Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er også medlem i den SKAM-gruppa - og har også reagert på stalker-tendensene til enkelte der inne. Altså, jeg lever meg veldig inn i den serien selv, men jeg går ikke rundt og tror at Henrik er Even, oppsøker folk på jobb osv. 

Og mens jeg satt og skrev setningen over kom Wanda og informerte om oppdatering, og nå er jeg helt "åååååh" :hjerte::fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wanda Maximoff
7 minutter siden, font skrev:

Og mens jeg satt og skrev setningen over kom Wanda og informerte om oppdatering, og nå er jeg helt "åååååh" :hjerte::fnise:

"De greiene i dusjen" :fnise::hjerte:

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Gud, blir helt flau! Men så glad. Føler meg helt pedo, men samtidig akkurat som en 17-årig gutt. haha. Hadde ikke trodd de skulle gi oss noe så eksplisitt, men samtidig veldig realistisk, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt med hun som har utnevnt seg selv til ordenspoliti på den gruppa, sure kommentarer så fort noen åpner egne innlegg (ikke skriver i skravletråden, omg!), eller poster noe som allerede ligger ute.. 

Hva er det Isak har gjort i dusjen idag tro :fnise: 

Anonymkode: bbd6f...497

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud... Tror aldri en serie har fått meg til å føle så mye på en gang. Sitter her og gliser samtidig som jeg nesten er flau, og i tillegg nervøs for hva vi kan forvente oss framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, skal si de koser seg! Frekke smågutter. Uff, det er nesten litt ekkelt :laugh: de er jo like gamle som mange av mine tidligere elever er, og det er ikke akkurat noe jeg liker å tenke på :sjokkbla: altså sånn, seksuelt... but then again, jeg var jo også (meget) seksuelt aktiv på den tiden, hormoner ass. Hva jeg ikke skulle gitt for å oppleve den tida igjen. Sukk. Dermed er det helt sykt lett å leve seg inn i.

Men de er søte da. Håper vi får se flere klipp der ting blir litt mer oppklart mellom dem. Synes de har vært veldig hemmelige denne helga. Litt skuffa over at vi ikke fikk se en slo mo video der de kommer til skolen og holder hender.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt med hun som har utnevnt seg selv til ordenspoliti på den gruppa, sure kommentarer så fort noen åpner egne innlegg (ikke skriver i skravletråden, omg!), eller poster noe som allerede ligger ute.. 

Hva er det Isak har gjort i dusjen idag tro :fnise: 

Anonymkode: bbd6f...497

Haha, I know! De passer godt på trådene sine, ass! "Dette skal postes i dagens tråd"osv. Da er den danske gruppa morsommere, der er det ingen kontroll wse.
Og så er det en dame der som virkelig hater Even, fy søren så mange sure kommentarer hun skriver om ham, hun shipper dem ikke akkurat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin sms. Eller, ikke finfin da, men fint å "høre fra dem" igjen. 

Men altså, det MÅ da vel komme en video i dag også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
6 minutter siden, ^^Belle^^ skrev:

Så fin sms. Eller, ikke finfin da, men fint å "høre fra dem" igjen. 

Men altså, det MÅ da vel komme en video i dag også?

Trodde det skulle komme en 15:35 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wanda Maximoff
9 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Ser ut til at de er tilbake på gjerrig-stilen. Det er det eneste som er synd med høstens sesong, det er for lite av alt!

Ja, egentlig. Har de hatt en episode som var over 30 minutter ennå? Jeg vet vi fikk 6,5 minutt på lørdag, men please a :P Må jo ha noooooe i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne ønske vi fikk se de ha sex også... :rodme:

Anonymkode: 1c5c3...69c

Serr? Det hadde blitt too much, selv for meg som er skikkelig hekta. Greit med klinescener, det er jo bare koselig, men vi trenger ikke særlig mer enn det.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta dere sammen, Isak rappet selvfølgelig hardcore for Even i dusjen i morges, hva tror dere egentlig !?!?!
"B-box, give me da beat!!" :fnise: :rodmer:

Anonymkode: 4f27c...e2e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste klipp: Gutta ligger i sofaen, våte i håret og med noen fårete glis...... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta dere sammen, Isak rappet selvfølgelig hardcore for Even i dusjen i morges, hva tror dere egentlig !?!?!

Can you blow my whistle, baby
Let me know, I gonna show how to do it and we start real slow
You put your lips together and you come real close
Can you blow my whistle baby, whistle baby - Here we go

:fnise:

Anonymkode: a83b7...182

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Oppdatering, ikke klipp denne gangen heller :P Jeg syns litt synd på pappaen hans, kjenner jeg. 

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...