AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #4801 Del Skrevet 27. mai 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også ganske lei av bitchinessen hennes. IRL hadde hun garantert blitt konfrontert med det og jeg tror ikke mange hadde giddi å hatt henne i deres omgangskrets. Det er VGS-elever det er snakk om. Jeg heier fremdeles på henne, men det er litt vanskelig når hun er så sur hele tiden. Anonymkode: 4c968...d26 Sur hele tiden? i episoden før dette så hun en god venninne kline med fyren hun er forelsket i. I tillegg hører hun andre baksnakke henne, som gjør henne forvirret og trist. At hun er sur i hele neste episode er jo ikke rart? Sur hele tiden har hun aldri vært, personligheten hennes har aldri innebært å smile konstant, å være monoton er slik hun har vært siden sesong 1 Anonymkode: 7ae87...b60 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #4802 Del Skrevet 27. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det å gjenta ''dette er kjedelig'' for hvert klipp er ikke relevant. Anonymkode: 7ae87...b60 Jeg mener det er det. Vi diskuterer jo klipp for klipp, så at forrige klipp var kjedelig betyr jo ikke at neste vil være det. Er neste klipp imidlertid også kjedelig, må vi få lov til å uttrykke det. Anonymkode: 753ca...807 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 27. mai 2017 #4803 Del Skrevet 27. mai 2017 Dere, ramadan startet idag (eller igår var det kanskje). Betyr det at vi kommer til å se henne faste neste uke i serien? For hvis det er ramadan så tror jeg faktisk at hun kommer til å droppe hevnplanen hennes, med tanke på at man skal oppføre seg bra og ta riktige moralske valg under ramadan (ikke at man ikke skal gjøre det til vanlig, men under ramadan er det jo spesielt viktig) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #4804 Del Skrevet 27. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener det er det. Vi diskuterer jo klipp for klipp, så at forrige klipp var kjedelig betyr jo ikke at neste vil være det. Er neste klipp imidlertid også kjedelig, må vi få lov til å uttrykke det. Anonymkode: 753ca...807 Jah.. Der var neste klipp på plass. Og så vidt jeg kunne se skjedde det ingenting. Ikke noe. Har andre noen andre meninger? Anonymkode: 6d485...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nath3lie Skrevet 27. mai 2017 #4805 Del Skrevet 27. mai 2017 Jeg er nok litt over målgruppen, men syns det var best når det handlet om Isak og Even 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #4806 Del Skrevet 27. mai 2017 Ikke en gang wifi-navnet til Isak var tilfeldig. Gule gardiner. Anonymkode: da7fd...deb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #4807 Del Skrevet 27. mai 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jah.. Der var neste klipp på plass. Og så vidt jeg kunne se skjedde det ingenting. Ikke noe. Har andre noen andre meninger? Anonymkode: 6d485...34f Skjedde ikke noe?! Yousef forsøkte å bryte isen, han var på god vei til å lykkes helt til Elias dukket opp og Sana skrudde av igjen. Dessuten fikk vi vite at Elias ikke visste at Isak og Sana var venner, så han hadde vel ikke rørt ham om han hadde vært klar over det. Dere får se sesong 3 om igjen om denne er så jævlig. Anonymkode: da7fd...deb 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #4808 Del Skrevet 27. mai 2017 Yousef må jo skjønne at sana vet om han og Noora? Anonymkode: 152fb...a53 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 27. mai 2017 #4809 Del Skrevet 27. mai 2017 Åh Yousana 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PseudonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #4810 Del Skrevet 27. mai 2017 (endret) 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjedde ikke noe?! Yousef forsøkte å bryte isen, han var på god vei til å lykkes helt til Elias dukket opp og Sana skrudde av igjen. Fra Sana sitt ståsted så var det noen korte glimt med gode følelser, før broren kom, brøt stemningen og hun kom på hvorfor hun går rundt og er like sur som Hufsa fra mummitrollet-serien. Nemlig at Yousef for få dager siden hadde tunga si nedi halsen på Noora, og gudene vet hvor andre steder i dagene etterpå (ref. Noora sin "gode nyhet" på mobilen). Det svei nok godt igjen i magen etter at Yousef og Elias forsvant. Fornuften som ber henne glemme hele greia, men hjertet som sår tvil. Det var jo han som oppsøkte henne. Og han som flørtet. Meeeen... det gjorde han jo sist gang også, og det hindret han ikke fra å kose seg med Noora. Endret 27. mai 2017 av PseudonymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #4811 Del Skrevet 27. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Yousef må jo skjønne at sana vet om han og Noora? Anonymkode: 152fb...a53 Jeg har inntrykk av at det var derfor han forsøkte å "smiske" seg tilbake. At han vet hvorfor hun er avvisende overfor ham. Han er litt drittsekk, da. Flørter med Sana for så å hooke med Noora. Ikke noe galt i å ombestemme seg, men han burde være åpen om hvor de har ham. Om han er vinglete så er han perfekt for Noora, hun har det jo med å velge sånne. Anonymkode: da7fd...deb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 27. mai 2017 #4812 Del Skrevet 27. mai 2017 At Elias ikke visste at Isak var kompisen til Sana har faktisk ingenting å si. Du banker ikke opp folk, enten de er homofile, kompis eller ikke. Elias er ikke my cup of tea. Håper Yousef kan snakke litt fornuft inn i skallen på Elias. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 27. mai 2017 #4813 Del Skrevet 27. mai 2017 Men skurrer det ikke litt at Yosef er kompis til Elias, når Yosef ikke er muslim lenger pga religionens syn på homofili. Og han så hvor tøft det var for Even. Og så går Elias rundt og slår til homofile? Det er jo en stor brist der. Eller har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 27. mai 2017 #4814 Del Skrevet 27. mai 2017 4 minutter siden, hvit.rose skrev: Men skurrer det ikke litt at Yosef er kompis til Elias, når Yosef ikke er muslim lenger pga religionens syn på homofili. Og han så hvor tøft det var for Even. Og så går Elias rundt og slår til homofile? Det er jo en stor brist der. Eller har jeg gått glipp av noe? Tenker akkurat det samme. Noe som skurrer her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. mai 2017 #4815 Del Skrevet 27. mai 2017 Hvorfor er det unaturlig at man har venner som tror på noe annet en enselv? Og vet vi egentlig at det var fordi Isak er homofil at de gikk løs på han? Eller var det noe annet som var grunnen? Da kunne de jo like gjerne gått løs på Even? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #4816 Del Skrevet 27. mai 2017 Det er jo ikke sikkert at han slo fordi Isak er homofil. Kanskje Isak sa noe til han Mikael, det eskalerte og ble til krangel? Han har jo spurt og gravd om han før. Anonymkode: 2a23c...3e5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #4817 Del Skrevet 27. mai 2017 Jeg tror heller ikke Elias slo Isak fordi han er homofil. Elias sov jo hos Eskild da han var drita, og banket vel ikke opp han da.. Anonymkode: 152fb...a53 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #4818 Del Skrevet 27. mai 2017 Isak kan jo ha blitt sjalu, og yppet til bråk.. Anonymkode: 97bb1...1c3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #4819 Del Skrevet 27. mai 2017 Har mistet litt sansen for Yousef. Syns han virker som en player. Han kysset faktisk Noora på den festen, og nå "kysser" han på en måte Sana med kroppskontakten han får når de spiller basket Anonymkode: 26b03...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tapas Skrevet 27. mai 2017 #4820 Del Skrevet 27. mai 2017 6 timer siden, nath3lie skrev: Jeg er nok litt over målgruppen, men syns det var best når det handlet om Isak og Even 😊 Så utrolig provoserende med sånne meningsløse innlegg. Deres tid er OVER. Aksepter eller gtfo! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå