AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #5061 Del Skrevet 5. juni 2017 bra formulert kommentar fra en på skamp3 sin side ''Det kjennes ut som å bli trengt opp i ett hjørne. Ingen steder å snu seg vekk og ingen som ser at man sliter. Det er så vanskelig når alt krøller seg så kraftig til. Det er som ett press på brystet. Alle er så vanvittig opptatt av seg selv og det er helt typisk for tenåringer. Man er seg selv nærmest og samtidig livredd for å skille seg ut. De som tør å skille seg ut er jo de tøffe. Sana er den tøffe. Hvem kan tro at hun sliter med noe som helst. Det synes ikke i det hele tatt og ingen tenker på å se etter. Så det blir ikke sett. Sana blir ikke sett. Noen ganger må den tøffeste bryte sammen for å bli sett'' Anonymkode: 7ae87...b60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #5062 Del Skrevet 5. juni 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg for min del kunne gjerne hatt enda en sesong med enten Noora eller Eva. Vilde er en karakter som bare irriterer meg, den naiviteten, de latterlige og dumme spørsmålene og alt med væremåten hennes irriterer meg. Skuespilleren har jeg sansen for, hun er ganske aktiv på sosiale medier og er ganske morsom. Anonymkode: ca37e...e54 Helt enig, jeg har ingen behov for en Vilde-sesong. Eva hadde jeg imidlertid gjerne sett som fast hovedperson Anonymkode: 753ca...807 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PseudonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #5063 Del Skrevet 5. juni 2017 Sana: "du vet den saranors2-kontoen?" ... "det var meg ass" Chris: "Oj!" hehe Artig scene, og gøy å se Sana sin tristesse møte happy-go-lucky-Chris i en dialog. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #5064 Del Skrevet 5. juni 2017 Kan det plis begynne å skje noe snart? så langt er jeg veldig skuffa over sesongen. Irriterer meg sånn over at Sana aldri lar broren eller Noora snakke ferdig når de prøver å si noe om Yousef, og at vennegjengen ikke engang enser Sana. Anonymkode: a3ff3...20e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørbukk Skrevet 5. juni 2017 #5065 Del Skrevet 5. juni 2017 Hvorfor er de på skolen i dag? Det er jo første pinsedag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #5066 Del Skrevet 5. juni 2017 14 minutter siden, Smørbukk skrev: Hvorfor er de på skolen i dag? Det er jo første pinsedag. http://skam.p3.no/2017/06/04/eksamensforberedelser/ Anonymkode: 753ca...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #5067 Del Skrevet 5. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: http://skam.p3.no/2017/06/04/eksamensforberedelser/ Anonymkode: 753ca...807 Jeg synes det ligner på et tabbe, at 'eksamensforberedelsene' er lagt til som en nødløsning fordi de glemte at det var helligdag i dag.. Hvilke lærere dukker opp på jobb på en helligdag som hører til en typisk reise-på-hytta-helg?! Anonymkode: 6d485...34f 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 5. juni 2017 #5068 Del Skrevet 5. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det ligner på et tabbe, at 'eksamensforberedelsene' er lagt til som en nødløsning fordi de glemte at det var helligdag i dag.. Hvilke lærere dukker opp på jobb på en helligdag som hører til en typisk reise-på-hytta-helg?! Anonymkode: 6d485...34f Det kan godt være de glemte seg bort i dette tilfellet, men den videregående skolen jeg gikk på hadde et lignende opplegg på en helligdag før eksamen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. juni 2017 #5069 Del Skrevet 5. juni 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det ligner på et tabbe, at 'eksamensforberedelsene' er lagt til som en nødløsning fordi de glemte at det var helligdag i dag.. Hvilke lærere dukker opp på jobb på en helligdag som hører til en typisk reise-på-hytta-helg?! Anonymkode: 6d485...34f Jeg tenkte det samme da jeg leste den. Men det gjør i grunn ikke så mye for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #5070 Del Skrevet 5. juni 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det ligner på et tabbe, at 'eksamensforberedelsene' er lagt til som en nødløsning fordi de glemte at det var helligdag i dag.. Hvilke lærere dukker opp på jobb på en helligdag som hører til en typisk reise-på-hytta-helg?! Anonymkode: 6d485...34f Jepp, tror jeg og. Anonymkode: 4c968...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. juni 2017 #5071 Del Skrevet 5. juni 2017 4 timer siden, Gjest PseudonymBruker skrev: Sana: "du vet den saranors2-kontoen?" ... "det var meg ass" Chris: "Oj!" hehe Artig scene, og gøy å se Sana sin tristesse møte happy-go-lucky-Chris i en dialog. Hehe Chris med sine "fantastiske" råd. Trenger du å si noe da? Hatet går bort det. Er borte imorra det. Hehe. Håper ikle Sana følger det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 5. juni 2017 #5072 Del Skrevet 5. juni 2017 6 minutter siden, Mynona skrev: Jeg tenkte det samme da jeg leste den. Men det gjør i grunn ikke så mye for min del. Enig. De bommet der, men so what lissom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. juni 2017 #5073 Del Skrevet 5. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan det plis begynne å skje noe snart? så langt er jeg veldig skuffa over sesongen. Irriterer meg sånn over at Sana aldri lar broren eller Noora snakke ferdig når de prøver å si noe om Yousef, og at vennegjengen ikke engang enser Sana. Anonymkode: a3ff3...20e Broren kunne snakka ferdig om han ville. Han kunne sagt no framfor å trekke på skuldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 5. juni 2017 #5074 Del Skrevet 5. juni 2017 TO klipp i dag! Det er ikke verst! Spoiler Dette blir spennende! Hun sendte melding til feil person... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 5. juni 2017 #5075 Del Skrevet 5. juni 2017 Snedig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #5076 Del Skrevet 5. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det ligner på et tabbe, at 'eksamensforberedelsene' er lagt til som en nødløsning fordi de glemte at det var helligdag i dag.. Hvilke lærere dukker opp på jobb på en helligdag som hører til en typisk reise-på-hytta-helg?! Anonymkode: 6d485...34f 1 time siden, mikrobe skrev: Det kan godt være de glemte seg bort i dette tilfellet, men den videregående skolen jeg gikk på hadde et lignende opplegg på en helligdag før eksamen. 1 time siden, Mynona skrev: Jeg tenkte det samme da jeg leste den. Men det gjør i grunn ikke så mye for min del. Chris sier jo i chatten at det er en fridag, så de har nok ikke bommet Anonymkode: 753ca...807 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. juni 2017 #5077 Del Skrevet 5. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Chris sier jo i chatten at det er en fridag, så de har nok ikke bommet Anonymkode: 753ca...807 Poenget var at hele den chatten nok er laget fordi de dreit seg ut. De måtte lage en chat som kunne forklare hvorfor de var på skolen på en fridag. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #5078 Del Skrevet 5. juni 2017 1 minutt siden, Mynona skrev: Poenget var at hele den chatten nok er laget fordi de dreit seg ut. De måtte lage en chat som kunne forklare hvorfor de var på skolen på en fridag. Ah, skjønner. Anonymkode: 753ca...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #5079 Del Skrevet 5. juni 2017 Nå er det bare et år siden jeg selv gikk på en videregående i Oslo sentrum, og skolen var åpen i mye større grad enn mange sikkert er vant til. Kunne blant annet være på skolen uten lærer til stede i bestemte rom, så lenge man hadde et nøkkelkort. Derfor tror jeg ikke det er en feil, men heller litt uvant for mange. Anonymkode: 13a2e...ad5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #5080 Del Skrevet 5. juni 2017 På 27.5.2017 den 21.29, AnonymBruker skrev: Isak kan jo ha blitt sjalu, og yppet til bråk.. Anonymkode: 97bb1...1c3 Noen hadde rett 🎉 Anonymkode: c4ac7...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå