AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #2921 Del Skrevet 4. desember 2016 27 minutter siden, Epiphany skrev: Håper bare at Even er hovedkarakteren i neste sesong, fordi jeg ser ikke for meg at de skal få tid til å fikse opp i dette før sesongslutt. Eva og Noora sine sesonger kan ikke måles med Isak sin. Jeg er enig med deg i at Even burde få en sesong, men tviler veldig på det.. Anonymkode: 9a5a2...642 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #2922 Del Skrevet 4. desember 2016 Det er lagt opp til at det skal gå bra når alle trådene knyttes sammen til sist... Jeg tror vi får høre Isak si ordene "jeg redder deg tilbake" en eller annen gang mot slutten Anonymkode: 4f27c...e2e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #2923 Del Skrevet 4. desember 2016 8 timer siden, Epiphany skrev: Håper bare at Even er hovedkarakteren i neste sesong, fordi jeg ser ikke for meg at de skal få tid til å fikse opp i dette før sesongslutt. Eva og Noora sine sesonger kan ikke måles med Isak sin. Det skjer nok ikke. Hele greia handler om at de er elever ved Hartvig Nissen. Even er 3.klassing og på vei ut. Jeg tror Vilde får 4.sesongen. Mest pga hun har tjatet om russetiden helt siden sesong 1. Og fordi hun som spiller Sana skal i militæret og dermed er uaktuell. Anonymkode: 7b4d6...13c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #2924 Del Skrevet 4. desember 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skjer nok ikke. Hele greia handler om at de er elever ved Hartvig Nissen. Even er 3.klassing og på vei ut. Jeg tror Vilde får 4.sesongen. Mest pga hun har tjatet om russetiden helt siden sesong 1. Og fordi hun som spiller Sana skal i militæret og dermed er uaktuell. Anonymkode: 7b4d6...13c Nei?! Hvor har du lest det? Jeg var sikker på at Sana skulle få neste sesong! Anonymkode: 753ca...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #2925 Del Skrevet 4. desember 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei?! Hvor har du lest det? Jeg var sikker på at Sana skulle få neste sesong! Anonymkode: 753ca...807 Husker ikke helt hvor jeg hørte det. Enten var det på panelet på VG TV eller Skampoden. Ikke lest, bare hørt. Anonymkode: 7b4d6...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #2926 Del Skrevet 4. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Husker ikke helt hvor jeg hørte det. Enten var det på panelet på VG TV eller Skampoden. Ikke lest, bare hørt. Anonymkode: 7b4d6...13c Alternativet er jo om det kjører sesong 4 på våren, slik at Sana blir hovedperson siste halvdel av 2.klasse. Vet ikke hvordan de deler opp sesongene. Regner med at militæret for henne er fra august neste år. Anonymkode: 7b4d6...13c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballmamma Skrevet 4. desember 2016 #2927 Del Skrevet 4. desember 2016 12 timer siden, PseudonymBruker skrev: Bare for å ha sagt det. Jeg synes det er veldig bra at denne sesongen av Skam setter fokus på homofili og ungdommer. Det er en populær serie som skaper samfunnsdebatt, og som får fram på en god måte at dette handler om kjærlighet. Personlig synes jeg kjærlighetshistorier mellom to menn på film/tv uavhengig av alder er ubehagelig å se på, og styrer unna denne typen filmer/serier (Skam er et unntak selv om jeg spoler over deler av handlingen). Det er jo akkurat dette Skam vil til livs. Spoler over homofile relasjoner for det er ubehagelig å se på?? Jeg blir uvel av slike synspunkt. Det er akkurat slike synspunkt som gjør at homofile vegrer seg for å stå fram. Jeg synes likevel det er bra at du tør å skrive dette, for da viser du for hele verden at vi må eksponeres enda mer for homofil kjærlighet. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 4. desember 2016 #2928 Del Skrevet 4. desember 2016 Jeg. vil. ha. oppdatering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PseudonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #2929 Del Skrevet 4. desember 2016 26 minutter siden, Fotballmamma skrev: Det er jo akkurat dette Skam vil til livs. Spoler over homofile relasjoner for det er ubehagelig å se på?? Jeg blir uvel av slike synspunkt. Det er akkurat slike synspunkt som gjør at homofile vegrer seg for å stå fram. Jeg synes likevel det er bra at du tør å skrive dette, for da viser du for hele verden at vi må eksponeres enda mer for homofil kjærlighet. Du har helt klart et poeng i at det å bli eksponert for homofil kjærlighet (på en realistisk måte) er med på å normalisere det og gjøre det akseptert, og at dette nok er et av ønskene til de som står bak serien. Det er litt det jeg forsøkte å si med mitt første avsnitt i innlegget du siterte. Og (kanskje til din overraskelse) så synes jeg det er viktig og riktig. Homofile menn og damer fortjener den samme respekten og rettighetene som heterofile. Sånn sett synes jeg denne sesongen av Skam utfra et samfunnsmessig perspektiv er den beste til nå. Med Nora og festvoldtekts-storyen på 2. plass. Det er nok ikke så uvanlig blant menn i min alder å forholde seg til homofili sånn jeg gjør. Vi respekterer homofile, har homofile venner, og forholder oss til de som alle andre mennesker. Men å få eksponert klining mellom menn på tvskjermen, det er til dels ubehagelig (litt avhengig av kontekst og intensivitet), og sex-scener er veldig ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 4. desember 2016 #2930 Del Skrevet 4. desember 2016 Det må da komme noe i dag? Nå syns jeg det har vært stille for lenge her. Vi har jo dårlig tid, bare to episoder igjen, kan ikke fatte hvordan de skal få tid til å la det ende bra. Hvis de først møtes igjen helt til slutt i siste episode syns jeg det er skikkelig kjipt gjort av NRK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #2931 Del Skrevet 4. desember 2016 13 minutter siden, kattehviskeren skrev: Det må da komme noe i dag? Nå syns jeg det har vært stille for lenge her. Vi har jo dårlig tid, bare to episoder igjen, kan ikke fatte hvordan de skal få tid til å la det ende bra. Hvis de først møtes igjen helt til slutt i siste episode syns jeg det er skikkelig kjipt gjort av NRK Ja, og håper de to neste episodene blir laaange, det trengs!! Anonymkode: 9a5a2...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #2932 Del Skrevet 4. desember 2016 Må bare si at jeg synes forferdelig synd i Even Å leve med en sånn lidelse er pokker ikke lett, og man kan aldri stole 100% på det man føler, for det blir jo så overdrevent. Og ikke har han kontroll over seg selv heller, får helt vondt av han altså. Jeg har i hvert fall ingen tvil om at det han føler for Isak er reelt, men at det blir veldig voldsomt pga lidelsen og derfor bare virker som en del av manien hans. Men en person er mer enn bare lidelsen sin, Even sitt forhold til Sonja har jo også vært "på ekte", og ikke bare en manisk periode. Jeg synes han må få skikkelig hjelp nå, så tror jeg han og Isak kan bli et veldig fint par Hadde forresten vært utrolig gøy om det faktisk er Even som får neste sesong, selv om jeg tviler. Hadde vært så bra å få sett utviklingen hans og ta del i (forhåpentligvis) en bedringsprosess, og samtidig få flere nyanser av han og personligheten hans. Neste sesong blir jo til våren, så han går jo fortsatt på Nissen da. Så er ikke heeeelt usannsynlig Anonymkode: 1e6ed...7e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epiphany Skrevet 4. desember 2016 #2933 Del Skrevet 4. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skjer nok ikke. Hele greia handler om at de er elever ved Hartvig Nissen. Even er 3.klassing og på vei ut. Jeg tror Vilde får 4.sesongen. Mest pga hun har tjatet om russetiden helt siden sesong 1. Og fordi hun som spiller Sana skal i militæret og dermed er uaktuell. Anonymkode: 7b4d6...13c Kommer til å leve i fornektelse en god stund til.. Tror også Vilde får neste sesong, og gleder meg om det blir tilfellet. Vilde er en av favorittene mine - merker bare at SKAM har endret seg såpass mye siden Isak tok over og jeg føler serien har en annen betydning for meg når den har den fine storyen, og ikke bare ungdommer som fester og har sex. Er spent på hvordan de skal klare å finne en god ending til sesongen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #2934 Del Skrevet 4. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skjer nok ikke. Hele greia handler om at de er elever ved Hartvig Nissen. Even er 3.klassing og på vei ut. Jeg tror Vilde får 4.sesongen. Mest pga hun har tjatet om russetiden helt siden sesong 1. Og fordi hun som spiller Sana skal i militæret og dermed er uaktuell. Anonymkode: 7b4d6...13c Men 4. sesongen er jo ikke deres russetid, den kommer nok til våren(om de fortsetter som tidligere) og da er de fortsatt bare 2. klassinger? Det blir i så fall 6. sesong som blir russetiden. Anonymkode: 1e6ed...7e6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 4. desember 2016 #2935 Del Skrevet 4. desember 2016 Jeg har alltid innbilt meg at Vilde får siste sesong. Det ville vært fantastisk om hun fikk russetiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #2936 Del Skrevet 4. desember 2016 Blir helt redd av SKAM-gruppa for de over 20 - voksne mødre som gråter hele helgen, og barna deres må trøste de?? Altså???? Er dette normalt? Leste om ei der dattera ba mora slutte å se på Skam, fordi det var så leit å se mora si gråte og være lei seg hele tiden... Anonymkode: 6d00e...65c 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 4. desember 2016 #2937 Del Skrevet 4. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir helt redd av SKAM-gruppa for de over 20 - voksne mødre som gråter hele helgen, og barna deres må trøste de?? Altså???? Er dette normalt? Leste om ei der dattera ba mora slutte å se på Skam, fordi det var så leit å se mora si gråte og være lei seg hele tiden... Anonymkode: 6d00e...65c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 4. desember 2016 #2938 Del Skrevet 4. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir helt redd av SKAM-gruppa for de over 20 - voksne mødre som gråter hele helgen, og barna deres må trøste de?? Altså???? Er dette normalt? Leste om ei der dattera ba mora slutte å se på Skam, fordi det var så leit å se mora si gråte og være lei seg hele tiden... Anonymkode: 6d00e...65c Får håpe de overdriver litt? Er kanskje litt humor i det, forhåpentligis! Men jeg kjenner det selv, altså, denne sesongen har virkelig dratt meg med følelsesmessig. Men jeg har ikke akkurat grini eller sett alle klippene tusen ganger Angående neste sesong, jeg tror det blir Sana. Hun har vært mye med i denne, det er et godt hint. Og så fortsetter sikkert Magnus og Vildes flørting litt sånn i bakgrunnen. Så kan de få hverandre i russetida, som blir Vildes sesong. Ah, tenk på hvor gøy det blir å se dem alle som russ, skulle ønske jentene og guttene kunne slå seg sammen og ha felles buss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker115236 Skrevet 4. desember 2016 #2939 Del Skrevet 4. desember 2016 Jeg tror Sana får neste sesong. Vilde får sesong 6, som da blir russetiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 4. desember 2016 #2940 Del Skrevet 4. desember 2016 Nå kan man sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå