Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
4 timer siden, Maleficenta skrev:

Så klippet på nytt. Ja det må vært noora som knaskra på gulrota. Hun tar fra sana yousef som er "gulrota". Og smilefjeset så ut som sara.

I hvilken episode er gulrotscena dere snakker om?

Anonymkode: 99acc...a69

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skam vant noen priser på Gullruten, og i VG står det at Andem ikke var til stede "fordi hun er hjemme og skriver". (?)

I tillegg står det at de skal filme på mandag. (?)

Er ikke Sana-sesongen ferdigskrevet? Og ferdigfilmet? Jeg leste jo tidligere at en NRK-fyr sa at serien ikke var ferdig, men det trodde jeg egentlig ikke på. Og nå ville jeg tenkt at Andem skriver til USA, ikke Sana.. Men kanskje hun gjør det og kanskje hun leser innlegg/meninger på KG??

Anonymkode: 6d485...34f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skam vant noen priser på Gullruten, og i VG står det at Andem ikke var til stede "fordi hun er hjemme og skriver". (?)

Er ikke Sana-sesongen ferdigskrevet? Og ferdigfilmet? Jeg leste jo tidligere at en NRK-fyr sa at serien ikke var ferdig, men det trodde jeg egentlig ikke på. Og nå ville jeg tenkt at Andem skriver til USA, ikke Sana.. Men kanskje hun gjør det og kanskje hun leser innlegg/meninger på KG??

Jeg tror de skriver kontinuerlig. De ser an responsen fra seerne, følger med i nyhetsbildet om noe passer inn (f.eks hijab som ble lovlig i basket, kongeparets bursdag ol). Tror nok hovedlinjene er nokså bestemt på forhånd, men selve manus tar de etterhvert? 

Anonymkode: 152fb...a53

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvem er dette? Klarte å pause bildet i den siste videosnutten (gulrota) på et heldig tidspunkt. Det er helt på slutten, like før smilet vi ser. 

Spoiler

Skam.thumb.jpg.1bda0623dea1106ebea8d68e1ecf42df.jpg

Anonymkode: ed13c...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor gamle skal de være nå? De slipper ikke inn 17 åringer på syng med alkoholservering..

Anonymkode: d0237...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror gulroten symboliserer en kukk jeg altså!

Gratulerer, må si jeg humrer litt over alle de som ikke forsto dette etter den første gulrotscenen. :) 

Anonymkode: 5a670...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Serien er i alle fall ikke ferdigfilmet. Alle sesongene har fulgt været og årstidene i Oslo ganske tett med sendetiden, som regel ser det ut til at de ikke har ligget mer enn maks tre-fire uker bak, andre ganger tettere. Jeg husker at det var veldig mye spekulasjon rundt dette under sesong 2. Flere av scenene som ble vist i mai, da William var sur på Noora viser at det er løv på trærne og dette var altså rundt to uker etter at løvtrærne begynte å blomstre. 

Anonymkode: bc177...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er dette? Klarte å pause bildet i den siste videosnutten (gulrota) på et heldig tidspunkt. Det er helt på slutten, like før smilet vi ser. 

Skjul innhold

Skam.thumb.jpg.1bda0623dea1106ebea8d68e1ecf42df.jpg

Anonymkode: ed13c...99a

Yousef ser det ut som,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, fikk så vondt av Sana i det siste klippet. Snakk om at alt rakner på én og samme kveld.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mynona skrev:

Yousef ser det ut som,

Min første tanke var Isak, men når jeg så det igjen som stillfoto ble jeg mer i tvil. 

Nå forstår jeg hvorfor jeg tenkte på Isak. Pupillen er tydelig på bildet, så det er ikke en veldig mørk øyefarge. 

Endret av mikrobe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror gulroten symboliserer en kukk jeg altså!

Jepp. Noora og Yosef har masse sex! Så tar sana hevn og misbruker mailen hennes.

De andre jentene er med på bussen, utenom Sana og tror de er trygge der med pm-jentene. Men noe skjer så jentene kastes av likevel, el noe sånt. Så klarer Sana og ordne alt likevel, så jentegjengen blir venner igjen til slutt.(ikke pm jentene altså)

😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Og Yosef finner ut at han var muslim likevel og bare ville ha sex med Noora. Så er det Sana han vil egentlig ha ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Leste på ene Skam-siden på facebook at noen tror hele traileren er bakvendt. At Even blør neseblod der, men i serien er det Isak. At Sana spenner ben på Noora, men at det egentlig er Noora som spenner ben på Sana osv.

Anonymkode: 71812...c3d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror for så vidt også at Julie Andem prøver å tilpasse kommende episoder ut fra seernes kommentarer på facebook og diverse forum. Det har vel blitt sagt at hun har gjort dette tidligere?

Anonymkode: 71812...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, pinar skrev:

Sikkert, men usikker på hva. Det var hun som fikk broren og vennene hans dit, uten henne ville ikke slosskampen skjedd. Med tanke på Noora er det jo hele gjengen som har holdt noe skjult. Eva var den som fikk vite om William først, men den siste tiden er det Sana Noora har betrodd seg til. Og Sana er også linken til at Noora fikk møte Yousuf. Sana har holdt noe skjult for Isak fra sesong 3. Hun visste om Even. Hun unngikk også å nevne for Yousuf at hun nå kjenner Even og at han nå har en guttekjæreste hun er venn med. 

Jeg synes det er litt påfallende at hun ikke nevnte at hun kjente Isak og Even når hun snakket med Yousef. Synes også det er litt snodig at hun inviterer ballonggjengen på fest, når hun vet at Even er der. Men kanskje hun ikke vet hvor ille det har vært mellom dem? Synes bare det er rart at hun ikke tenker at det kunne dukke opp en kjip situasjon når de plutselig møtes igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Blåøyet: Isak, uten tvil. Yousef har brune øyne, Isak har grågrønne. Bildet viser grågrønne.

Smilet: Sara. Bare se på tennene på lignende bilder hvor hun smiler.

Gulroten: Sana. Noora har skjeve fortenner og en tann som ligger tydelig over den andre, så jeg tviler på at det er henne. 

Håret: Noora.

Symbolikk: Noora slår ut håret denne sesongen. Isak får gjennomgå og lærer om historien til Even. Sara fryder seg over makten og bussen.

Anonymkode: 33e64...1c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blåøyet: Isak, uten tvil. Yousef har brune øyne, Isak har grågrønne. Bildet viser grågrønne.

Smilet: Sara. Bare se på tennene på lignende bilder hvor hun smiler.

Gulroten: Sana. Noora har skjeve fortenner og en tann som ligger tydelig over den andre, så jeg tviler på at det er henne. 

Håret: Noora.

Symbolikk: Noora slår ut håret denne sesongen. Isak får gjennomgå og lærer om historien til Even. Sara fryder seg over makten og bussen.

Anonymkode: 33e64...1c5

Sana har ikke sånn munn

Anonymkode: 0c169...1e7

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er navnene på de "offisielle" instagramkontoene til skamgjengen? er så mange ulike tullekontoer.

Anonymkode: 5a670...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, mjauritz skrev:

Ja, Sana kan bli såret, men det gjør ikke Yousef til en drittsekk. Jeg skjønner at Sana syntes det var vondt, men det er ikke Yousef som er en dritt fordi han liker en annen enn henne. 

Om han så på Sana på en måte betyr det ikke at de er eksklusive. De flørtet litt, men ingen av de ga uttrykk for noe mer enn å prøve å forstå hverandre og de flørtet.

Hvis en fyr ser på meg på en romantisk måte så er ikke han en dritt om han roter med en annen på en fest uka etter...

Det gjør han ikke til en drittsekk, eller jo, litt. Han har vært muslim selv og vet hvordan mulimske jenter er. Sana er ikke den type jente som flørter med alle, hun er seriøs og når hun flørter og har kontakt med ham, så skjønner han jo at hun liker ham. Også begynner han å kline med bestevenninnen hennes? Det er dårlig gjort. 

Det var han som la henne til på facebook. Han som begynte å ta kontakt. Han som fortsatte å ta kontakt. Han som insisterte på å følge henne hjem. Han som flørtet med henne. Han vet hun er religiøs og ikke tar lett på førting. Og plutselig så står han og kliner med bestevenninnen hennes. 

Douche. 

Anonymkode: ca37e...e54

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...