AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #4781 Del Skrevet 26. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå synes det er skikkelig kjedelig på SKAM og Sana oppfører seg jo som en fullstendig bitch. Kunne hun ikke spurt pent om å få en kopp te liksom, måtte hun skjelle ham ut på den måten? Anonymkode: 753ca...807 Skjelle han ut? Herregud Anonymkode: 7ae87...b60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #4782 Del Skrevet 26. mai 2017 Skjønner ikke helt greia, jeg. Sara skrev noen stygge ting om Vilde, men det er jo lenge siden. Det er på en måte foreldet slik jeg ser det. Anonymkode: 26b03...697 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 26. mai 2017 #4783 Del Skrevet 26. mai 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjelle han ut? Herregud Anonymkode: 7ae87...b60 Hun skjelte han ikke ut men hun spurte frekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #4784 Del Skrevet 26. mai 2017 Herregud, så kjedelig Skam har blitt. Jeg klarer ikke å bry meg om Sana i det hele tatt. Anonymkode: 53089...ba5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #4785 Del Skrevet 26. mai 2017 Venta i hele dag på et skikkelig bra klipp og så er dette alt?! Ukens episode suger! Har jo seriøst ikke skjedd en dritt... Anonymkode: 8a03b...33c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #4786 Del Skrevet 26. mai 2017 29 minutter siden, Maleficenta skrev: Hun skjelte han ikke ut men hun spurte frekt. ja men det er jo bare sånn Sana er Anonymkode: 7ae87...b60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 26. mai 2017 #4787 Del Skrevet 26. mai 2017 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja men det er jo bare sånn Sana er Anonymkode: 7ae87...b60 Men hun bør jo skjerpe seg. Spesielt ovenfor Isak som bare er snill Endret 26. mai 2017 av Maleficenta 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #4788 Del Skrevet 26. mai 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja men det er jo bare sånn Sana er Anonymkode: 7ae87...b60 Det er jo ikke noen unnskyldning. Det er bare sånn hun er, så hun kan gjøre som hun vil? Anonymkode: 753ca...807 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #4789 Del Skrevet 26. mai 2017 Ikke rart det ble en jævlig kjedelig sesong. Tror svært få er interesserte i Sana og islam osv. Blir bare for mye. Anonymkode: 8f46a...d5c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #4790 Del Skrevet 26. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke rart det ble en jævlig kjedelig sesong. Tror svært få er interesserte i Sana og islam osv. Blir bare for mye. Anonymkode: 8f46a...d5c SYND. er bra at trangsynte nordmenn får øynene opp for folk som bor i Norge Anonymkode: 7ae87...b60 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #4791 Del Skrevet 26. mai 2017 55 minutter siden, Maleficenta skrev: Men hun bør jo skjerpe seg. Spesielt ovenfor Isak som bare er snill Sana er en sterk person samtidig som hun er rett på sak, ærlig, sarkastisk, osv. Oppsummert: hun har en sterk personlighet. Kanskje litt in your face, men det er sånn hun er. At hun ber Isak om å tilby henne noe på den måten hun gjorde det på er jo bare morsomt! Er jo tydelig at Isak og de rundt henne ikke dveler over den delen av personligheten hennes, da de vet at hun er en god person og at hun er glad i dem. Væremåten hennes er bare sånn. Take it or leave it. Synes det blir for dumt at så mange i tråden skal syte over at hun er for sur eller bitchy, hadde hun vært såpass fæl som dere skal ha henne til å være hadde hun aldri hatt venner. Personlig skulle jeg ønske jeg hadde en slik venn som henne i livet, hun er RÅ og hysterisk morsom Anonymkode: 7ae87...b60 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #4792 Del Skrevet 26. mai 2017 Hadde kuttet henne helt ut om jeg hadde hatt henne som venn. Anonymkode: f9027...e5d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #4793 Del Skrevet 26. mai 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke rart det ble en jævlig kjedelig sesong. Tror svært få er interesserte i Sana og islam osv. Blir bare for mye. Anonymkode: 8f46a...d5c De viser jo lite til islam, Sana er som hun er fordi hun er Sana, ikke muslim! Anonymkode: 97bb1...1c3 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #4794 Del Skrevet 26. mai 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde kuttet henne helt ut om jeg hadde hatt henne som venn. Anonymkode: f9027...e5d Helt unødvendig, da hun oppfører seg som det er hun som kutter ut vennene sine slik hun oppfører seg. Vanligelig å kutte ut noen som allerede holder på å kutte ut deg. Anonymkode: dc85c...3bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #4795 Del Skrevet 26. mai 2017 Jeg er også ganske lei av bitchinessen hennes. IRL hadde hun garantert blitt konfrontert med det og jeg tror ikke mange hadde giddi å hatt henne i deres omgangskrets. Det er VGS-elever det er snakk om. Jeg heier fremdeles på henne, men det er litt vanskelig når hun er så sur hele tiden. Anonymkode: 4c968...d26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 26. mai 2017 #4796 Del Skrevet 26. mai 2017 Ser vi de samme episodene? Ja, det er frustrerende å være de andre når hun ikke deler, og de oppfatter henne sikkert som sur. Jeg ser ikke ei sur jente, jeg ser ei jente som er lei seg. Når hun våger å slippe folk inn ender det bare opp med at hun blir såret. Det er ikke rart hun skyver dem fra seg. Jeg har noen venner som snakker sarkasme flytende, og kommer med små negative/spydige stikk hele tiden. De er herlige å ha rundt seg, de har genial humor og skaper en fin balanse i en vennegjeng med et flertall av optimister. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skam4life Skrevet 26. mai 2017 #4797 Del Skrevet 26. mai 2017 Vi har skjønt nå at dere syns sesongen er kjedelig.... Kan vi please holde denne tråden til å diskutere handlingen i episodene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 26. mai 2017 #4798 Del Skrevet 26. mai 2017 1 time siden, mikrobe skrev: Ser vi de samme episodene? Ja, det er frustrerende å være de andre når hun ikke deler, og de oppfatter henne sikkert som sur. Jeg ser ikke ei sur jente, jeg ser ei jente som er lei seg. Når hun våger å slippe folk inn ender det bare opp med at hun blir såret. Det er ikke rart hun skyver dem fra seg. Jeg har noen venner som snakker sarkasme flytende, og kommer med små negative/spydige stikk hele tiden. De er herlige å ha rundt seg, de har genial humor og skaper en fin balanse i en vennegjeng med et flertall av optimister. Problemet med Sana er at siden hun ikke slipper noen inn, så er det egenylig ingen som kjenner henne, og da er det vanskelig å vite om hun er humoristisk eller bare spydig. Jenta smiler så og si ikke. Og hun hørtes sur ut i stemmen når hun snakka med Isak og. Ingen kan lese andres tanker. Ingen i jentegjengen har noen som helst anelse om hvorfor hun er lei seg eller sur. Hun vil jo ikke si noe. Hun bare ignorerer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #4799 Del Skrevet 27. mai 2017 12 timer siden, Skam4life skrev: Vi har skjønt nå at dere syns sesongen er kjedelig.... Kan vi please holde denne tråden til å diskutere handlingen i episodene? Dette er en tråd for å diskutere serien. At vi synes denne sesongen er kjedelig er relevant. Anonymkode: 753ca...807 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #4800 Del Skrevet 27. mai 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er en tråd for å diskutere serien. At vi synes denne sesongen er kjedelig er relevant. Anonymkode: 753ca...807 Det å gjenta ''dette er kjedelig'' for hvert klipp er ikke relevant. Anonymkode: 7ae87...b60 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå