Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Wanda Maximoff

Fått summa meg litt nå etter superduperutålmodig-fasen etter sesongstart. Historien er fin. Vi ser ubehaget til Isak når han begynner på skolen, tirsdagen hvor han begynner å bli ydmyk, onsdagen om ubehaget hvor han ser Even første gang. Sånn sett er jo tv-serien helt genial, endelig er det noe som reflekterer virkeligheten og som det går å kjenne seg igjen i. Endelig. :nigo:

Så, nå er det bare to dager, syv timer og 33 minutter (sånn cirka) til episoden vises på tv :P Føles som en evighet til og jeg er så nysgjerrig at jeg nesten hopper i sofaen :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spår (og håper hardt) at vi snart får se en meldingsutveksling med Even, der han ønsker å henge/snakke ut, og at de snart møtes og får pratet sammen, og at det da ender opp som i det frampeket vi så rett før pausen <3 Håper håper håper!

Anonymkode: b048f...5e1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg spår (og håper hardt) at vi snart får se en meldingsutveksling med Even, der han ønsker å henge/snakke ut, og at de snart møtes og får pratet sammen, og at det da ender opp som i det frampeket vi så rett før pausen <3 Håper håper håper!

Anonymkode: b048f...5e1

Det hadde isåfall vært utrolig kult. Det er alltid Isak som har sendt melding til Even om å henge osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på det "skam kommer tilbake 14. november"-klippet igjen, og jeg ser virkelig det brystet nå... Må jo være en jente, men det er ikke Emma...

Anonymkode: 753ca...807

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett på det "skam kommer tilbake 14. november"-klippet igjen, og jeg ser virkelig det brystet nå... Må jo være en jente, men det er ikke Emma...

Klart det ikke er en naken jente i det klippet. Dette er en ungdomsserie, som sendes på statskanalen NRK. Altså, de viser ikke en jente sine nakne bryster. Hallo!!!!

Endret av Krutthøna
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trur du NRK gjer noko sånt? 

Anonymkode: a83b7...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kattehviskeren

Hjelp, denne sesongen her tar helt knekken på meg! Det er da utrolig lite oppdateringer? Og denne uken har klippene vært superkorte! Jeg har klikket meg inn tusen ganger omtrent og håper så inderlig på en sms fra Even, men ingenting! Dette gjør helt vondt. Og jeg er en voksen dame, jeg vil ikke være så besatt som jeg er nå. Det er også veldig lite tilfredsstillende når de er så gjerrige med updates'ene. Andre som lider? :P
Tror jeg må stryke mine sosiale planer for fredag kveld for nå må det jo skje noe stort den kvelden, de har jo masse tid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krutthøna skrev:

Klart det ikke er en naken jente i det klippet. Dette er en ungdomsserie, som sendes på statskanalen NRK. Altså, de viser ikke en jente sine nakne bryster. Hallo!!!!

De har jo faktisk vist peniser i korte klipp, så jeg tror et bryst i et såpass uklart klipp ville slippe gjennom, ja...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

1 time siden, Krutthøna skrev:

Trur du NRK gjer noko sånt? 

Men vi kan vurdere dette litt i fellesskap. Jeg screen shotta litt.SKAM.png

Det ser ut som små kvinnebryster, men på første og siste bilde ser det ut som om det kanskje kunne være en manns brystkasse...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ser ut som små kvinnebryster, men på første og siste bilde ser det ut som om det kanskje kunne være en manns brystkasse...

Ville det ikke vært veldig liten brystvorte for et kvinnebryst? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Ville det ikke vært veldig liten brystvorte for et kvinnebryst? 

Jeg har sånne brystvorter :fnise:

Anonymkode: c48fd...c58

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men vi kan vurdere dette litt i fellesskap. Jeg screen shotta litt.

Trur du, med alt du veit om NRK, at de viser ei kvinneleg pupp på tv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det ser ut som et muskuløst mannebryst. kan aldri tenke meg at nrk viser tenåringsjentebryst heller.

Anonymkode: 69441...3ee

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kattehviskeren
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sånne brystvorter :fnise:

Anonymkode: c48fd...c58

Ikke meninga å dømme noens bryster her, altså ;) 
På Skam-tråden på Fb var det noen som sammenlignet med Evens i basseng-klippet, da så man at det kunne være hans. Han har ganske utstående brystmuskler. Jeg tror dette er gjort slik med vilje. De vil ikke gi oss ro i sinnet i denne sesongen, akkurat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trur du, med alt du veit om NRK, at de viser ei kvinneleg pupp på tv?

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det ser ut som et muskuløst mannebryst. kan aldri tenke meg at nrk viser tenåringsjentebryst heller.

Anonymkode: 69441...3ee

Svar:

De har jo faktisk vist peniser i korte klipp, så jeg tror et bryst i et såpass uklart klipp ville slippe gjennom, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Ikke meninga å dømme noens bryster her, altså ;) 
På Skam-tråden på Fb var det noen som sammenlignet med Evens i basseng-klippet, da så man at det kunne være hans. Han har ganske utstående brystmuskler. Jeg tror dette er gjort slik med vilje. De vil ikke gi oss ro i sinnet i denne sesongen, akkurat!

Har du link til det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de? :klo: 

Anonymkode: 8c1cc...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Wanda Maximoff skrev:

Det må da komme litt mer i dag? LITT? Det er jo skammelig stille :P

Altså, jeg klikker snart

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...