AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #2401 Del Skrevet 19. november 2016 Jeg venter på at Even står driting utenfor døra til Isak i løpet av natten!!! Anonymkode: e3a25...002 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #2402 Del Skrevet 19. november 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg venter på at Even står driting utenfor døra til Isak i løpet av natten!!! Anonymkode: e3a25...002 Det er BEST!! Shit, nå er jeg inni en Skam-psykose :S Anonymkode: 9309f...7cd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #2403 Del Skrevet 19. november 2016 Kanskje hele vitsen med sesongen er å vise hvor mentalt ustabil man kan bli av en TV. Serie (fra NRK lissom)? tenk hvor mange ungdom som daglig sliter med avhengighet av diverse serier, filmer og TV spill. For ikke snakke om avhengigheten av likes på Instagram. Jeg klikker snart ! #gimegdet #avhengig #bareeeeenepisodetil #søvnløsmensmanventer Anonymkode: c4ac7...3b0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 19. november 2016 #2404 Del Skrevet 19. november 2016 #NåMåEvenSvareForFaen @Sparkles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 19. november 2016 #2405 Del Skrevet 19. november 2016 #TaForHelveteÅSvarDaJævlaEven 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkles Skrevet 19. november 2016 #2406 Del Skrevet 19. november 2016 2 timer siden, Wanda Maximoff skrev: Jeg syns Even er treg nå Eller hva @Sparkles? Veldig treg. For treg. Kan ikke gjøre sånn... æææh! Neida, ikke utålmodig nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gleesius Skrevet 19. november 2016 #2407 Del Skrevet 19. november 2016 Inne i et nytt døgn uten oppdatering 😡 #klikkersnart #hvorvanskeligkandetværeåsvarepåeilitamelding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 19. november 2016 #2408 Del Skrevet 19. november 2016 (endret) 2 minutter siden, Sparkles skrev: Veldig treg. For treg. Kan ikke gjøre sånn... æææh! Neida, ikke utålmodig nå Over åtte timer siden han sendte melding, bare frekt altså, Even, teit Ikke utålmodig jeg heller Endret 19. november 2016 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkles Skrevet 19. november 2016 #2409 Del Skrevet 19. november 2016 Koster ikke mange kaloriene å taste noen ord og så sende liksom... ååh. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 19. november 2016 #2410 Del Skrevet 19. november 2016 10 minutter siden, Sparkles skrev: Koster ikke mange kaloriene å taste noen ord og så sende liksom... ååh. #DusteEven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #2411 Del Skrevet 19. november 2016 Dårlig gjort at du ikke har svart på meldingen enda Even, men jeg lover å tilgi deg om du drar hjem til Isak i natt! Med tanke på at det har vært flere referanser til Romeo og Julie tidligere i sesongen, så kanskje vi får balkongscenen i natt. Even står nede på gata og roper eller kaster stein på vinduet. Kanskje kl. 03.03 (= knocking at your door love)? Anonymkode: 8c4c2...f9c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #2412 Del Skrevet 20. november 2016 Ny morgen og fortsatt ingen oppdatering. Jeg har vært ganske tålmodig føler jeg, men nå begynner det å bli verre. Hvis denne uka blir like treig som den forrige så vet jeg ikke om jeg gidder å følge med mer Anonymkode: 69441...3ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #2413 Del Skrevet 20. november 2016 Begynner å miste tålmodigheten selv. Skulle ønske jeg kunne klare å ikke se mer Skam før hele sesongen er ferdig slik at jeg kunne se alt fortløpende, men vet at jeg aldri i livet vil klare det. Er det innafor å be NRK om å betale ny PC om jeg sliter ut F5-knappen i løpet av sesongen tro? Har sjekket hvilke dager video-klippene har kommet tidligere i sesongen, og det har vært video hver eneste mandag, onsdag og fredag. Det har i tillegg alltid vært klipp enten lørdag eller søndag (uken før pausen var det begge dagene). Har aldri kommet video på tirsdager og kun én torsdag. Så med ingen video i går må de jo nesten komme med video i dag synes jeg. Begynner dessverre å miste motet på at det blir video med Even før neste uke... Anonymkode: 8c4c2...f9c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #2414 Del Skrevet 20. november 2016 Bare meg som ikke helt klarer å engasjere meg denne sesongen? I forrige episode skjedde det jo absolutt ingenting (bortsett fra at han fortalte Jonas, men det var ikke så veldig dramatisk akkurat). Håper det blir litt mer action fremover. Anonymkode: a3ff3...20e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 20. november 2016 #2415 Del Skrevet 20. november 2016 Får litt flashback til da William skulle svare Noora. Det tok jo sin tid 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 20. november 2016 #2416 Del Skrevet 20. november 2016 Til deg AB rett over her, jeg er helt enig: det blir så fokusert på det som skjer mellom Even/Isak at det blir litt kjedelig. I sesong 2 var det jo Noora og William, men det var også Vilde som var treningsfanatisk, Sana som begynte å vise sin "venninne-side", både Noora og William hadde "underliggende" familieproblemer på siden, det var fokus på voldtekt... Det er veldig lite som skjer i år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johanan Skrevet 20. november 2016 #2417 Del Skrevet 20. november 2016 Synes det er litt unaturlig at han ikke har svart. Han snakket jo med Isak tidligere i uken og hadde nok svart etter nesten et døgn. Blir vertfall utålmodig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 20. november 2016 #2418 Del Skrevet 20. november 2016 (endret) LEI Lei av hele greia nå Endret 20. november 2016 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #2419 Del Skrevet 20. november 2016 Det går så tregt at en mister tråden underveis her. Veldig flott når det først kommer oppdateringer, men må jo nesten se alt på nytt for å føle engasjement i denne sesongen. Anonymkode: ed13c...99a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 20. november 2016 #2420 Del Skrevet 20. november 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går så tregt at en mister tråden underveis her. Veldig flott når det først kommer oppdateringer, men må jo nesten se alt på nytt for å føle engasjement i denne sesongen. Anonymkode: ed13c...99a Enig med deg i den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå