Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest kattehviskeren
4 minutter siden, Susa skrev:

Jeg synd denne sesongen er treeeig....

Det går for tregt nå, ja. Jeg føler jeg gjentar meg selv, men det er jo ikke så rart, det er ingenting nytt som skjer... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, kattehviskeren skrev:

Det går for tregt nå, ja. Jeg føler jeg gjentar meg selv, men det er jo ikke så rart, det er ingenting nytt som skjer... :(

Ja, og om det kommer et klipp, så er det bare svada. Det med Eskil igår, det var jo bare fyll. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
1 minutt siden, Susa skrev:

Ja, og om det kommer et klipp, så er det bare svada. Det med Eskil igår, det var jo bare fyll. 

Det var et så skuffende klipp! Det bar ikke historien videre, om det gjorde noe var det bare å vise at Eskild ikke er noen allvitende guru og at han kan være ganske teit/clueless. Det som er så bra med SKam er jo hvordan alle scener tar historien videre, men det gjorde ikke det i går. Begynner å bli redd for at skaperne har mista litt piffen jeg nå... At de rett og slett ikke klarer å levere like mye og bra som før... Og når man begynner å tenke på det tekniske bak serien, i stedet for serien selv, da er det noe som er feil.
Denne uka MÅ skam levere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Wanda Maximoff skrev:

Jeg lurer fortsatt på den tegningen jeg. Hvordan fikk Even den i lomma hans? 

En mulighet kan være at Even har gått inn i garderoben og lagt den der når Isak har gym. I Pause-klippet fikk han jo med seg at Isak har gym på onsdager, men der ringte det ut litt over halv elleve og forrige uke møtte de hverandre i kantina på onsdagen litt over ti. Så får ikke det helt til å passe tidsmessig, og Isak ville sannsynligvis oppdaget den tidligere om den har ligget der siden onsdag. Nå kan det jo hende Isak har gym på fredager også (vet ikke hvor mange gymtimer som er vanlig på videregående nå til dags jeg :klo:), og at Even har funnet ut det og lagt den der da.

En annen mulighet er at Even har bedt Sana om hjelp. Han kjenner jo henne litt fra kosegruppa og har kanskje fått med seg at Isak og hun har noen timer sammen. Jeg heller mest mot at det er dette som har skjedd, men er veldig spent på fasiten.

Anonymkode: 8c4c2...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆæ, nå er jeg usikker altså. Enten er det bare en hyggelig SMS (håper jo det), eller så er Eskild en liten sniiiik som ser en mulighet til å prøve seg på Isak :bond: Nei Eskild, det er for mange løse tråder til at Isak bare kan gå ut og "finne seg en ny" allerede nå. Gutten er hodestups forelska og må i det minste forsøke å kjempe for kjærligheten!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg heller mest mot at det er dette som har skjedd, men er veldig spent på fasiten.

Jeg er også veldig spent på fasiten. Jeg er litt usikker på hvordan han har fått det til, men jeg klarer ikke å forestille meg at han har spurt noen om å legge den i jakken til Isak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Eskild så målløs ut på søndag og det er fint at han tar opp tråden, minner Isak på at han må passe på seg selv opp i dette. Alt i alt, en veldig hyggelig melding. Han er som en stor gutt som passer på lillebroren sin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zZZZzzz... Syns denne sesongen er kjedelig nå.

Hvorfor ser vi ikke noe til Sana og puppelæreren?

Anonymkode: 97bb1...1c3

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Ok, de vil kanskje drøye det med noen flere Even og Isak-møter, men nå MÅ vi få noen kule skoleklipp snart! Et hvor det skjer masse og alle er med. Savner jentene, savner at ting skjer. Savner at Sana er frekk og kul og Vilde dum og morsom. 
Hååååper det blir noe ekstra drama nå til helga. Kanskje Eskild og Isak drar ut på fredag, og så ser Even dem og blir sjalu? Det hadde vært så perfekt, og så velfortjent for Even! Ah, jeg merker jeg virkelig trenger at noe skjer nå. De tre siste ukene har vært dritkjedelige bortsett fra den lille oppturen på fredag med Jonas og Isak-scenen. Den var til gjengjeld fantastisk bra, men den veier ikke opp for tre daue uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, font skrev:

ÆÆæ, nå er jeg usikker altså. Enten er det bare en hyggelig SMS (håper jo det), eller så er Eskild en liten sniiiik som ser en mulighet til å prøve seg på Isak :bond: Nei Eskild, det er for mange løse tråder til at Isak bare kan gå ut og "finne seg en ny" allerede nå. Gutten er hodestups forelska og må i det minste forsøke å kjempe for kjærligheten!

Tror egentlig Isak har godt av å komme seg litt ut, føle på en ny trygghet og få opp selvtilliten :) Når det er på plass kan han oppsøke Even. Tipper at vi etterhvert får vite mer om Even som person og hans historie, håper jo på Evak slutt :xpb_knuddel: men så lenge det går bra med Isak (og Even) er jo det viktigst.

Anonymkode: 9a5a2...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
1 time siden, kattehviskeren skrev:

Ok, de vil kanskje drøye det med noen flere Even og Isak-møter, men nå MÅ vi få noen kule skoleklipp snart!

*snip*

Den var til gjengjeld fantastisk bra, men den veier ikke opp for tre daue uker.

Enig. Savner litt klipp fra skole. :PHåper det kommer!

Vurderer å gå tilbake til og se hele episoden på fredager. Vet ikke om jeg gidder dette mer:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potensiell kjempe-spoiler, men forhåpentligvis bare en syk og dårlig spøk:

Spoiler

http://www.imdb.com/name/nm5476430/bio?ref_=nm_ov_bio_sm

Jeg nekter å tro at dette er sant :grine: Kan en hvilken som helst psyk jævel legge inn hva som helst på denne siden, eller hvordan fungerer det? Selv om jeg egentlig ikke tror på det som står der, så er det en bitteliten del av meg som er litt nervøs pga. dette snakket om at noen må dø for at kjærlighetshistorien skal være episk.

Hvis de dreper Even,så er det bye bye NRK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Potensiell kjempe-spoiler, men forhåpentligvis bare en syk og dårlig spøk:

Skjul innhold

http://www.imdb.com/name/nm5476430/bio?ref_=nm_ov_bio_sm

Jeg nekter å tro at dette er sant :grine: Kan en hvilken som helst psyk jævel legge inn hva som helst på denne siden, eller hvordan fungerer det? Selv om jeg egentlig ikke tror på det som står der, så er det en bitteliten del av meg som er litt nervøs pga. dette snakket om at noen må dø for at kjærlighetshistorien skal være episk.

Hvis de dreper Even,så er det bye bye NRK!

NRK har sagt at dette bare er tull. Hvem som helst kan jo redigere der :)  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, mm456 skrev:

Takk og lov :hoppendeglad:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, mm456 skrev:

Brutalt dårlig engelsk også. :ler: 

Anonymkode: 041ef...f67

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brutalt dårlig engelsk også. :ler: 

Anonymkode: 041ef...f67

Det var det jeg tenkte også. "Got in love with him" :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...