AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #4721 Del Skrevet 22. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hmmm.. Ble faktisk skuffet over at Sana bare gav seg så lett med bussen og pmjentene. Hadde ventet mer action. At hun skulle stå opp for seg selv. Til og med vært gretten på Noora eller noe.. Anonymkode: 97bb1...1c3 Men hun er lei seg, hun ser at det faktisk krasjer med islam og den norske kulturen, og hun mister troen på at hun kan klare å sjonglere dem.. Har vondt av henne, jeg. Ingen kan være sterke hele tiden. Anonymkode: 6d485...34f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #4722 Del Skrevet 22. mai 2017 Egentlig en helt vanlig reaksjon fra Sana når man tenker på det. Ofte er det slik at har man blitt sviktet så trekker man seg tilbake og kutter ut f.eks venner eller aktiviteter. Tror det er mer normalt det enn å lage et hersens drama. Håper jo at det skal gå veien da og har trua på det :D Anonymkode: bc6d7...7ae 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #4723 Del Skrevet 22. mai 2017 På 14.5.2017 den 15.56, Maleficenta skrev: Er også nysgjerrig på hvorfor Yousef selv ikke ble med ut for å stoppe slosskampen. Dårlug gjort å sende sana ut alene. Hun kunne risikert å bli slått ned hun og. Er fort gjort når man kommer imellom noen som er oppgira midt i en kamp. Syns det var merkelig jeg også, å bare sende Sana for å gå mellom en guttegjeng som sloss, mens han selv ikke går ut, men står og hooker med Noora. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmmm.. Ble faktisk skuffet over at Sana bare gav seg så lett med bussen og pmjentene. Hadde ventet mer action. At hun skulle stå opp for seg selv. Til og med vært gretten på Noora eller noe.. Anonymkode: 97bb1...1c3 Alt Sana gjør er feil. Først var hun en bitch fordi hun ordnet buss til jentene og ble bussjef, når hun trekker seg unna, er det også feil. Vi har bare sett et klipp, det kommer nok litt drama (får vi håpe, da)! Anonymkode: ca37e...e54 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberry Fields Skrevet 22. mai 2017 #4724 Del Skrevet 22. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmmm.. Ble faktisk skuffet over at Sana bare gav seg så lett med bussen og pmjentene. Hadde ventet mer action. At hun skulle stå opp for seg selv. Til og med vært gretten på Noora eller noe.. Anonymkode: 97bb1...1c3 Jeg synes dette er den naturlige reaksjonen. Sana har prøvd så lenge være den "tøffe", den som er sterk og aldri gir opp. Men nå har hun fått nok. Hun orker vel ikke mer. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 22. mai 2017 #4725 Del Skrevet 22. mai 2017 3 timer siden, Strawberry Fields skrev: Jeg synes dette er den naturlige reaksjonen. Sana har prøvd så lenge være den "tøffe", den som er sterk og aldri gir opp. Men nå har hun fått nok. Hun orker vel ikke mer. Jeg syns det er mer synd at hun ikke forteller venninnene hva hun hørte de to pm jentene sa om henne bak ryggen hennes. Nok en ganng setter hun opp denne veggen. Og nå fikk vi jo og bekrefta at Vilde ikke hadde noe med å forsøke å få henne kasta av bussen. Hun var like overrasket som de andre for at Sana trakk seg. Og stakkars Isak. Hvorfor denne plutselige isfronyen mot han? Hsn har jo ikke gjort henne noe. Prøver sana å kutte ut sine norske venner nå? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #4726 Del Skrevet 22. mai 2017 føler at Isak kommer til å være den som bryter ned veggen hennes og får henne til å åpne seg, virket iallefall sånn på siste klipp. fikk helt vondt av henne, alle som har hatt dårlige dager og følt seg ensom på ungdomsskole/vgs kan relatere til det klippet det siste man har lyst til å gjøre er å kommunisere med andre mennesker, og man er heller villig til å sette opp en vegg og fryse andre ut enn å snakke med dem Anonymkode: 7ae87...b60 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Woodelf Skrevet 22. mai 2017 #4727 Del Skrevet 22. mai 2017 Tror dere serieskaperne vil få frem et politisk budskap med dette? På klippet ser man hva Jamilla skrev til Sana. Dette er et vers fra Koranen:"Dere som tror, slutt dere ikke til jøder og kristne! De henger sammen. Den som slutter seg til dem, blir en av dem. Gud leder ikke urettferdige!" Kanskje handlingen fremover blir at hun føler seg så utstøtt og lite velkommen av "de andre" at hun velger å bli nær venn med Jamilla og hennes gjeng og at de tar en hevnaksjon mot PM-gjengen og kosegruppa? Eller kanskje det vi skal få se er at Sana blir radikalisert? Nå husker ikke jeg noe særlig om Jamilla og hennes Co, men synes det er litt rart at serieskaperne har valgt det koranverset dersom Jamilla ikke har noen meninger om som kan oppfattes som ekstreme. Eller kanskje det er enda en måte å vise at Sana er dratt mellom to kulturer? Uansett synes jeg dette ble forferdelig spennende! Og siden jeg har Koranen liggende her måtte jeg bare sjekke det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #4728 Del Skrevet 22. mai 2017 Ser ut som Sana kommer til å støtte seg til Islam i forsøket på å takle dette nederlaget, ja. Vi så jo at hun tenkte på å gjenopprette kontakten med Jamilla, hun var uinteressert i venninnene sine, og hun var iskald mot Isak. Anonymkode: 753ca...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PseudonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #4729 Del Skrevet 22. mai 2017 Sana og Jamilla kommer til å sprenge russebussen. Sånn, da var det sagt. Ellers forståelig at hun trekker seg. Det er en måte å ta kontroll på istedet for å bli kastet av bussen (og ydmyket). Ikke uventet at hun ikke forteller de andre om hva pm-jentene sa. Det er mulig hun står i skolefaget hun har med Isak, men kommunkasjonsegenskapene hennes står til stryk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 22. mai 2017 #4730 Del Skrevet 22. mai 2017 2 timer siden, Woodelf skrev: Tror dere serieskaperne vil få frem et politisk budskap med dette? På klippet ser man hva Jamilla skrev til Sana. Dette er et vers fra Koranen:"Dere som tror, slutt dere ikke til jøder og kristne! De henger sammen. Den som slutter seg til dem, blir en av dem. Gud leder ikke urettferdige!" Kanskje handlingen fremover blir at hun føler seg så utstøtt og lite velkommen av "de andre" at hun velger å bli nær venn med Jamilla og hennes gjeng og at de tar en hevnaksjon mot PM-gjengen og kosegruppa? Eller kanskje det vi skal få se er at Sana blir radikalisert? Nå husker ikke jeg noe særlig om Jamilla og hennes Co, men synes det er litt rart at serieskaperne har valgt det koranverset dersom Jamilla ikke har noen meninger om som kan oppfattes som ekstreme. Eller kanskje det er enda en måte å vise at Sana er dratt mellom to kulturer? Uansett synes jeg dette ble forferdelig spennende! Og siden jeg har Koranen liggende her måtte jeg bare sjekke det ut. Det blir jo dumt om sana velger å gå den veien. Da blir jo alle fordommer som fins mot muslimer bare bli bekreftet. Skulle tro serien ville det motsatte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberry Fields Skrevet 22. mai 2017 #4731 Del Skrevet 22. mai 2017 4 timer siden, Maleficenta skrev: Jeg syns det er mer synd at hun ikke forteller venninnene hva hun hørte de to pm jentene sa om henne bak ryggen hennes. Nok en ganng setter hun opp denne veggen. Og nå fikk vi jo og bekrefta at Vilde ikke hadde noe med å forsøke å få henne kasta av bussen. Hun var like overrasket som de andre for at Sana trakk seg. Og stakkars Isak. Hvorfor denne plutselige isfronyen mot han? Hsn har jo ikke gjort henne noe. Prøver sana å kutte ut sine norske venner nå? Enig i at jeg skulle ønske hun snakket med venninnene! Jeg regner jo med at alt er misforståelser og at jentene ikke er på med å stenge henne ute. Men det er jo klassisk TV-drama at i stedet for å faktisk snakke sammen, så blir man sur og sturer for seg selv... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #4732 Del Skrevet 22. mai 2017 5 timer siden, Maleficenta skrev: Jeg syns det er mer synd at hun ikke forteller venninnene hva hun hørte de to pm jentene sa om henne bak ryggen hennes. Nok en ganng setter hun opp denne veggen. Og nå fikk vi jo og bekrefta at Vilde ikke hadde noe med å forsøke å få henne kasta av bussen. Hun var like overrasket som de andre for at Sana trakk seg. Og stakkars Isak. Hvorfor denne plutselige isfronyen mot han? Hsn har jo ikke gjort henne noe. Prøver sana å kutte ut sine norske venner nå? Får se hva som skjer videre da. Jeg håper selvfølgelig hun tør å åpne seg opp, for nå er hun helt tydelig såret og i stedet for å snakke ut om problemene, skyver hun andre unna av redsel for å bli såret/ydmyket. Når det gjelder Isak, så er det ikke Sana sitt ansvar for at han skal stå i faget. Det er faktisk Isak selv som må gjøre en innsats og ikke forvente at andre skal ordne opp for ham. Minner meg om en venninne av meg på vgs som gjorde lite selv og kopierte ofte oppgavene jeg hadde gjort. Anonymkode: ca37e...e54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 22. mai 2017 #4733 Del Skrevet 22. mai 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får se hva som skjer videre da. Jeg håper selvfølgelig hun tør å åpne seg opp, for nå er hun helt tydelig såret og i stedet for å snakke ut om problemene, skyver hun andre unna av redsel for å bli såret/ydmyket. Når det gjelder Isak, så er det ikke Sana sitt ansvar for at han skal stå i faget. Det er faktisk Isak selv som må gjøre en innsats og ikke forvente at andre skal ordne opp for ham. Minner meg om en venninne av meg på vgs som gjorde lite selv og kopierte ofte oppgavene jeg hadde gjort. Anonymkode: ca37e...e54 Joda men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #4734 Del Skrevet 22. mai 2017 Men har ikke dette skjedd i hver sesong. Det er noe som hender hos hovedpersonen som den holder for seg selv og isolerer seg selv derfor fra de andre, for så at noen bryter ned muren og de finner ut av det? Eva som hadde "stjålet" Jonas og at hun var utro, Noora som hadde den opplevelsen med Nikolai, Isak som fant ut han var homofil, og nå Sana og dette med PM-jentene. Syns egentlig det er litt synd at de ikke denne gangen valgte å la hovedpersonen være åpen med vennene sine med en gang. Det er jo for mange naturlig å fortelle slikt til venner, men i hver eneste sesong har de latt hovedpersonen isolere seg selv og holde det skjult. Anonymkode: 71812...c3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #4735 Del Skrevet 23. mai 2017 Det er litt kjipt å si, men denne sesongen fenger meg ikke. Jeg har vært helt besatt siden første sesong, men jeg klarer ikke å engasjere meg nå. Anonymkode: 152fb...a53 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 23. mai 2017 #4736 Del Skrevet 23. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er litt kjipt å si, men denne sesongen fenger meg ikke. Jeg har vært helt besatt siden første sesong, men jeg klarer ikke å engasjere meg nå. Anonymkode: 152fb...a53 Samme her! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #4737 Del Skrevet 23. mai 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Men har ikke dette skjedd i hver sesong. Det er noe som hender hos hovedpersonen som den holder for seg selv og isolerer seg selv derfor fra de andre, for så at noen bryter ned muren og de finner ut av det? Eva som hadde "stjålet" Jonas og at hun var utro, Noora som hadde den opplevelsen med Nikolai, Isak som fant ut han var homofil, og nå Sana og dette med PM-jentene. Syns egentlig det er litt synd at de ikke denne gangen valgte å la hovedpersonen være åpen med vennene sine med en gang. Det er jo for mange naturlig å fortelle slikt til venner, men i hver eneste sesong har de latt hovedpersonen isolere seg selv og holde det skjult. Anonymkode: 71812...c3d Jeg synes at akkurat denne gangen er det den mest naturlige og sannsynlige reaksjonen. De forrige gangene var det ingen grunn til å holde den nærmeste unna. For Sana var jo Noora den nærmeste, og det var Noora som satte spikeren i kista. Skal hun kunne åpne seg må hun hoppe over et ledd, og gå til den utvida vennegjengen. Det er helt naturlig at det blir vanskeligere. De andre opplevde jo ikke at den de så på som nærmeste vennen svikta seg. Anonymkode: d455f...38e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #4738 Del Skrevet 23. mai 2017 Når er det man fikk vite om at William har fått ny dame? Siden dere skriver om at ikke bare sana visste om det, men de andre jentene også... hvorfor heter det olafiaklinikken? Anonymkode: c978f...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chremiil Skrevet 23. mai 2017 #4739 Del Skrevet 23. mai 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når er det man fikk vite om at William har fått ny dame? Siden dere skriver om at ikke bare sana visste om det, men de andre jentene også... hvorfor heter det olafiaklinikken? Anonymkode: c978f...ee3 I det aller første klippet som kom denne sesongen. Eva forteller at hun har hørt W har fått seg ny dame, men at hun ikke vet 100% sikkert om det er sant 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #4740 Del Skrevet 23. mai 2017 Jeg synes det ble litt feil hele situasjonen med Noora og William. Jeg synes ikke det er realistisk. Hvorfor skulle han komme over Noora såpass fort etter det året de hadde? Anonymkode: 152fb...a53 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå