Gå til innhold

Skam på NRK

Anbefalte innlegg

Gjest kattehviskeren
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt uenig. Synes sesong 3 er enda bedre enn de to første. Hvor har du det fra at seertallene går ned?

Anonymkode: 51744...38e

Jeg tror Håkon  Moslet sa noe i starten av sesongen om at norske seertall hadde gått ned, men ikke for serien generelt, fordi det har kommet så mange seere til fra Danmark og internasjonalt. Men det er lenge siden, tror nok den har vunnet mye på de siste ukene.

Skrevet
20 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

Generalisering skal man være forsiktig med, det er sant. Men det er ikke til å stikke under en stol at mange religiøse er homofiendtlige. Mulig det blir mer synlig på et vis, når man henger det på "gud-knaggen". Idioter finnes det uansett religion og rase, og andelen er nok like stor hos ikke-kristne som hos de troende.

Heldigvis vokser det nå opp en helt fantastisk generasjon som generelt er mer vettug og aksepterende enn min generasjon (30-årene), noe som også vises i Skam (for å dra samtalen inn på tema igjen) på hvordan kompisene til Isak tar nyheten. Det er så naturlig og "selvsagt" og langt fra unormalt å like en av samme kjønn - akkurat sånn det skal være. :hjerte:

Jeg er i 30-årene og blant mine venner tar folk også slike nyheter på en vettug og aksepterende måte, og det gjorde vi også da vi var på skamgjengens alder. Heldigvis.

Anonymkode: ed3e9...44f

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i 30-årene og blant mine venner tar folk også slike nyheter på en vettug og aksepterende måte, og det gjorde vi også da vi var på skamgjengens alder. Heldigvis.

Anonymkode: ed3e9...44f

Det gjør de i min gjeng også. Heldigvis! Men jeg, som åpnet innlegget mitt med at man skal være forsiktig med å generalisere, gjorde nettopp det i bunnen av innlegget. Samfunnet ER blitt mer åpent nå, enn det var for 15 år siden da vi var i Skam-alder, det er bare ren fakta. Dette avhenger nok også naturlignok hvor man kommer fra i landet. Oslo var nok sikkert der den gang, som min by er i dag. Dessverre. :P 

Skrevet

Søteste bildet! <3 <3 

Anonymkode: 753ca...807

Skrevet

Søtt! Men det plager meg at det rent dramaturgisk snart kommer til å skje noe dritt :unsure: Alt har liksom gått så fint etter at Isak fortalte om dette til Jonas og de andre, og det kan jo ikke vare evig...

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir sprø om dette er den eneste oppdateringen vi får i dag. :bond:

• Liker 4
Skrevet

Linn lever i sin egen boble :fnise::fnise::fnise:

• Liker 6
Skrevet

Jeg vil jo tro at det kommer et klipp fra julekonserten ? Vil hvertfall tro deg 😄👍

Anonymkode: c4ac7...3b0

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søteste bildet! <3 <3 

Anonymkode: 753ca...807

Jeg forøvrig elsker kommentaren : hvordan klarte du set Eskild ? 😂😂

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil jo tro at det kommer et klipp fra julekonserten ? Vil hvertfall tro deg 😄👍

Julekonserten skulle vel være 9. desember? Er det sesongavslutning da? Håper det kommer klipp før det :P 

Anonymkode: 8c0c2...312

• Liker 1
Skrevet

Var det ikke på onsdag han sa ? Eller jeg ikke med ? 🙈🙈

Skrevet
1 time siden, ^^Belle^^ skrev:

Jeg blir sprø om dette er den eneste oppdateringen vi får i dag. :bond:

Virker som at vi max kan forvente én oppdatering pr dag :icon_frown: 

Anonymkode: 26b03...697

• Liker 1
Skrevet

Ny chat i allefall! Even skal til Isak nå! Ikke at jeg oppdaterer ganske kontinuerlig eller noe.

• Liker 3
Skrevet

Føkkit kom til meg da 💙

Anonymkode: 152fb...a53

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Blir jo helt forelska selv :rodmer: jeg som egentlig syns at nyforelska par er superekle :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Gutta plz, få dere en ny hobby snart, samdusjing getting old! :sprettoy:

Anonymkode: 4f27c...e2e

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hm. Jeg tror den siste meldinga er et frampek (eller, jeg håper at det er et frampek :fnise:) mot at vi får vite mer om Evens bakgrunnshistorie. Alt har vært mistenkelig fint og flott en stund, og det er fremdeles mye vi ikke vet :opplyser:  Håper SKAM-redaksjonen har mange klipp på lur før sesongslutt! 

(Edit: #denfølelsen når du kobler pcen til storskjerm på jobbmøte, skal åpne en ny fane i nettleseren, de mest besøkte sidene kommer opp.. og den øverste på lista er skam.p3.no. Ehehehe. Whops!)

Endret av font
  • Liker 6
Skrevet
På ‎29‎.‎11‎.‎2016 den 19.29, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er tåpelig at hun sier det hun sier når virkeligheten er en annen! Jeg har heller ikke sagt noe om at det er fremstilt rosenrødt, så det får du ta på din kappe. 

Jeg snakker heller ikke om enkeltmennesker som definerer religionen mtp homofili, men land. Det er stor forskjell. 

Anonymkode: 942ed...d0b

Sana sier det hun tenker og det HUN mener. Hun snakker ikke for alle de vidt forskjellige en og en halv milliard muslimer rundt om i hele verden. Jeg kjenner muslimer som deler hennes syn, heldigvis finnes de og de finnes særlig blant unge :) 

Sana har sikkert mye å si om "virkeligheten" også, men det er da mye viktigere at hun sier sin egen mening?

Anonymkode: 9a5a2...642

• Liker 4
Skrevet

Er ille nok at sesongen er den med færrest episoder så langt, om ikke episodene skal være så himla korte og oppdateringene få. Er jammen ikke mye igjen av sesongen, og SÅ mange løse tråder. De har hintet til og pirket litt i veldig mange ting jeg føler de må oppklare på veldig kort tid nå..

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...