Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Chillpill
34 minutter siden, KristineS skrev:

Jeg tviler på at det blir William eller Penetrator-Chris da de tross alt var russ i år og er ferdige på vgs. 

Ja, jeg vet, men jeg lurte på om de var inkludert i Andems originale ni. Altså at de kunne fått sesonger tidligere. Nå er det for sent for dem, men Andem har jo ikke nødvendigvis erstattet dem bare for å ha ni stykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Chillpill skrev:

Ja, jeg vet, men jeg lurte på om de var inkludert i Andems originale ni. Altså at de kunne fått sesonger tidligere. Nå er det for sent for dem, men Andem har jo ikke nødvendigvis erstattet dem bare for å ha ni stykker.

Har jo ikke vært noe tidligere sesonger å ta av, da måtte det isåfall vært de første to sesongene. 

Jeg liker Jonas godt, men litt usikker på hva som skulle vært fokus i hans sesong. Hun jente Chris vet vi lite om, men jeg merker at det gjør ikke noe.  Sånn, hun hadde nok vært morsom og fulgt men samtidig savner jeg henne ikke heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chillpill
49 minutter siden, pinar skrev:

Har jo ikke vært noe tidligere sesonger å ta av, da måtte det isåfall vært de første to sesongene. 

Jeg liker Jonas godt, men litt usikker på hva som skulle vært fokus i hans sesong. Hun jente Chris vet vi lite om, men jeg merker at det gjør ikke noe.  Sånn, hun hadde nok vært morsom og fulgt men samtidig savner jeg henne ikke heller.

Ja, skulle jente-Chris fått en sesong måtte vi ha en sesong imellom hvor hun bygges litt opp først. Jeg kjenner meg litt igjen i det å være klassens klovn, men at det kanskje skjer en del under overflaten. Men, men, hun er jo foreløpig en relativt flat karakter, så jeg er enig i at det ikke er noe savn foreløpig. Men jeg hadde likt at alle jentene fikk hver sin. Men jeg tror i alle fall Sana og Vilde er bankers. 

Men nå vil jeg først og fremst ha nytt klipp! Eller en chat i det minste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare korte klipp så langt denne uken! Om det stemmer at episoden blir på 45 minutter har vi mye godt i vente :) Fikk helt vondt av Isak i siste klippet nå, dette må bare ordne seg ASAP!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NOEN må gi denne gutten en Oscar (selv om det vel er Emmy i tv-serier)!! Han er genial! 

Anonymkode: e3a25...002

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NOEN må gi denne gutten en Oscar (selv om det vel er Emmy i tv-serier)!! Han er genial! 

Ja!! Oscar, eller gullruten i det minste. 

Fikk heilt vondt inni meg. Han får fram følelser så utrulig ekte.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller i det minste anstendig lønn.

Edit: ny chat igjen

Endret av Mermaid Blues
Tilleggsinfo
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Han la på når jeg ringte"

Var det ikke bare opptatt? Er det ikke vanlig at det ringer så mange ganger, og så går til mobilsvar? Eller gikk jeg glipp av noe? :P 

Anonymkode: 1e6ed...7e6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig vanskelig å jobbe med hjemmeeksamen når jeg har så lyst til å følge med på Skam. Klarer å jobbe med det sånn ca. i en time, så må jeg sjekke om det har kommet noe nytt :PNår tror dere neste klipp kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Skribent19 skrev:

Veldig vanskelig å jobbe med hjemmeeksamen når jeg har så lyst til å følge med på Skam. Klarer å jobbe med det sånn ca. i en time, så må jeg sjekke om det har kommet noe nytt :PNår tror dere neste klipp kommer?

Haha, kjenner meg igjen. Håper på i kveld, men det er egentlig umulig føler eg, vi har fått så masse i dag allerede.

Kaanskje Even er på skulen i morgen? Eller Isak går til han etter skulen? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir stadig imponert over Skam altså. I nestsiste melding hvor Mægs skriver "Vær deg selv man. Sitat Henrik Ibsen" og Isak bare "han har aldri sagt det", men det er faktisk en henvisning til et sitat fra Peer Gynt og det er gull <3 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Even svarer! Eller at de får treffe hverandre enten i kveld eller i morgen!:laugh: Hadde ikke gjort noe om det kom to klipp på en dag, men jeg tviler på det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...