Gjest Wanda Maximoff Skrevet 17. november 2016 #2301 Del Skrevet 17. november 2016 (endret) Nå trillet nesten tårene her. Må se slutten en gang. Åååh, for en slutt Endret 17. november 2016 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #2302 Del Skrevet 17. november 2016 Hun legen er virkelig på en snurr, men samtidig så kommer hun med noen gode poenger! Etter siste klipp, sitter jeg igjen med et ord: KOMMUNIKASJON! Anonymkode: 7b4d6...13c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandløva Skrevet 17. november 2016 #2303 Del Skrevet 17. november 2016 Ho "lege"-dama er veldig rar. Men ho sa noke veldig viktig, som eg hååper gikk inn hos Isak. Kanskje sender han melding til Jonas i kveld? Eller tar en prat med Noora? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 17. november 2016 #2304 Del Skrevet 17. november 2016 Åh, nå er jeg så latterlig letta, denne ventinga gjorde meg helt dårlig :D Dr. Skrulle er veldig karikert, men jeg må si det var deilig med litt humor nå, serien har vært så sykt mørk siste ukene. Og på slutten sier hun jo noe veldig viktig. Jeg tror Isak nå snakker med Jonas, i dag eller i morgen. Tror det er litt for tidlig å forvente noe sweet Isak og Even action i morgen, de haler nok ut det en uke til. Men nå har Isak søkt hjelp, og fått et godt råd, han er i ferd med å ta grep, ah, jeg er glad nå! (I hvert fall mye mer enn før dette klippet.) Nå håper, og tror jeg, at jeg skal klare å la være å sjekke sida hvert femte minutt resten av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 17. november 2016 #2305 Del Skrevet 17. november 2016 Neste klipp er vel av at Isak snakker ut med noen! Jonas sa han kunne snakke med han, og Dr.Bananas pusher han i den retningen! Wooooh! I dag blir det vel et klipp til 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 17. november 2016 #2306 Del Skrevet 17. november 2016 (endret) Tidsmessig, burde det blir et klipp til idag, evt. en chat, selv om gårsdagen fortsatt sitter i minnet (kun et klipp). Endret 17. november 2016 av Krutthøna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 17. november 2016 #2307 Del Skrevet 17. november 2016 Tenker det i hvert fall må komme en chat, hvor Isak spør noen, mest sannsynlig Jonas, om de kan møtes. Men er det dager med to klipp i Skam? Kan ikke huske det, at det har kommet mer enn en film en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magnifiq Skrevet 17. november 2016 #2308 Del Skrevet 17. november 2016 Dr.Skrulle ass! I kveld håper jeg han prater med noen. Jonas eller Nooea tipper jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 17. november 2016 #2309 Del Skrevet 17. november 2016 11 minutter siden, kattehviskeren skrev: Tenker det i hvert fall må komme en chat, hvor Isak spør noen, mest sannsynlig Jonas, om de kan møtes. Men er det dager med to klipp i Skam? Kan ikke huske det, at det har kommet mer enn en film en dag. Nei, du har helt rett. Skjønner ikke hvorfor jeg plutselig tror at det skal komme to klipp på en og samme dag Herregud, så engasjert jeg blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #2310 Del Skrevet 17. november 2016 Snakker Isak med Even nå, er jeg redd det er de to vi ser i "naken" klippet Anonymkode: 7b4d6...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandløva Skrevet 17. november 2016 #2311 Del Skrevet 17. november 2016 35 minutter siden, kattehviskeren skrev: Tenker det i hvert fall må komme en chat, hvor Isak spør noen, mest sannsynlig Jonas, om de kan møtes. Men er det dager med to klipp i Skam? Kan ikke huske det, at det har kommet mer enn en film en dag. Det har vel skjedd en gang i blant, f eks at det har vert natt-klipp også klipp seinare den dagen. Men trur heller det blir en chat/meldingsutveksling vi får i kveld, også et lengre i morgen? Har mest lyst å sjå Isak opne seg for Jonas, Even kan vente for min del. Ser for meg at Isak + Jonas kan bli ei sterk scene. Vi har fått ca 11 min, så har vertfall 9 min igjen med klipp. (Satt av 20 min i morgen, men det kan fort endre seg 😼🕵🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #2312 Del Skrevet 17. november 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakker Isak med Even nå, er jeg redd det er de to vi ser i "naken" klippet Anonymkode: 7b4d6...13c Mente selvfølgelig Eskild! Ikke Even.... Anonymkode: 7b4d6...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
font Skrevet 17. november 2016 #2313 Del Skrevet 17. november 2016 Ååå, doktor Skrulle! En merkelig, men klok dame Endelig var det en som kom på banen og sa "snakk med noen!". Håper Isak tar en prat med Jonas, som tross alt har kommet med en åpen invitasjon om å snakke sammen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 17. november 2016 #2314 Del Skrevet 17. november 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mente selvfølgelig Eskild! Ikke Even.... Anonymkode: 7b4d6...13c Ah, haha, begynte virkelig å lure! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 17. november 2016 #2315 Del Skrevet 17. november 2016 1 dag, 2 timer og 20 minutter Nysgjerrig på fortsettelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #2316 Del Skrevet 17. november 2016 Jeg synes det var et veldig skuffende klipp som kom nå... Kjedelig og uten innhold, dessuten ga de seg jo midt i en samtale... Jeg tipper det kommer ut en melding i kveld der Isak vil snakke med Jonas. Anonymkode: 753ca...807 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 17. november 2016 #2317 Del Skrevet 17. november 2016 (endret) Nå er fredagens episode redigert ned til 20 minutter istedenfor 25 minutter I tv-guiden altså Endret 17. november 2016 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #2318 Del Skrevet 17. november 2016 Elsker scenene med Dr. Skrulle Jeg syns det er et litt interessant at voksne er så og si fraværende i serien, og når de først dukker opp så er de nærmest karikaturer. Også den scenen på venterommet, damene som hadde knipesamtale, haha. Nei, det var godt med litt moro nå,og ikke bare superdeppa Isak. Det virker som om samtalen hjalp litt og. Anonymkode: 69441...3ee 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #2319 Del Skrevet 17. november 2016 Ny chat! Synd ikke samtalen gikk litt lengre. Men isak prøvde ihvertfall Anonymkode: 69441...3ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 17. november 2016 #2320 Del Skrevet 17. november 2016 JAMEN, JONAS DAAA! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå