Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Wanda Maximoff

Nå trillet nesten tårene her. :hjerte::) Må se slutten en gang. Åååh, for en slutt :hjerte:

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun legen er virkelig på en snurr, men samtidig så kommer hun med noen gode poenger! Etter siste klipp, sitter jeg igjen med et ord: KOMMUNIKASJON!

Anonymkode: 7b4d6...13c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho "lege"-dama er veldig rar. Men ho sa noke veldig viktig, som eg hååper gikk inn hos Isak. Kanskje sender han melding til Jonas i kveld? Eller tar en prat med Noora? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Åh, nå er jeg så latterlig letta, denne ventinga gjorde meg helt dårlig :D Dr. Skrulle er veldig karikert, men jeg må si det var deilig med litt humor nå, serien har vært så sykt mørk siste ukene. Og på slutten sier hun jo noe veldig viktig. Jeg tror Isak nå snakker med Jonas, i dag eller i morgen. Tror det er litt for tidlig å forvente noe sweet Isak og Even action i  morgen, de haler nok ut det en uke til. 
Men nå har Isak søkt hjelp, og fått et godt råd, han er i ferd med å ta grep, ah, jeg er glad nå! (I hvert fall mye mer enn før dette klippet.) Nå håper, og tror jeg, at jeg skal klare å la være å sjekke sida hvert femte minutt resten av dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste klipp er vel av at Isak snakker ut med noen! Jonas sa han kunne snakke med han, og Dr.Bananas pusher han i den retningen! Wooooh! I dag blir det vel et klipp til :bond:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidsmessig, burde det blir et klipp til idag, evt. en chat, selv om gårsdagen fortsatt sitter i minnet (kun et klipp).

Endret av Krutthøna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kattehviskeren

Tenker det i hvert fall må komme en chat, hvor Isak spør noen, mest sannsynlig Jonas, om de kan møtes.
Men er det dager med to klipp i Skam? Kan ikke huske det, at det har kommet mer enn en film en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Tenker det i hvert fall må komme en chat, hvor Isak spør noen, mest sannsynlig Jonas, om de kan møtes.
Men er det dager med to klipp i Skam? Kan ikke huske det, at det har kommet mer enn en film en dag.

Nei, du har helt rett. Skjønner ikke hvorfor jeg plutselig tror at det skal komme to klipp på en og samme dag :fnise: Herregud, så engasjert jeg blir :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker Isak med Even nå, er jeg redd det er de to vi ser i "naken" klippet :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Det har vel skjedd en gang i blant, f eks at det har vert natt-klipp også klipp seinare den dagen. Men trur heller det blir en chat/meldingsutveksling vi får i kveld, også et lengre i morgen? Har mest lyst å sjå Isak opne seg for Jonas, Even kan vente for min del. Ser for meg at Isak + Jonas kan bli ei sterk scene. 

Vi har fått ca 11 min, så har vertfall 9 min igjen med klipp. (Satt av 20 min i morgen, men det kan fort endre seg 😼🕵🏼

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakker Isak med Even nå, er jeg redd det er de to vi ser i "naken" klippet :( 

Mente selvfølgelig Eskild! Ikke Even....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, doktor Skrulle! :hoppe::hjerter:  En merkelig, men klok dame :Nikke:  Endelig var det en som kom på banen og sa "snakk med noen!". Håper Isak tar en prat med Jonas, som tross alt har kommet med en åpen invitasjon om å snakke sammen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kattehviskeren
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mente selvfølgelig Eskild! Ikke Even....

Ah, haha, begynte virkelig å lure!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var et veldig skuffende klipp som kom nå... Kjedelig og uten innhold, dessuten ga de seg jo midt i en samtale...

Jeg tipper det kommer ut en melding i kveld der Isak vil snakke med Jonas.

Anonymkode: 753ca...807

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Wanda Maximoff

Nå er fredagens episode redigert ned til 20 minutter istedenfor 25 minutter :)  I tv-guiden altså :P

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker scenene med Dr. Skrulle :P Jeg syns det er et litt interessant at voksne er så og si fraværende i serien, og når de først dukker opp så er de nærmest karikaturer.

Også den scenen på venterommet, damene som hadde knipesamtale, haha. Nei, det var godt med litt moro nå,og ikke bare superdeppa Isak. Det virker som om samtalen hjalp litt og.

Anonymkode: 69441...3ee

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...