Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mattie16

Måtte se klippene likevel, det var faktisk litt spennende nå. Utrolig dårlig gjort av Sana, uansett grunn. Men jeg tror hun innser alvoret nå. Hun må se å komme seg ut av den sure hulen sin og begynne å oppføre seg som normale folk. Hun er ikke 12 lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sara har jo ikke lagt ut disse meldingene, dette er noe hun har skrevet til kjæresten sin (vel, eksen da) og det er vel noe vi alle har gjort? Altså betrodd oss til en person som vi stoler på, tenk hvis alt vi har skrevet skulle blitt offentliggjort. Syns synd på Sara, jo, hun er baksnakker og har sagt en del slemt om folk, men dette var dårlig gjort. Samtidig forstår jeg at Sana er irritert på henne. 

Anonymkode: ca37e...e54

Jeg har aldri baksnakket vennene mine. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sara har jo ikke lagt ut disse meldingene, dette er noe hun har skrevet til kjæresten sin (vel, eksen da) og det er vel noe vi alle har gjort? Altså betrodd oss til en person som vi stoler på, tenk hvis alt vi har skrevet skulle blitt offentliggjort. Syns synd på Sara, jo, hun er baksnakker og har sagt en del slemt om folk, men dette var dårlig gjort. Samtidig forstår jeg at Sana er irritert på henne. 

Betrodd og betrodd, Sara har jo slengt dritt om vennene sine til mange forskjellige folk, vennene sine inkludert.

Anonymkode: dc85c...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Birdo skrev:

Jeg har aldri baksnakket vennene mine. 

Sa jeg baksnakket? Jeg sa at alle har fortalt ting til personer de stoler på. De aller fleste har nok sagt mindre snille ting om vennene sine. Jeg har venninner som jeg vet har baksnakket meg når vi har hatt uenigheter (en kan diskutere om de er så gode venner når de gjør slikt), noe som har ført til at jeg har snakket med en søster eller et familiemedlem om tingene vedkommende har sagt og gjort og kanskje også nevnt mindre positive ting om vedkommende (og nå snakker jeg om da jeg var grunnskole- og vgs-elev - men til og med i voksen alder er det mange som baksnakker dessverre). 

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Betrodd og betrodd, Sara har jo slengt dritt om vennene sine til mange forskjellige folk, vennene sine inkludert.

Anonymkode: dc85c...3bc

Nei, det kan kanskje ikke sammenlignes med å betro til noen, hun slenger nok dritt (og det finnes dessverre mange slike).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PseudonymBruker
2 timer siden, Birdo skrev:

Jeg har en litt dårlig feeling på at ingen får tak i Sara..

Slapp av. Sara har ikke tatt selvmord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV-serien blir jo bare dårligere og dårligere. De skjermdumper sms'er via og imellom skuespillerne og har laget en serie om det. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PseudonymBruker

Ny sannsynlig sjalusi-oppblomstring for Sana i dagens chat. 

Noora har ikke fått med seg hva som har skjedd den siste tiden, og Vilde spør om hun har bodd under en stein. 

Tipper Sana tenker noe sånt som dette: *knask knask* gulrot-Noora har neppe bodd under en stein, mer sannsynlig at hun har "bodd under Yousef" og at de har knullet som kaniner den siste tiden og det er derfor hun ikke følger med. 

Ouch!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uenig. Du kunne se på henne at hun fikk dårlig samvittighet. På skamp3 siden har de lagt ut skjermbilde av at hun i tillegg spør om noen har fått kontakt med Sara, som viser at hun sikkert er interessert i å vite at jenta ikke har tatt seg så nær av det at hun vil bytte skole elrns

Anonymkode: 7ae87...b60

Jeg fikk inntrykket av at hun spurte fordi alle andre er engasjert i dette. Hvis hun skiller seg ut, så kommer de sikkert til å mistenke henne.

Endret av penny_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har skjedd med seertallene til Skam? Har folk gått lei av islam? Religiøs opplysning/misjonering fenget ikke?

http://www.nettavisen.no/na24/propaganda/skam-mister-seere/3423345623.html

Anonymkode: b5541...f5e

Hvorfor lenke til den kjipe Nettavisen, som bare har tatt med seg et lite utdrag av originalartikkelen fra VG?

De fem første ukene av årets sesong ligger godt over tidligere år i ukentlige unike brukere på skam.p3.no, sier medieanalytiker i NRK, Håkon Lund Sørensen.

Verdt å nevne er også at i sesong 3 hadde NRK treff fra hele verden.   I sesong 4 er disse blokkert, det er bare Norden som har tilgang. 

Endret av Kalevala
La til litt om utenlandske seere i S3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Zzz.. hadde forventet meg liitt mer drama. De jentene er jo helt utrolige. Hadde noen skrevet så stygge ting om meg da jeg gikk på vgs, hadde jeg ihvertfall ikke sagt stakkars sara.... 

Altså. Hvor er rottingen mot hu? Kaste henne av bussen? Men å syns synd i henne?! Det er effen meg ikke normalt å skrive så stygge ting om andre, særlig ikke venninner. 

Anonymkode: ae4c5...237

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 30.5.2017 den 22.56, Mynona skrev:

Hvordan da? 

Så ikke denne før nå. Teorien min blir delvis forklart i dagens klipp så jeg hadde rett.

Anonymkode: 874bd...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
59 minutter siden, Kalevala skrev:

Enter Jamilla

Får krampe av å lese den teksten der 

Anonymkode: 66574...b9e

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

elsker hvor engasjerte alle brukerne på instagram er angående skam sesongen til sana, stor forskjell på å lese innleggene de poster framfor de samme ''dette er kjedelig'' kommentarene her på kvinneguiden! 

etter å ha sett det siste klippet kan vi vel sikkert si at jamilla kommer til å være den sana kommer til å betro seg til? ENDELIG fikk vi sett en fra hijab gjengen (eller hijab klanen som sana kalte dem?) hun virker hyggelig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kalevala skrev:

Hvorfor lenke til den kjipe Nettavisen, som bare har tatt med seg et lite utdrag av originalartikkelen fra VG?

De fem første ukene av årets sesong ligger godt over tidligere år i ukentlige unike brukere på skam.p3.no, sier medieanalytiker i NRK, Håkon Lund Sørensen.

Verdt å nevne er også at i sesong 3 hadde NRK treff fra hele verden.   I sesong 4 er disse blokkert, det er bare Norden som har tilgang. 

Hvorfor har de gjort sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

elsker hvor engasjerte alle brukerne på instagram er angående skam sesongen til sana, stor forskjell på å lese innleggene de poster framfor de samme ''dette er kjedelig'' kommentarene her på kvinneguiden! 

etter å ha sett det siste klippet kan vi vel sikkert si at jamilla kommer til å være den sana kommer til å betro seg til? ENDELIG fikk vi sett en fra hijab gjengen (eller hijab klanen som sana kalte dem?) hun virker hyggelig.

Og DE øynene!!!!!!💕

Anonymkode: d0237...700

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og DE øynene!!!!!!💕

Anonymkode: d0237...700

Med falske vipper.. Hun kledde de da. Pen jente. Vedder på at hun har nydelig hår. Hun hadde vært rene bombshellen uten hijab

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...