Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest kattehviskeren
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Likte sesong 2 best!! Du er ikke alene ;) de fleste jeg kjenner er enig med oss. Tror sesong 3 traff veeeeldig i aldersgruppen 40+ haha (virker sånn på Facebook hvert fall. Der får de nærmest orgasme av å se instabilder av Evak).

Anonymkode: 33d94...e36

Ja, det er faktisk blitt litt ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, Sana du Sana...

Skulle ønske hun kunne gi han en sjanse. Hun klarer jo å være venner med sine ikke-muslimske venner, hvorfor ikke gi fyren en sjanse til å iallefall bli bedre kjent med deg?

Jeg skjønner jo at det kanskje går imot religionen hennes (muslimer har vel ikke lov til å gifte seg med ikke-muslimer?) men jeg tror det hadde vært sunt for henne å tørre å åpne opp litt. Prøve nye ting samtidig som hun kan holde på troen sin.

Håper det ordner seg med en lykkelig slutt mellom de to.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Barna følger farens religion, så muslimske menn kan gifte seg med kristne eller jøder. Muslimske kvinner må gifte seg med muslimske menn. That being said... Yousef kan vel konvertere for kjærligheten? Ola Amir Thune gjorde det, liksom. 

Anonymkode: da7fd...deb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner henne egentlig. Jeg hadde ikke klart å vært med en mann som ikke er kristen. Hva er fremtidsutsiktene med det liksom? Ikke kan vi gifte oss eller få barn eller noe.

Anonymkode: ae4c5...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Jeg synes det er ganske realistisk at Sana velger å droppe yosef, siden hun nå er så religiøs. Da er det jo ingen fremtid. Og alle ser jo hvor alvorlig hun tar religionen. Da hadde det vært litt rart om hun plutselig hev alt på båten pga en gutt hun nettopp har begynt å like.

Men håper nå at det skjer noen sprell snart, det begynner å bli litt kjedelig.

Likte forresten sesong 1 og 2 best. Sesong 3 var bra og alt det der, men jeg likte den ikke. Har ikke sett alle episodene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trodde sesong 3 var kjedelig, men s4 begynner å bli ganske langdryg... Vi får ikke se jentegjengen nå heller, eller noe mer av livet til Sana. Hvor er Jamila og broren? Hva skjer med jentene? Er Chris snart tilbake fra Verdens lengste Skoletur? 

Anonymkode: 97bb1...1c3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trodde sesong 3 var kjedelig, men s4 begynner å bli ganske langdryg... Vi får ikke se jentegjengen nå heller, eller noe mer av livet til Sana. Hvor er Jamila og broren? Hva skjer med jentene? Er Chris snart tilbake fra Verdens lengste Skoletur? 

Enig. Det skjer igrunn fint lite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hvit.rose skrev:

Jeg synes det er ganske realistisk at Sana velger å droppe yosef, siden hun nå er så religiøs. Da er det jo ingen fremtid. Og alle ser jo hvor alvorlig hun tar religionen. Da hadde det vært litt rart om hun plutselig hev alt på båten pga en gutt hun nettopp har begynt å like.

Men håper nå at det skjer noen sprell snart, det begynner å bli litt kjedelig.

Likte forresten sesong 1 og 2 best. Sesong 3 var bra og alt det der, men jeg likte den ikke. Har ikke sett alle episodene der.

Hvis hun kan jekke seg ned et par hakk så kan det bli en framtid. Når hennes beste venninner ikke er religiøse så kan hun jo fint ha en kjæreste som ikke er det og syns jeg. Jeg syns hun var bitch som bare kutta han ut uten et ord når han faktisk ikke har gjort noe galt

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
14 minutter siden, Maleficenta skrev:

Hvis hun kan jekke seg ned et par hakk så kan det bli en framtid. Når hennes beste venninner ikke er religiøse så kan hun jo fint ha en kjæreste som ikke er det og syns jeg. Jeg syns hun var bitch som bare kutta han ut uten et ord når han faktisk ikke har gjort noe galt

Jeg synes hun kunne fortalt han grunnen til at hun evt kutter han ut. Eller hun kunne fortsatt ha han som en venn. Så er enig i at måten hun gjør det på er ganske dårlig gjort. 

Men at hun ikke ser noe poeng i å bli kjæreste med han, det skjønner jeg, utifra hvor religiøs hun er. Det er nå ganske stor forskjell på å ha et vennskap, kontra en du skal potensielt gifte deg med. I hvert fall fra hennes ståsted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det kunne kommet flere oppdateringer. Det går grusomt treigt. Skal jeg gidde å følge med her, må det skje noe NÅ.

Anonymkode: ed13c...99a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva var mailen og passordet til Noora? Hva skulle de med det. Kunne ikke se klippet med høy lyd så fikk ikke med meg nooooe :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva var mailen og passordet til Noora? Hva skulle de med det. Kunne ikke se klippet med høy lyd så fikk ikke med meg nooooe :(

Du kan se det med tekst. Under klippet er det tre symboler du kan klikke på. Firkanten med ei linje setter på tekst. 

De måtte inn på mailen til Noora fordi hun hadde e-postadressen til Mari der. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
7 minutter siden, Rosalie skrev:

Du kan se det med tekst. Under klippet er det tre symboler du kan klikke på. Firkanten med ei linje setter på tekst. 

De måtte inn på mailen til Noora fordi hun hadde e-postadressen til Mari der. 

Men er dét vanlig, da?? Er ikke det helt uhørt å gi mailpassordet til andre?

Syns det var veldig spesielt!

Anonymkode: 6d485...34f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å gi bort passordet ditt var vel ikke det smarteste du har gjort Noora?! Det at Sara stod litt i bakgrunnen når Sana fikk passordet gjorde at jeg fikk en følelse av at Sara gjør et eller annet med mailen til Noora, men at Sana får skylden (Noora tenker kanskje ikke på at Sara fikk det med seg).

I søndagsklippet sa jo Noora at hun har startet på mange mailer til William, så kanskje det skjer noe i forhold til det.

Anonymkode: 8c4c2...f9c

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje noe skjer nå med bussjentene og mailen til Noora.. Noe må jo skje snart! 

Hvor mange episoder er det egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Så sykt lite logisk å si mailen sin høyt, det aller mest logiske hadde jo vært at Sana snudde maskinen og lot Noora skrive inn selv. Ehr. 

Anonymkode: c6e25...519

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr egentlig xper5? Siden det var noe som var så kjent, og jeg er like blank som Sana?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å gi bort passordet ditt var vel ikke det smarteste du har gjort Noora?! Det at Sara stod litt i bakgrunnen når Sana fikk passordet gjorde at jeg fikk en følelse av at Sara gjør et eller annet med mailen til Noora, men at Sana får skylden (Noora tenker kanskje ikke på at Sara fikk det med seg).

I søndagsklippet sa jo Noora at hun har startet på mange mailer til William, så kanskje det skjer noe i forhold til det.

Anonymkode: 8c4c2...f9c

Klippet er også lagt ut 1337, så jeg tror det blir noe action med den mailen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Sara logger inn på mailen (fikk hun arket der passordet stod på???), ser mailene og presser Sana og gjengen til at de styrer alt med bussen eller lignende, ellers så offentliggjør de noe hemmelige greier de finner på mailen til Noora...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...