg og ikke krevd å bli sjef så tror jeg nok det hadde vært en annen tone.
Likevel skikkelig dårlig når de gjør det på den måten! Håper de andre jentene stiller opp for Sana og at heller de lager seg en van eller noe. Å være på en dum russebuss er ikke viktigere enn gode vennskap, selv om jeg kan skjønne om Vilde heller vil det - for Sana har jo egentlig bare vært kjip mot henne. 

Og Yousef da, altså, selv om en fyr flørter litt og følger deg hjem så betyr det ikke at man er i et forhold. Han satt jo å snakket med Noora på første festen, og ble bedt om å hilse fra han.. kanskje han var interessert i Noora og ikke Sana? Kanskje han ikke tenkte på Sana sånn fordi 1. Hun er muslim og ikke han og 2. Hun er søsteren til bestevennen hans. 

Men horfor så han på sana på måten han gjorde da? Nei de er ikke i et forhold. Likevel er det fullt forståelig at sana ble såret av å se han kysse en annen når hun er så forelska i han som hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Men horfor så han på sana på måten han gjorde da? Nei de er ikke i et forhold. Likevel er det fullt forståelig at sana ble såret av å se han kysse en annen når hun er så forelska i han som hun er.

Ja, Sana kan bli såret, men det gjør ikke Yousef til en drittsekk. Jeg skjønner at Sana syntes det var vondt, men det er ikke Yousef som er en dritt fordi han liker en annen enn henne. 

Om han så på Sana på en måte betyr det ikke at de er eksklusive. De flørtet litt, men ingen av de ga uttrykk for noe mer enn å prøve å forstå hverandre og de flørtet.

Hvis en fyr ser på meg på en romantisk måte så er ikke han en dritt om han roter med en annen på en fest uka etter...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...