AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #3021 Del Skrevet 6. desember 2016 Veldig fint og logisk sagt av Magnus i det nye klippet Her må Isak ta et oppgjør med egne fordommer og skjønne at Even ikke er sykdommen sin! Et lite sidespor - jeg fant han som spiller Magnus, sin Instagram-konto - ser ut til at han er nær venn med Tarjei! Morsomt å se - likanes og flinke unge skuespillere, altså Anonymkode: b048f...5e1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #3022 Del Skrevet 6. desember 2016 17 minutter siden, Sofie_22 skrev: Noen som vet om det finnes en app hvor en får varsel dersom noe postes på p3-siden? Føler jeg sjekker den siden hundre ganger om dagen. Det distraherer meg fra eksamenslesingen, så hadde trengt en slik app. Haha, må le litt av meg selv. Det må da finnes grenser for hvor opphengt man kan bli i en serie... men jeg viil jo bare vite om Isak har snakket med Even Du kan følge skam på instagram. Der legger de ut dersom det er komt et nytt klipp. Men det er det eneste tror jeg. Anonymkode: 9577e...9c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 6. desember 2016 #3023 Del Skrevet 6. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kan følge skam på instagram. Der legger de ut dersom det er komt et nytt klipp. Men det er det eneste tror jeg. Anonymkode: 9577e...9c3 Supert. Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nefarian Skrevet 6. desember 2016 #3024 Del Skrevet 6. desember 2016 7 timer siden, Jon Are skrev: flott at det finnes flere enn m eg som ser dette. Det kalles å fordreie virkeligheten , slik at vi som borgere ikke får et korrekt innblikk i hvordan Islam arter seg. Finnes det noe mer ondskapsfullt enn å bevisst lure sin egen befolkning? Har klaget inn Skam til NRK. Ikke alle av oss der ute er stokkdumme og sover. Med hilsen fra Jon Are 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #3025 Del Skrevet 6. desember 2016 7 timer siden, Jon Are skrev: det vel akkurat det den ikke har, truffet ungdommen. den har vel truffet mere middelaldrende hustruer som mimrer tilbake på sin ungdom. jeg følger den av som jeg har nevnt , andre årsaker. med hilsen fra jon are Du følger den for å lete etter konspiratoriske venstrevridde islamelskere? KOko Anonymkode: 9a5a2...642 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #3026 Del Skrevet 6. desember 2016 Guttegjengen har virkelig vokst på meg i løpet av de siste episodene! Magnus er jo bare så skjønn.. Det syntes jeg ikke i begynnelsen. Heier på han og Vilde, tror hun hadde trengt en gutt som han. Anonymkode: 97bb1...1c3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nefarian Skrevet 6. desember 2016 #3027 Del Skrevet 6. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor godt kjenner du til miljøet på Nissen og elevene som går der? Har du gått der selv? Kjenner du noen som har gått der? Anonymkode: a83b7...182 Han sitter nok i kjellerleiligheten sin... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #3028 Del Skrevet 6. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Guttegjengen har virkelig vokst på meg i løpet av de siste episodene! Magnus er jo bare så skjønn.. Det syntes jeg ikke i begynnelsen. Heier på han og Vilde, tror hun hadde trengt en gutt som han. Anonymkode: 97bb1...1c3 Håper virkelig på en Vilde-Magnus sesong 4 Anonymkode: 9a5a2...642 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 6. desember 2016 #3029 Del Skrevet 6. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Guttegjengen har virkelig vokst på meg i løpet av de siste episodene! Magnus er jo bare så skjønn.. Det syntes jeg ikke i begynnelsen. Heier på han og Vilde, tror hun hadde trengt en gutt som han. Anonymkode: 97bb1...1c3 Enig, jeg tror han er nøyaktig det hun trenger. Heia Vilnus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 6. desember 2016 #3030 Del Skrevet 6. desember 2016 Jeg tenkte faktisk før dagens klipp at Magnus kunne gjort en morsom sesong. Tror han kan appalere til mange og, fordi han er litt kul, litt klovn og samtidig får han det ikke helt til da, dette med damer. Når gutta snakker om hva de har gjort. Også har han litt skjult innsikt likevel. Men Isak, han sitter jo bare å venter på at andre skal fortelle han hva han skal gjøre som neste skritt. Han må tenke litt mer selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #3031 Del Skrevet 6. desember 2016 Ja, for første gang ser jeg på Magnus som en god potensiell hovedkarakter i en ny sesong. Så kan jo bonus bli at vi får følge Evak sånn litt fra sidelinja Anonymkode: 9a5a2...642 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker115236 Skrevet 6. desember 2016 #3032 Del Skrevet 6. desember 2016 Magnus som hovedperson hadde vært veldig kult. Vil heller ha han enn Sana neste sesong. Kanskje de kunne tatt opp det å være jomfru på vgs som tema? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåbærpike Skrevet 6. desember 2016 #3033 Del Skrevet 6. desember 2016 Hadde aldri trodd at jeg kom til å skrive Magnus etterfulgt av et hjerte, men her kommer det; MAGNUS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 6. desember 2016 #3034 Del Skrevet 6. desember 2016 Jeg har ikke helt trodd at de som ikke var med i første sesong kunne få en egen sesong, trodde alle hovedkarakterene ble introdusert da. Men kanskje Andem sparte noen? Hun har sagt at hun utviklet ni karakterer som kunne bli hovedperson. Hvis vi tenker at det er alle jentene, så er det fem, pluss Isak og Jonas blir sju. Men hvem er de to ekstra? Får følelse av at Magnus da kunne være en av dem, og eventuelt Even, men tviler på at han får egen sesong, da må det bli neste halvår, når han fortsatt går på Nissen, og det virker litt usannsynlig. Jeg er nesten helt sikker på at Sana og Vilde får hver sin sesong, da gjenstår det én. Virker vel sannsynlig at det blir en gutt? Da heller jeg litt mer mot Jonas enn Magnus, men jeg håper mer på Magnus, Jonas har jo vært veldig mye med. Hva tror dere? Gjerne med litt begrunnelse Mens vi venter på neste update Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 6. desember 2016 #3035 Del Skrevet 6. desember 2016 1 time siden, kattehviskeren skrev: Jeg har ikke helt trodd at de som ikke var med i første sesong kunne få en egen sesong, trodde alle hovedkarakterene ble introdusert da. Men kanskje Andem sparte noen? Hun har sagt at hun utviklet ni karakterer som kunne bli hovedperson. Hvis vi tenker at det er alle jentene, så er det fem, pluss Isak og Jonas blir sju. Men hvem er de to ekstra? Får følelse av at Magnus da kunne være en av dem, og eventuelt Even, men tviler på at han får egen sesong, da må det bli neste halvår, når han fortsatt går på Nissen, og det virker litt usannsynlig. Jeg er nesten helt sikker på at Sana og Vilde får hver sin sesong, da gjenstår det én. Virker vel sannsynlig at det blir en gutt? Da heller jeg litt mer mot Jonas enn Magnus, men jeg håper mer på Magnus, Jonas har jo vært veldig mye med. Hva tror dere? Gjerne med litt begrunnelse Mens vi venter på neste update Det er vel ganske sannsynlig at han har gått over fraværgrensa allerede, men for alt vi vet kan han ha levert/leverer legeerklæring. Kanskje han går siste året om igjen sammen med de andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #3036 Del Skrevet 7. desember 2016 Akkurat nå står fredagens episode med 45 minutter (20:25-21:10) i TV-guiden til NRK. De endrer ofte flere ganger de siste dagene før episoden sendes, men tenk hvis vi får en så lang episode på fredag. Anonymkode: 8c4c2...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandløva Skrevet 7. desember 2016 #3037 Del Skrevet 7. desember 2016 (endret) 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat nå står fredagens episode med 45 minutter (20:25-21:10) i TV-guiden til NRK. De endrer ofte flere ganger de siste dagene før episoden sendes, men tenk hvis vi får en så lang episode på fredag. Anonymkode: 8c4c2...f9c Å, haaalleluja!! Det fortjena vi. Langt klipp i dag med Even + langt klipp i morgen med konsert og foreldre. Men på en måte: tviler litt på at Isak går på konserten, det er ulikt Skam å ha lange foreldre-klipp, dei er veldig i bakgrunnen. Det sagt: eg vil gjerne sjå Isak med mora si, vise ho aksept og kjærlighet tilbake. Edit: eeh, vi er berre onsdag. I mitt hode var det torsdag allerede. Hm: kanskje Even-klipp i dag, pause i morgen og langt klipp fredag? Endret 7. desember 2016 av strandløva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chillpill Skrevet 7. desember 2016 #3038 Del Skrevet 7. desember 2016 10 timer siden, kattehviskeren skrev: Jeg har ikke helt trodd at de som ikke var med i første sesong kunne få en egen sesong, trodde alle hovedkarakterene ble introdusert da. Men kanskje Andem sparte noen? Hun har sagt at hun utviklet ni karakterer som kunne bli hovedperson. Hvis vi tenker at det er alle jentene, så er det fem, pluss Isak og Jonas blir sju. Men hvem er de to ekstra? Får følelse av at Magnus da kunne være en av dem, og eventuelt Even, men tviler på at han får egen sesong, da må det bli neste halvår, når han fortsatt går på Nissen, og det virker litt usannsynlig. Jeg er nesten helt sikker på at Sana og Vilde får hver sin sesong, da gjenstår det én. Virker vel sannsynlig at det blir en gutt? Da heller jeg litt mer mot Jonas enn Magnus, men jeg håper mer på Magnus, Jonas har jo vært veldig mye med. Hva tror dere? Gjerne med litt begrunnelse Mens vi venter på neste update Jeg trodde kanskje de to siste av de ni karakterene var William og Penetrator-Chris? For min del håper jeg Andem ikke hører på fansen, men lager serien nøyaktig slik hun hadde tenkt. Hadde vært rart om Even skulle få en egen sesong, det blir jo bare mer av det samme. Litt som når fansen mente at William absolutt burde ha neste sesong etter forrige. De hadde vel neppe ofret nåværende sesong for det nå! Personlig hadde jeg likt en sesong om jente-Chris, siden vi vet så lite om henne og hun foreløpig bare har vært et artig sidekick. Men det er kanskje litt lite sannsynlig nå som skuespilleren har begynt på Teaterhøgskolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #3039 Del Skrevet 7. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat nå står fredagens episode med 45 minutter (20:25-21:10) i TV-guiden til NRK. De endrer ofte flere ganger de siste dagene før episoden sendes, men tenk hvis vi får en så lang episode på fredag. Anonymkode: 8c4c2...f9c Dvs. hvis det stemmer så mangler vi cirka 35 minutter før fredag? Hmmm Anonymkode: a83b7...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 7. desember 2016 #3040 Del Skrevet 7. desember 2016 2 timer siden, Chillpill skrev: Jeg trodde kanskje de to siste av de ni karakterene var William og Penetrator-Chris? Jeg tviler på at det blir William eller Penetrator-Chris da de tross alt var russ i år og er ferdige på vgs. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå