Maleficenta Skrevet 14. mai 2017 #4701 Del Skrevet 14. mai 2017 1 time siden, pinar skrev: Han gikk inn for å informere Sana om at broren sloss, der stod hun med Noora. Sana løper ut, blir ute en liten stund. Går inn igjen, går på do osv og etter det ser hun de to stå å kysse. Jeg syns ikke det er urealistisk. Intensjonen var nok ikke å bli stående å kline med Noora, men det skjedde. Og sånt skjer. Vi ser jo ikke dialogen mellom N og Y og hva som skjedde der. Håper neste klipp blir sånn at vi ser "fra andre siden" hva som skjedde ute i festlokaket mens sana stod inne på badet. Er virkelug nysgjerrig på hvorfor akkurat de begynte å hooke. Er også nysgjerrig på hvorfor Yousef selv ikke ble med ut for å stoppe slosskampen. Dårlug gjort å sende sana ut alene. Hun kunne risikert å bli slått ned hun og. Er fort gjort når man kommer imellom noen som er oppgira midt i en kamp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #4702 Del Skrevet 14. mai 2017 Trøster meg med at jeg er rimelig sikker på at Andem vil gi oss en lykkelig slutt på serien, uansett hva som skjer. Anonymkode: 71812...c3d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. mai 2017 #4703 Del Skrevet 14. mai 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Trøster meg med at jeg er rimelig sikker på at Andem vil gi oss en lykkelig slutt på serien, uansett hva som skjer. Anonymkode: 71812...c3d Oh she better. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ClickB4it Skrevet 15. mai 2017 #4704 Del Skrevet 15. mai 2017 9 timer siden, Maleficenta skrev: Oh she better. Hahaha, my thoughts exactly! Om det så blir en lykkelig slutt á la Eva-sesongen - det er helt greit! Men ingen løse tråder, og ingen knuste hjerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #4705 Del Skrevet 15. mai 2017 Er ikke så sikker på happy ending jeg, ikke sikker på om jeg ønsker det heller. Det man husker best er jo filmer eller serier med åpen eller ulykkelig slutt, så man kan diskutere det for all ettertid. Kom Rhett tilbake til Scarlett? Gjorde han? GJORDE HAN? Jeg er overbevist om at filmen hadde blitt mindre legendarisk om de hadde vandret sammen inn i solnedgangen. Forøvrig TOTALT uten å sammenligne Tatt av vinden med Skam Anonymkode: 5a670...b92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #4706 Del Skrevet 15. mai 2017 På 5/13/2017 den 20.01, Maleficenta skrev: Jeg mener hijaben ødelegger for henne pga fordommene mot henne. Fikk du ikke med deg samtalen om henne mens hun stod inne på doen? " jeg skjønner ikke hvorfor hun gidder å være med på russebuss. Er ikke det skikkelig disrespekt ovenfor religionen hennes? Jo spesielt når hun bruker hijab. Da skal hun være en skikkelig god representant for islam". Både det at hun framstår sur og det at hun er muslim, ikke drikker og bruker hijab+ det at hun ikke har penher til bussen men krevde å være bussjef, er grunnene for at de ikke vil ha henne med. Sana kan helt klart bære hijab og være en god representant for islam, også i typiske norske aktiviteter som russefeiring - så lenge hun ikke drikker. Og jeg synes man er en veldig god muslim om man er i pressede situasjoner og står imot. Er nok av ungdommer som gir inn for drikkepresset. Anonymkode: dc85c...3bc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 15. mai 2017 #4707 Del Skrevet 15. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sana kan helt klart bære hijab og være en god representant for islam, også i typiske norske aktiviteter som russefeiring - så lenge hun ikke drikker. Og jeg synes man er en veldig god muslim om man er i pressede situasjoner og står imot. Er nok av ungdommer som gir inn for drikkepresset. Anonymkode: dc85c...3bc Ja men nå siterte jeg det de jentene sa. Jeg da ikke min mening. Sant presset kommer fra ungdommer. Pm gjengen forstår ikke at det går an å ha det gøy uten å drikke. Disse er sånne typisk mennesker som ser ned på folk som er annerledes og mener garantert at sana er festbrems. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 15. mai 2017 #4708 Del Skrevet 15. mai 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke så sikker på happy ending jeg, ikke sikker på om jeg ønsker det heller. Det man husker best er jo filmer eller serier med åpen eller ulykkelig slutt, så man kan diskutere det for all ettertid. Kom Rhett tilbake til Scarlett? Gjorde han? GJORDE HAN? Jeg er overbevist om at filmen hadde blitt mindre legendarisk om de hadde vandret sammen inn i solnedgangen. Forøvrig TOTALT uten å sammenligne Tatt av vinden med Skam Anonymkode: 5a670...b92 Who cares? Jeg skal ha my happy ending ass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Payson Skrevet 15. mai 2017 #4709 Del Skrevet 15. mai 2017 På 14.5.2017 den 16.54, AnonymBruker skrev: Trøster meg med at jeg er rimelig sikker på at Andem vil gi oss en lykkelig slutt på serien, uansett hva som skjer. Anonymkode: 71812...c3d Eneste serien mangler er jo et dødsfall. Nå sier jeg ikke at jeg ønsker at noen av karakterene skal dø, men det som blir husket og snakket om er jo tragedien. Hadde ikke tenkt tanken om det ikke var siste sesong, men erfaringsmessig tar man større sjangser når slutten nærmer seg, inkludert å skrive ut main characters. Som Even sa så pent, "Det er ikke en episk kjærlighetshistorie uten at noen dør". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #4710 Del Skrevet 15. mai 2017 1 minutt siden, Payson skrev: Eneste serien mangler er jo et dødsfall. Nå sier jeg ikke at jeg ønsker at noen av karakterene skal dø, men det som blir husket og snakket om er jo tragedien. Hadde ikke tenkt tanken om det ikke var siste sesong, men erfaringsmessig tar man større sjangser når slutten nærmer seg, inkludert å skrive ut main characters. Som Even sa så pent, "Det er ikke en episk kjærlighetshistorie uten at noen dør". Vask munnen din. Anonymkode: da7fd...deb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #4711 Del Skrevet 16. mai 2017 5 timer siden, Payson skrev: Eneste serien mangler er jo et dødsfall. Nå sier jeg ikke at jeg ønsker at noen av karakterene skal dø, men det som blir husket og snakket om er jo tragedien. Hadde ikke tenkt tanken om det ikke var siste sesong, men erfaringsmessig tar man større sjangser når slutten nærmer seg, inkludert å skrive ut main characters. Som Even sa så pent, "Det er ikke en episk kjærlighetshistorie uten at noen dør". Det blir landesorg (nei verdenssorg) dersom noen dør 😱 Anonymkode: 152fb...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #4712 Del Skrevet 16. mai 2017 Det blir garantert oppstandelse og kollektive selvmord blant "Skam-fans over 20"-gruppas medlemmer om noe skjer med Evak. Anonymkode: 33d94...e36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #4713 Del Skrevet 17. mai 2017 En av hovedpersonene dør? Dette er ikke Walking Dead, Game of Thrones eller Buffy. Dette er en serie skrever for ungdom om det å være ungdom hvor moralen med hver sesong har vært å finne styrke i seg selv, leve i sannhet med seg selv samt å ikke stenge andre ute, samhold, vennskap. Serien er feelgod, og skal på en måte gi håp og styrke til andre ungdom som sliter. Tro meg, ingen kommer til å dø. Målet er ikke å øke tenårings angst/depresjon om at livet er mørkt men nettopp det motsatte, at alt kan overvinnes om man er sann mot seg selv, tør å være åpen om den man er/hva man føler og tør å stole på vennene sine. Anonymkode: afe98...a17 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 19. mai 2017 #4714 Del Skrevet 19. mai 2017 På 14.5.2017 den 9.39, AnonymBruker skrev: http://skam.p3.no/profiler/ Her kan man se hvem som er 18 Vilde, Eva, Sana, Isak, Jonas og Magnus er hvertfall fortsatt 17. Anonymkode: 6d00e...65c På 14.5.2017 den 9.35, Mynona skrev: Man blir jo 18 i 2.klasse hvis man er født tidlig på året, så alle sammen er vel født før 12.mai eller en detaljglipp fra produsentene. På 14.5.2017 den 8.54, Selma1984 skrev: Synd at Syng nå mister skjenkebevilgningen Neida, men det slo meg iallefall som veldig lite troverdig at 17-åringer uten problemer kan kjøpe seg øl på utesteder. På 13.5.2017 den 20.03, Maleficenta skrev: Jeg har merket meg i denne serien at aldersgrenser ikke er så nøye.. Var på byen fra jeg var 15 jeg, har aldri vært noe problem. Enten så kjøper noen eldre til deg, eller så har du falsk leg, eller så håper du at de ikke sjekker legen din og om de spør sier du at du glemte den hjemme/mista den på utestedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 19. mai 2017 #4715 Del Skrevet 19. mai 2017 2 minutter siden, acetosella skrev: Var på byen fra jeg var 15 jeg, har aldri vært noe problem. Enten så kjøper noen eldre til deg, eller så har du falsk leg, eller så håper du at de ikke sjekker legen din og om de spør sier du at du glemte den hjemme/mista den på utestedet Tenker ofar det er slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #4716 Del Skrevet 21. mai 2017 I morgen er Skam tilbake igjen. Nesten fælt å innrømme, men helt ærlig så har denne pausen gått helt fint. Har ikke hatt abstinenser slik jeg hadde i pausen av sesong 2 og 3. Håper virkelig det drar seg til nå, slik at vi får en verdig avslutning på en fantastisk serie. Anonymkode: 7b4d6...13c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #4717 Del Skrevet 21. mai 2017 Livet mitt er mye bedre uten skam må jeg innrømme. Jeg kan leve livet som normalt uten å sjekke for klipp hvert femte minutt. I morgen er det påan igjen Anonymkode: 152fb...a53 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 22. mai 2017 #4718 Del Skrevet 22. mai 2017 Jeg har ikke brydd meg, egentlig. Må se hvordan det ender, men engasjementet er ikke på topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandløva Skrevet 22. mai 2017 #4719 Del Skrevet 22. mai 2017 Eg bryr meg. Får så vondt av Sana <3 Drar litt parallell til Isak i haust, føler seg heilt åleine. Håper Isak ser det, eller jentene. Forstår godt at Sana trakk seg fra bussen, etter det ho hørte. La det gå litt tid, så forteller ho kanskje til Noora eller Chris kvifor ho trakk seg. Og, som alltid etter ei pause: skal vi late som pausetida ikkje har vore der? Isak hadde vel vore kvitt blåmerket om det hadde gått ei veke? Eg velger å tru at det i Skam-tid kun har gått ei helg sida sist episode. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #4720 Del Skrevet 22. mai 2017 Hmmm.. Ble faktisk skuffet over at Sana bare gav seg så lett med bussen og pmjentene. Hadde ventet mer action. At hun skulle stå opp for seg selv. Til og med vært gretten på Noora eller noe.. Anonymkode: 97bb1...1c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå